Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15441/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks nainen vain kirjoitti:

Miralle täydet tsempit, kaunis, arvokas, rehellinen nainen joka ajattelee ja toimii kypsästi.

Matti on liukas, elosteleva jees-mies josta nousi alusta asti karvat pystyyn.

Mira saat vielä niin hienon, arvoisesi miehen itsellesi.

Juuri näin. Lisäksi Mira on huoliteltu, mitä yleisesti ottaen suomalaisista ei voi sanoa. Osaavatko niin kovin visuaalisiksi väitetyt arvostelevat miehet nähdä sitä? Vai mitä heidän visuaalisuutensa tarkoittaa onko heillä? (Viimeinen lause on osittain sarkasmia.) 

Huoliteltu Mira saattoi olla jos sitä hirveää pakkelikerrosta sellaisena haluaa pitää. Kaunis hän ei silti ole. Matti ulkonäöllisesti paljon tasokkaampi.

Ihan samaa tasoa ulkonäöllisesti, eli ei Matti ole tasokkaampi. Ihan perusjampsn näköinen. Enpä kiinnittäisi huomiota, jos tulisi kadulla vastaan

Vierailija
15442/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa ei kyllä kertaakaan näytetty mitään aitoja syvällisiä keskusteluhetkiä oikein keneltäkään parilta. Olisin halunnut nähdä niin olisi helpompi tietää onko valitukset toisen keskustelutyylistä totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15443/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mamani kirjoitti:

Tommi on jo löytänyt uuden parisuhteen.

"Syksyn aikana Tommin elämässä on tapahtunut myös hyvin mieluisa käänne.

– Olen löytänyt nyt syksyn aikana elämääni ihanan naisen ja parisuhteen, ja se tuntuu hyvältä, hän kertoo, mutta ei tahdo paljastaa uudesta rakkaudestaan sen enempää."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tommi-jai-kaipaamaan-kemiaa-ensitre…

Juudit, todellinen Ystävä ei hiero tuollaista ihanan naisen hehkutusta naamaan, kun juonipaljastusten mukaan päätösjaksossa purskahdat lohduttomaan itkuun. Ihan hyvä, että et näe tarvetta ystävyydelle Tommin kanssa.

Jos ihmisellä on yhtään sydämen sivistystä ja empatiakykyä, hän malttaa odottaa uuden onnen julkaisemista siihen asti, että toinen ehtii edes vähän toipua.

Näin aikainen ulostulo kertoo Tommista kaiken oleellisen.

Tommista hehkui ylimielisyys ja kylmyys. Huono piirre liikemieselämässä. Hän haki ohjelman kautta näkyvyyttä itselleen, firmalleen ja omahyväisyydelleen.

Se tanssi siellä häissä! Minua jäi se kyllä vaivaamaan, jotenkin se tuntui oudolta.

Minkälainen ihminen esittää omissa häissään tuollaisen tanssin? Nyt jälkikäteen

ymmärrän, että sehän oli performanssi, halusi sillä vain näkyvyyttä.

Eihän se tanssi sinulle ollut tarkoitettukaan vaan vaimolle johon osui ja upposi. Vieläkin haastattelussa kaiholla muisteli..

Vierailija
15444/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Kati kaipaa jotenkin persoonallisempaa puhetta. Missä Janne omaehtoisesti kertoisi elämästään, unelmistaan, tunteistaan, vahvuuksista, heikkouksista jne.

Asiallinen, selkeä, punnittu ja hyvin artikuloitu puhe harvoin synnyttää tunnetta tai läheisyyden tunnetta. Se ei ole useinkaan lämmintä. Se on yleistä puhetta.

Siihenhän pystyy miltei jokainen aikuinen ihminen esimerkiksi työelämässä, työhaastattelussa tai kuten nyt Outokumpu-kotiseutukierroksella Janne pystyi.

Mutta se ei pelkästään riitä parisuhdetta luodessa eikä siinä parisuhteessakaan.

Vai riittääkö joillekin, ilmeisesti aika monelle.

Siksi Katia ei ymmärretä eikä niitä muita, jotka yrittävät tätä selittää.

Kuten ei ymmärretä esimerkiksi sitä, että täytyy olla kemiaa tai kipinää. Jos sellaista ei itse kaipaa tai ymmärrä mitä se on.

Ei pidä niin kovin tuomita ihmisiä joilla on parisuhteesta erilaisia toiveita ja tietävät elleivat ne toiveet täiti tai edes osittain niin ei parisuhde ole ehkä tämän ihmisen kanssa mahdollinen.

Itse olen Katin tyylinen, mutta ymmärrän kyllä sen, että joillakin on taas ihan eri kriteerit kumppania valitessa. Eikä sekään ole väärin tai väärä tapa.

Vakka kantensa valitsee.

Muuten hyvä, mutta sekoitat asioita. Kyse on siitä MILLÄ TAVALLA  sen toisen erilaisuuteen suhtaudutaan. Kumpikaan (ekstro tai intro) ei ole oikeampi tai väärempi tapa olla ja kommunikoida, mutta jos toinen asian sellaiseksi vääntää ja yrittää alentuvasti toista kouluttaa, se TAPA on väärä.

Vierailija
15445/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä naisena fanitan tuota Juuditia ihan täysillä. Siis vau mikä tyyppi - niin aito, jalat maassa oleva ja yksinkertaisesti hyvä ja kaunis ihminen. Tuollaisia tyyppejä kun olisi keskuudessamme enemmän, niin maailma olisi heti paljon parempi paikka elää. Minä ainakin toivoisin elämääni tuollaista ihmistä. Juudit kyllä takuulla löytää arvoisensa miehen, siitä ei ole epäilystäkään. 

Minusta he etsivät Tommin kanssa vaan eri asioita. Tommi haki intohimoa ja villiä seksiä kumppanistaan. Juudit taas haki jotain paljon syvempää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja elämänkumppanuutta. Kaikkea hyvää ja onnea tiellesi Juudit - you rock woman! 

Ikävä lukea näitä yksinkertaistuksia. Uskon, että molemmat hakivat syvällistä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja elämänkumppanuutta JA sen lisäksi seksuaalista vetovoimaa, intohimoa. Juudit tunsi tätä Tommia kohtaan, Tommi ei Juuditia kohtaan.

Parisuhteesta nyt yleensä haetaan näitä molempia. Se, että suhdetta ei halua jatkaa intohimon puuttuessa, ei todellakaan tarkoita, ettei kaipaisi syvää henkistä yhteyttä. Parisuhde on nimenomaan molempia. Ainakin alussa, ja alun fyysinen perusta kantaa sitten laihemmatkin vuodet.

Jos Tommi vain sitä villiä seksiä olis hakenut, tuskin olis ohjelmaan osallistunut.

Niin eihän näiden motiiveista kukaan loppupeleissä tiedä. Ohjelmassa ja haastattelussa ainakin nostettiin esiin nämä toiveet intohimosta ja villistä seksistä. Eikös jossain asiantuntijatapaamisessakin Tommille yritetty sanoa, että älä takerru liikaa niiden vaaleanpunaisten lasien etsimiseen ja puuttumiseen vaan heittäydy mukaan tähän hetkeen ja tutustumiseen. Minä en nähnyt koko ohjelmassa, että Tommi tai Matti olisivat oikeasti kunnolla yrittäneet, toisin kuin puolisonsa. Lähinnä vaikutti, että he yrittivät viedä homman läpi vaikka päätökset oli tehty jo heti häiden jälkeen. Nyt vielä muutama kuukausi ohjelman kuvauksista Tommi ilmoittaa olevansa toisen naisen kanssa parisuhteessa. Kyllä se itsellä kysymyksiä herättää. 

Vierailija
15446/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Juudit sanoi hyvin, että ei olisi ollut rakentavaa koko ajan tivata Tommilta "miltä nyt tuntuu" ja "mitä nyt valitsisit". Mirahan toimi juuri näin. Lisäksi Mira sanoi Elinalle, että olisi pitänyt kysyä enemmän apua asiantuntijoilta. Itse kuvittelisin, että jos on koko ajan tarve kysellä puolisolta fiiliksiä, niin todellakin olisin soittanut Elinalle/Mariannelle. Uskomatonta, että osallistujilla on 24/7 terapeutit palveluksessa ja nämä tolvanat ei älyä edes käyttää sitä. Oikeasti oli pahin pari seurata. Mira ja Matti kilpaa kehuivat toisiaan ja katsojana halusi vaan kiljua televisiolle, kun turhautti niin se teeskentely. 

Samaten Matin olisi pitänyt heti ottaa puheeksi, jos ahdisti ne Miran lapsipuheet, eikä hymistellä ja näytellä onnellista aviomiestä.

Kaiken lisäksi en usko, että kumpikaan oppi tästä kokemuksesta mitään. 

Vierailija
15447/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks nainen vain kirjoitti:

Miralle täydet tsempit, kaunis, arvokas, rehellinen nainen joka ajattelee ja toimii kypsästi.

Matti on liukas, elosteleva jees-mies josta nousi alusta asti karvat pystyyn.

Mira saat vielä niin hienon, arvoisesi miehen itsellesi.

Juuri näin. Lisäksi Mira on huoliteltu, mitä yleisesti ottaen suomalaisista ei voi sanoa. Osaavatko niin kovin visuaalisiksi väitetyt arvostelevat miehet nähdä sitä? Vai mitä heidän visuaalisuutensa tarkoittaa onko heillä? (Viimeinen lause on osittain sarkasmia.) 

Huoliteltu Mira saattoi olla jos sitä hirveää pakkelikerrosta sellaisena haluaa pitää. Kaunis hän ei silti ole. Matti ulkonäöllisesti paljon tasokkaampi.

Ihan samaa tasoa ulkonäöllisesti, eli ei Matti ole tasokkaampi. Ihan perusjampsn näköinen. Enpä kiinnittäisi huomiota, jos tulisi kadulla vastaan

Minä taas ajattelisin kadulla, että onpa kivannäköinen ja rauhallisen oloinen mies. Mirasta ajattelisin, että mikähän nirpanokka tuokin on, nenä ja suu mutrullaan.

Vierailija
15448/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Juudit on päästänyt Tommista irti kokonaan, eikä näe tarpeelliseksi olla ystäväkään. Ihanan kypsästi suhtautuu ja osaa pitää omat rajansa. Kaikkea hyvää Juuditille.

Vierailija
15449/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vasta tiistaina Jannen ja Katin yhteishaastattelu? Eikö yleensä kaikki haastatella. 

Vierailija
15450/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea Tommille, maikkarin mukaan löytänyt rakkauden elämäänsä!

Nyt saa Tommin valkoset, surffilla valkaistut kintut villiä sexyä :))))

Ja sinun likainen mielikuvituksesi tyydytystä. Et taida omassa elämässäsi uskaltaa paljoakaan tällä alueella.

Käytän paljonkin omoa ja surffia pyykkipäivinä :)))))

No sen olisin voinut arvata. Itse en mistään hinnasta käyttäisi kumpaakaan. Ovat molemmat niin pahanhajuisia, etten voi olla lähelläkään sellaista joka käyttää.

Vierailija
15451/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Kati kaipaa jotenkin persoonallisempaa puhetta. Missä Janne omaehtoisesti kertoisi elämästään, unelmistaan, tunteistaan, vahvuuksista, heikkouksista jne.

Asiallinen, selkeä, punnittu ja hyvin artikuloitu puhe harvoin synnyttää tunnetta tai läheisyyden tunnetta. Se ei ole useinkaan lämmintä. Se on yleistä puhetta.

Siihenhän pystyy miltei jokainen aikuinen ihminen esimerkiksi työelämässä, työhaastattelussa tai kuten nyt Outokumpu-kotiseutukierroksella Janne pystyi.

Mutta se ei pelkästään riitä parisuhdetta luodessa eikä siinä parisuhteessakaan.

Vai riittääkö joillekin, ilmeisesti aika monelle.

Siksi Katia ei ymmärretä eikä niitä muita, jotka yrittävät tätä selittää.

Kuten ei ymmärretä esimerkiksi sitä, että täytyy olla kemiaa tai kipinää. Jos sellaista ei itse kaipaa tai ymmärrä mitä se on.

Ei pidä niin kovin tuomita ihmisiä joilla on parisuhteesta erilaisia toiveita ja tietävät elleivat ne toiveet täiti tai edes osittain niin ei parisuhde ole ehkä tämän ihmisen kanssa mahdollinen.

Itse olen Katin tyylinen, mutta ymmärrän kyllä sen, että joillakin on taas ihan eri kriteerit kumppania valitessa. Eikä sekään ole väärin tai väärä tapa.

Vakka kantensa valitsee.

Muuten hyvä, mutta sekoitat asioita. Kyse on siitä MILLÄ TAVALLA  sen toisen erilaisuuteen suhtaudutaan. Kumpikaan (ekstro tai intro) ei ole oikeampi tai väärempi tapa olla ja kommunikoida, mutta jos toinen asian sellaiseksi vääntää ja yrittää alentuvasti toista kouluttaa, se TAPA on väärä.

Niinpä niin.

Introlle voi jäädä IKUINEN TRAUMA extron käyttäytymisestä. Se trauma sitten projisoituu kaikkeen näkemäänsä ja kaikkiin kohtaamisiin. Näkee toisten käyttäytymisessä liioitellusti sellaista, mitä itse on joutunut mielestään kokemaan.

Kaikki extron tekeminen on päsmäröintiä ja kouluttamista, vain koska intro on altaavastaajana niin kokenut. Sen sijaan henkilö, esim. Janne, on osannut tuoda mielipiteensä julki ja antanut osaltaan vastusta intro Katille, joten hänelle ei ole vastaavia traumoja syntynyt. Hänelle se on vain erilaisuutta.

Vierailija
15452/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta mun suosikki-ihmiset oli Emma ja Tuomas. Ihanan aitoja ja ilman heitä kausi olisi ollut todella tylsä. Harmi, kun ei nähty enemmän heidän keskinäistä huumoriaan. Ja toivoin, että voisivat ystävinä pysyä. Mutta Emma ehti ilmeisesti ihastua ja Tuomas onnistui häntä loukkaamaan liian pahasti.

Vierailija
15453/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki tämän kauden miehet ovat ulkoisesti suorastaan vastenmielisiä ehkä Jannea lukuun ottamatta. Ei Jannekaan vastaa ulkoisesti ihannemiestäni, mutta lempeä ja rauhallinen luonne tekee hänestä silmissäni vetoavan. Nämä ovat niin makuasioita, sanoi Murrekin kun muniaan nuoli.

Janne oli ihana halinalle, jonka kainaloon voisi käpertyä ilta illan jälkeen.

Ja Matti...

Vierailija
15454/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikki tämän kauden miehet ovat ulkoisesti suorastaan vastenmielisiä ehkä Jannea lukuun ottamatta. Ei Jannekaan vastaa ulkoisesti ihannemiestäni, mutta lempeä ja rauhallinen luonne tekee hänestä silmissäni vetoavan. Nämä ovat niin makuasioita, sanoi Murrekin kun muniaan nuoli.

Janne oli ihana halinalle, jonka kainaloon voisi käpertyä ilta illan jälkeen.

Ja Matti...

raa raa rapsutin

Vierailija
15455/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella ajattelin, että ihanaa kun kaikissa pareissa on potentiaalia, eikä tule yhtään häämatka-ahdistujaa. Mutta se johtuikin siitä, että ahdistujat oli miehiä, eivätkä he heittäydy Rosaksi, Aliisaksi ja Katjaksi. Todellisuudessa kolme paria erosi jo häämatkalla. Olipahan vaihtelua kuitenkin kun miehet sanoi tällä kertaa ei kiitos. 

Vierailija
15456/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aina ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että joka ainut kommentti tai mielipide pitää harkita, miettiä, prosessoida sun muuta ennenkuin sen voi suustaan ulos päästää. Kuten jotkut täällä kertovat, että täytyy.

Ei tietysti sammakoitakaan, toki niitä joskus tulee.

Mutta minä aikuisena ihmisenä olen aika monesta asiasta jo tehnyt päätelmäni, minulla on mielipide ja omat arvot. Olen pohtinut ja käynyt ne läpi päässäni joko yksin tai sitten jonkun ihmisen kanssa keskustellen. Eli ne on niinkuin valmiina päässäni, en niitä nyt ihan jatkuvasti vaihda ja venkslaakaan. Tunnen niinsanotusti itseni.

Minulla on kyllä ikää, yksi avioliitto, yksi avoliitto ja monenlaisia kiemuroita ja ihmisiä niin suhdepuolella kuin ystävyyspuolellakin. Ehkä sekin vaikuttaa.

Mutta kun siis keskustelen, tutustun, tapailen ihmisiä, ihan mitä tahansa niin kyllähän "valmiit" asiat sieltä aivoista tai mielestä aika helposti tulevat ja sitten myös muuttuvat puheen tasolle.

Tuntuisi kamalan hankalalta ja todella oudolta joka kerta miettiä ja alkaa läpikäydä, että niiiin, mitähän minä tästä nyt ajattelen tai mitähän mieltä minä nyt taas tästä olenkaan, hhhmmm, täytyypä nyt prosessoida.

Eikö suurin osa ihmisistä ole aika moneste asiasta jotain mieltä tai on miettinyt ja pohtinut omia tunteitaan ja toivomuksia jo etukäteen?

Mikä siinä on niin vaikeata ne sanoa spontaanisti eikä joka ainut kerta miettiä alusta loppuun niin pitkään?

Vierailija
15457/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa esimerkkejä niistä Tuomaksen töksäyttelyistä ja hirveistä loukkauksista? Minä en ole nähnyt mitään sellaista. Ainoa, minkä muistan on kohtaus jossa Tuomas on ilmeisesti kutsunut Emman huulirasvaa jäätäväksi pöntöksi ja Emma on tästä ymmärtänyt kuin 12-vuotias konsanaan sen tarkoittavan hänen olevan isokokoinen.

Vierailija
15458/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en aina ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että joka ainut kommentti tai mielipide pitää harkita, miettiä, prosessoida sun muuta ennenkuin sen voi suustaan ulos päästää. Kuten jotkut täällä kertovat, että täytyy.

Ei tietysti sammakoitakaan, toki niitä joskus tulee.

Mutta minä aikuisena ihmisenä olen aika monesta asiasta jo tehnyt päätelmäni, minulla on mielipide ja omat arvot. Olen pohtinut ja käynyt ne läpi päässäni joko yksin tai sitten jonkun ihmisen kanssa keskustellen. Eli ne on niinkuin valmiina päässäni, en niitä nyt ihan jatkuvasti vaihda ja venkslaakaan. Tunnen niinsanotusti itseni.

Minulla on kyllä ikää, yksi avioliitto, yksi avoliitto ja monenlaisia kiemuroita ja ihmisiä niin suhdepuolella kuin ystävyyspuolellakin. Ehkä sekin vaikuttaa.

Mutta kun siis keskustelen, tutustun, tapailen ihmisiä, ihan mitä tahansa niin kyllähän "valmiit" asiat sieltä aivoista tai mielestä aika helposti tulevat ja sitten myös muuttuvat puheen tasolle.

Tuntuisi kamalan hankalalta ja todella oudolta joka kerta miettiä ja alkaa läpikäydä, että niiiin, mitähän minä tästä nyt ajattelen tai mitähän mieltä minä nyt taas tästä olenkaan, hhhmmm, täytyypä nyt prosessoida.

Eikö suurin osa ihmisistä ole aika moneste asiasta jotain mieltä tai on miettinyt ja pohtinut omia tunteitaan ja toivomuksia jo etukäteen?

Mikä siinä on niin vaikeata ne sanoa spontaanisti eikä joka ainut kerta miettiä alusta loppuun niin pitkään?

Nyt vedät mutkat kylä meleko suoriksi. :D  Kutsun tuota tahalliseksi väärunymmärtämiseksi, jota täällä muutamalla muullakin kommentoijalla näkyy. Tulkitsen sen niin että oikeastaan siinä puolustellaan omaa tapaa kommunikoida.

Vierailija
15459/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun Juudit on päästänyt Tommista irti kokonaan, eikä näe tarpeelliseksi olla ystäväkään. Ihanan kypsästi suhtautuu ja osaa pitää omat rajansa. Kaikkea hyvää Juuditille.

Tommihan oli korrekti käytökseltään ja osasi esittää kameroille uskottavasti sen,

että hän ei nyt tosiaan tiedä mitä tekisi. Vaikka takuulla oli taktiikkansa valinnut

jo häämatkalla. Päätti lempata Juuditin jo silloin, piti vain kestää nämä sopimuksen

mukaiset 5 viikkoa.

Mutta kyllä Juuditin naamasta näkyi parissa viimeisessä jaksossa se, että toiveikkuus

oli jo karissut. Heidän eronsa oli todellinen, koska Juudit oli ihastunut ja olisi halunnut

jatkaa. Tällaisen tilanteen jälkeen on ystävinä jatkaminen ainakin aluksi kiusallista

ja varsinkin nyt Tommin ilouutisten jälkeen oikeestaan ihan turhaa.

Eiköhän tässä käy niinkuin yleensä käy, että ”ystävyys” hiipuu itsestään.

Vierailija
15460/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta täällä on ihan totaalinen kaksinaismoralistinen katkeroituminen ja negailu joillakin päällä. Tommi haukutaan lyttyyn, kun on kehdannutkin löytää parisuhteen ja onnea elämäänsä, ja Mattia syytetään ties vaikka mistä. Silti Juudit on edelleen mammojen enkeli, vaikka hänkin on jo sanonut ennen viimeisen jakson esittämisestä ihastuneensa peräti USEAMMAN kerran. Eipä tainnut Juuditillakaan siis olla motiivit kohdillaan kun heti muita katselee, vai? Olikohan ihastuminen sittenkään aitoa vai esittikö vain? Olisiko Juuditkin haukuttu lyttyyn jos joku näistä ihastuksista olisi johtanut suhteeseen? Tämmöisiä heittoja mä odotin kuulevani myös, kun niitä musitakin heitellään niin kepeästi.

Tuosta aiemmin linkatusta maikkarin haastattelusta löytyy siis tämä. "Uutta rakkautta Juuditin elämään ei ole vielä putkahtanut syksyn aikana, vaikka muutama ihastus on osunut kohdalle."

Koko touhuhan on kuvattu jo kesällä. Eli varmaan vähintään 4 kuukautta kuvausten päättymisestä. Kai siinä ajassa sinkut ehtii touhuta vaikka ja mitä. Etsiä ja ehkä löytää uuden suhteenkin, jos on siihen valmis.

Ketju on lukittu.