Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tässä teille kertausta miten Tuomaksen ja Emman tutustuminen lähti käyntiin :
Jos likemmäs 3-kymppinen mies kysyy pilkkooko tomaatit oikein, on kysymys niin tyhmä että siihen saa vastata kanssa naljaillen että joo, pilkot.
Täh, ei se mennyt sinne päinkään miten kuvaisit. Emma kritisoi Tuomaksen tomaattien pilkkomista ihan oma-aloitteisesti ja Tuomas vastasi naurahtaen "okei, hyvä tietää ensi kertaa varten".
Joo, kaikki kun ei näy telkkarissa, että saataisiin draamaa tehtyä, vaikka sitten tomaattien leikkuusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.
Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.
Mira on ehkä sinun silmissäsi viehättävä, mutta onko Matin? Minun ei ainakaan ole, ulkonäöllisesti eikä luonteeltaan.
Samaahan täällä on jankutettu kyllästymiseen asti Tommin ja Juuditin kohdalla, eli ihmetelty kun Tommi ei syty Juuditista. Itse kyllä ymmärrän ettei koe seksuaalista halua Juuditiin. Juudithan käyttäytyy Tommin kanssa kuin seurakunnan terapeutti. Itseäni ainakin ahdistaisi jos puoliso jatkuvasti kiittelisi minua siitä, että olen olemassa. Tästä asiasta kiitokset kyllä kuuluisivat vanhemmilleni ja tässä formaatissa tästä "kiitos että olet siinä" voisi kyllä kiitokset esittää valitsijoille. Turhanpäiväistä älytöntä lässytystä. Vähän potkua pitäisi olla. Juudit on varmaankin ihan mukava ihminen, muttei hän mikään yli-ihana kaunotar kyllä sentään ole. Sellainen täti-ihminen, itse en osaisi kaltaisensa kanssa osaisi luoda edes ystävyyssuhdetta. Emmaa pidän enemmänkin viehättävänä niin ulkoisesti kuin myös luonteen aitouden puolesta. Ihana hänen naurunsa. Ja juu, en ole kateellinen enkä katkera, hyvä parisuhdekin löytyy sekä erittäin hyvää huumoria tuon oman ukkelin kanssa. Ikääkin jo löytyy mummuuden verran.
Mun mies vielä näin vuosien jälkeen välillä hellästi sanoo, että kiitos, että olet olemassa. Ja sanoo minua ihanaksi, vaikka olen minäkin jo mummoikäinen. Minulle se on ollut edellytys, että voin luottaa, heittäytyä, rakastaa ja myös haluta. Itseluottamus on seksikästä, ja se tarvitsee minulla sen luottamuksen, ei esim piikittelyä ja negausta.
Mummoikäiselle voineekin sanoa, kiitos että olet vielä siinä ;D
Se ajattelee et lätkäliigan hulahulatyttöpiiristä mimmit jonottaa golfkärryyn kun näkevät mainoksen ohjelmassa. Voi olla et pettyy kun ei ketään missään. Antimainos.
jeesusonherra kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Olen aivan varma, että kaikki parit o at harrastaneet sexiä.
Ei se ainakaan ole normaalia ettei harrasta sexiä aviopuolison kanssa.
Mä oon taas ihan varma, että Kati ja Janne ovat ainoat kenellä on peitto heilunut. Muista pariskunnista erityisesti miehet vaikuttavat pihdanneen. Itse en tosin kyllä koskisi Tommiin pitkällä tikullakaanm, eikä eitä tuskin koskaan edes laitettaisi yhteen. Janne on tämän kauden miehistä eniten mieleeni niin ulkoisesti kuin persoonaltaan.
Samaa mieltä, ei varmasti ole kukaan muu pari harrastanut seksiä kuin Kati ja Janne. Heillä oli heti alusta lähtien tarpeeksi kipinää siihen.
Paremminkin Katilla näkemys siitä miten kuuluisi olla. Tämä pari oli valovuosien päässä normaalista . Kati varmasti kihersi ja vaati, niin kauan että Janne suorastaan joutui hommiin. No eipä näyttänyt kantavan sekään. Lapsellinen ajatus, että pitää päästä toisen päin sisään lääkkeeksi omille heikkouksilleen. Katin pään sisältö oli kovin vaatimaton, suorastaan tyhjä ja mitäänsanomaton .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas ihan varma, että Kati ja Janne ovat ainoat kenellä on peitto heilunut. Muista pariskunnista erityisesti miehet vaikuttavat pihdanneen. Itse en tosin kyllä koskisi Tommiin pitkällä tikullakaanm, eikä eitä tuskin koskaan edes laitettaisi yhteen. Janne on tämän kauden miehistä eniten mieleeni niin ulkoisesti kuin persoonaltaan.
Minusta noista kukaan ei ole harrastunut seksiä. Katihan ei halunnut fyysistä läheisyyttä, koska Janne ei puhu. Oma tulkintani on ettei Kati tunne mitään fyysistä vetovoimaa Janneen. Milloin muuten Katin ja Jannen haastattelu tulee maikkarin sivuille? Kun kaikki muut on jo haastateltu. Ilmeisesti vasta huomenna ovat yhdessä jossain aamu-tv:ssä.
Viimeiseen asti feikkasivat ja huomisen haastattelun jälkeen erosivat. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta noista kukaan ei ole harrastunut seksiä. Katihan ei halunnut fyysistä läheisyyttä, koska Janne ei puhu. Oma tulkintani on ettei Kati tunne mitään fyysistä vetovoimaa Janneen. Milloin muuten Katin ja Jannen haastattelu tulee maikkarin sivuille? Kun kaikki muut on jo haastateltu. Ilmeisesti vasta huomenna ovat yhdessä jossain aamu-tv:ssä.
Viimeiseen asti feikkasivat ja huomisen haastattelun jälkeen erosivat. Hih.
No tuskallisen epäaidolta se tänään näyttikin. Teennäistä teatteria.
Täällä joku käski katsoa avioerohakemukset ja sama (?) miettii, stalkkaako joku Katin asuntoa?
Mutta ehän katsojille ole kerrottu heidän sukunimiään.
Ilmeisesti hirnuminen tosiaan kuului "alttarille", missä Tuomas odotti. Itse olisin jo siinä vaiheessa ollut, että mitä helvettiä ne on mulle valinneet.
Vierailija kirjoitti:
Olisin mäkin sanonu jotain, jos sulhanen olis seisonu alttarilla tummassa puvussa mutta lapikkaat tai croksit jalassa. En olis tykänny.
Joo, mutta et ehkä väittäisi sanoneesi hyväntahtoisesti etkä syyllistäisi, jos mies pahoittaisi mielensä.
Itsellä sama kokemus kun muutin Kuopioon (kotoisin toiselta puolelta Suomea). Aluksi tuntui todella oudolta se, että yleinen tyyli puhua oli jotenkin hirveän rempseää ja töksäyttelevää. Hienotunteisuudelta ei tietoakaan. Meni vuosia tottua tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä tutustuin Joensuussa yliopistossa helsinkiläiseen tyttöön, joka masentui siellä aika pahasti. Koki paljon alakuloa opiskelijabileissä ja yleisessä ilmapiirissä, jossa kaikkien piti olla niin rempseää ja paikalliset olivat sellaisia suunsoittajia ja jatkuvasti kärkkäänä kommentoimassa.
Katsottiin Ensitreffejä ja kaveri sai flashbackeja joensuulaisten miesten deittailusta. Kuulemma just sellaisia ne olivat, piiloveemäisiä ja kehua retostelivat, että he niin suoraan puhuvat.
Kerran minäkin kävin treffeillä joensuulaisen miehen kanssa, ja ravintolassa tarjosin hälle purkkaa ruokailun päätteksi, kieltäytyi, koska PIERETTÄÄ. Sitten alkoi luetella, mitkä kaikki muut pierettää. Yritin vaihtaa puheenaihetta, mutta sen jälkeen hän alkoi kertoa muita eritejuttuja. Lopuksi kysyi vielä, että nähdäänhän uudestaan. Ei nähty.
Muut kokemukset joensuulaisista miehistä ovat vastaavia, jotenkin junttimaisen suorapuheisia ollaan ja sitten sille vielä rehvastellaan, että "mie se en välitä mitä muut aattellee"... ööö mitäs jos vähän välittäisit, urpo. Ja juu muutin pois sieltä heti kun valmistuin.
Vierailija kirjoitti:
Se ajattelee et lätkäliigan hulahulatyttöpiiristä mimmit jonottaa golfkärryyn kun näkevät mainoksen ohjelmassa. Voi olla et pettyy kun ei ketään missään. Antimainos.
😂😂😂😂😂🙈😅😅😅😅😅
Päätösjakso tänään illalla, muistakkee kahtoa!
Kyllä jotenkin näkyy noissa sulhasmiehissä, kuten Tuomas ja Matti, on jotain liian määräilevä sovinistia. Tuomas puhuu loukkaavasti koko ajan ja Matti on kuin mm pikku poika jonka mielen mukaan on mentävä. Ei Matti pysy parisuhteessa, jos vain minä minä on aina ensin. Miehet menevät aina siitä missä aita on matalin.
Vau, ihailen teitä kun jaksatte vatuloida toisten ihmisten suhteita näin antaumuksella. Minusta ei olisi siihen. En kyllä ole seurannut ohjelmaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau, ihailen teitä kun jaksatte vatuloida toisten ihmisten suhteita näin antaumuksella. Minusta ei olisi siihen. En kyllä ole seurannut ohjelmaakaan.
Kuitenkin jaksoit kommentoida? ;)
Olisiko tässä Matin unelmanainen?
https://www.alamy.com/stock-photo-athletics-moscow-olympic-games-womens…
Siinähän olis sporttinen brunetti. ;)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viimeisen jakson.
Voi että, silmät kyynelissä!
Tuomas ja Emma olivat niin herkillä ja sympaattisia molemmat. Teki mieli huutaa, että yrittäkää vielä!
Mira ja Matti, sama juttu! Matti oli ystavällinen ja kohtelias. Myös herkkys näkyi. Mira kantoi pettymyksensä hienosti ja oli kutonut Matille sukat. Lopussahan Matti sanoi, että saa soittaa. Ehkäpä...
Tommia oli vaikea katsoa suhdepaljastuksen jälkeen. Mutta kyllä heillekin olisin toivonut, että jatkaisivat. Juudit oli oma ihana itsensä.
Kati ja Janne, varsinkin Kati, olivat niin teennäisiä, että se vaikutti näytelmältä. Ja se loputon nauraminen jokaisen lauseen perään oli ihan kamalaa kuultavaa,
Muut parit uskalsivat olla avoimia, aitoja ja rikki. Kunnioitan jokaisen rohkeutta!
Hyvää jatkoa ja onnea tulevaan Tuomas, Emma, Matti, Mira, Juudit ja Tommikin!
Samoin katsoin jakson. Pettymyksiä ja yllätyksiä muiden suhteissa. Katin ja Jannen näytelmä vietiin ponnisteluin loppuun. Ainoa pari joka oli teennäistäkin pahempi. Loppujaksossa Katin suu aukesi joka välissä, hermostuneen käkätyksen siivittämänä. Hän on ihminen joka kysyy ja vastaa itselleen. Juurikin mieleisellään tavalla. Muille ,kuin valtavalle itsekkyydelle ei ole sijaa, eikä tule. Hän siis vastasi jatkosta, sekä itsensä, että Jannen puolesta. Varsinainen toisten päiden sisään menijä, jonka oma pää on todella hutera. Sitten lopuksi pikku itkut, ja hyväksynnän haut. Vastasi jo kaikille vanhalle ja uudelle , kuka minua kestää . Ei kestä, ei taatusti kestä se on todellakin varmaa. Hermostunut käkättäjä, Ja pysyy sellaisena . Tosin eroon ovat päätyneet tämän jakson ja tulevan haastattelun jälkeen. Onneksi ja vielä kerran onneksi ihan vaan Jannen puolesta. Eri laduilla on helppo hiihtää ja hihittää, kun on omasta mielestään aina voittaja. Surullista että 30 ihminen elää noin sumussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Mattihan sanoi Mtv haastattelussa, että he vaihtoivat vain yhden pusun hääpäivänä, muuta läheisyyttä ei ollut Miran pyynnöistä huolimatta.
Ei se ole normaalia, ettei mies halua sexiä. Varsinkin kun puolisona on Miran kaltainen viehättävä nainen. Matin kannattaisi mittauttaa testosteronitasot.
Mira on ehkä sinun silmissäsi viehättävä, mutta onko Matin? Minun ei ainakaan ole, ulkonäöllisesti eikä luonteeltaan.
Samaahan täällä on jankutettu kyllästymiseen asti Tommin ja Juuditin kohdalla, eli ihmetelty kun Tommi ei syty Juuditista. Itse kyllä ymmärrän ettei koe seksuaalista halua Juuditiin. Juudithan käyttäytyy Tommin kanssa kuin seurakunnan terapeutti. Itseäni ainakin ahdistaisi jos puoliso jatkuvasti kiittelisi minua siitä, että olen olemassa. Tästä asiasta kiitokset kyllä kuuluisivat vanhemmilleni ja tässä formaatissa tästä "kiitos että olet siinä" voisi kyllä kiitokset esittää valitsijoille. Turhanpäiväistä älytöntä lässytystä. Vähän potkua pitäisi olla. Juudit on varmaankin ihan mukava ihminen, muttei hän mikään yli-ihana kaunotar kyllä sentään ole. Sellainen täti-ihminen, itse en osaisi kaltaisensa kanssa osaisi luoda edes ystävyyssuhdetta. Emmaa pidän enemmänkin viehättävänä niin ulkoisesti kuin myös luonteen aitouden puolesta. Ihana hänen naurunsa. Ja juu, en ole kateellinen enkä katkera, hyvä parisuhdekin löytyy sekä erittäin hyvää huumoria tuon oman ukkelin kanssa. Ikääkin jo löytyy mummuuden verran.
Mun mies vielä näin vuosien jälkeen välillä hellästi sanoo, että kiitos, että olet olemassa. Ja sanoo minua ihanaksi, vaikka olen minäkin jo mummoikäinen. Minulle se on ollut edellytys, että voin luottaa, heittäytyä, rakastaa ja myös haluta. Itseluottamus on seksikästä, ja se tarvitsee minulla sen luottamuksen, ei esim piikittelyä ja negausta.
Ihana kommentti, mutta sinä oletkin varmasti ollut miehellesi ihana. Sitä on vaikea vain ymmärtää, mitä kiitettävää Tommista oli. Tai on varmaan, mutta ei Juuditin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ylimielinen jäppinen ilmoitetaan ohjelmaan ja annetaan valtuudet mätsääjille, koska oma toiminta on aina tyssänny alkuunsa, niin miksi ko.tyyppi ei edes nyt yrittäny kun tarjottimella oli parisuhde ja solmittuna avioliitto. Ja sitte syy, ku ei ollu tytöllä tumma tukka ni emmä haluu tän kaa. Haloo! Ei se taida itse edes tajuta mistä hänellä itsellä kiikastaa. Lähelle on vaikea nähdä.
Olipa taas ystävällinen kommentti. Haloo!
Katsoin juuri viimeisen jakson.
Voi että, silmät kyynelissä!
Tuomas ja Emma olivat niin herkillä ja sympaattisia molemmat. Teki mieli huutaa, että yrittäkää vielä!
Mira ja Matti, sama juttu! Matti oli ystavällinen ja kohtelias. Myös herkkys näkyi. Mira kantoi pettymyksensä hienosti ja oli kutonut Matille sukat. Lopussahan Matti sanoi, että saa soittaa. Ehkäpä...
Tommia oli vaikea katsoa suhdepaljastuksen jälkeen. Mutta kyllä heillekin olisin toivonut, että jatkaisivat. Juudit oli oma ihana itsensä.
Kati ja Janne, varsinkin Kati, olivat niin teennäisiä, että se vaikutti näytelmältä. Ja se loputon nauraminen jokaisen lauseen perään oli ihan kamalaa kuultavaa,
Muut parit uskalsivat olla avoimia, aitoja ja rikki. Kunnioitan jokaisen rohkeutta!
Hyvää jatkoa ja onnea tulevaan Tuomas, Emma, Matti, Mira, Juudit ja Tommikin!