Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
15341/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Juudith: Lämmin, empaattinen, kannustava ja säteilevä. Ei yrittänyt muuttaa puolisoa. Mahtava itsetunto ja henkinen kypsyys. Loputtomat kärsivällinen, pilkahdus aurinkoa. Kultamitali

2. Emma: Yhdistyy tulta ja tuppuraa sekä suoraan sisimpään hersyvä nauru. Pohdiskeleva ja rehellinen, potentiaalia kasvutarinaan. Hopee ei oo häpee.

3. Mira: Kauttaaltaan kaunis 50 metrin säteellä. Pointsit kuinka kypsästi hoiti toisen aiheuttaman loppusotkun. Miikka liiasta vauvailusta, mutta oikean miehen kanssa sekin on oikein. Pronssia.

4. Kati: Päsmäröi, kilpailee, kettuilee, puhuu pahaa selän takana. Ei kiva. Satutti katsojien korvia. Jumbosija. Lohdutuspalkintona tämä sporttinen brunette saa tasoisensa kiemurtelijan eli saippuapalamies MATIN!!!!

Paitsi että Mira ei ole kyllä kaunis. Se oli yksi syy miksi Matti ei innostunut. Miran ulkonäkö ei ollut tarpeeksi hyvä Matille.

Mikä ihmeen kauneustuomari Matti on? 

Samannäköinen pari ruumiinrakennetta myöten.

En ymmärrä miehiä, jotka olettavat, että heillä on oikeus timmiin ja sporttisern naiseen, kun itse ei sitä ole, tai kauniiseen naiseem, vaikka itse ei ole komea. Tämä palsta on täynnä ulisij%miehiä, jotka ulisev&t sitä että heidän pitäisi kelvata naiselle kuon naiselle koska käyvöt töissä, suohkussa ja ovat ",kilttejä" naisille. Kumppanilta voi "vaatia" vaikka mitä- kunhan itse täyttää samat vaatimukset. Tämän asian miehet valitettavasti unohtavat.

Olen eri mieltä. Tietenkin on väärin ajatella, että kellään olisi oikeutta yhtään mihinkään, ja nämä tietyt miehet ovat aivan omaa luokkansa. Toivoa silti saa, eikä kenelläkään ole myöskään velvollisuutta tyytyä kumppaniin, joka ei sytytä.

Olen esimerkiksi itse plösö nainen, mutta ei minulle kelpaa lihava mies. En koe, että olisin oikeutettu timmiin tai edes normaalipainoiseen mieheen, mutta sellaisen kuitenkin haluan (ja olen saanut). Jos en olisi saanut, olisin ollut mieluummin ilman. Aivan kuten Mattikin. Matilla ei ole minkäänlaista velvollisuutta tyytyä kumppaniin, joka ei ulkoisesti viehätä.

Vierailija
15342/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö näitä palstoillaan hissukka/tossukkanaisia Kati noin paljon. Kun uskaltaa hiukan vaatia mieheltä muutakin kuin vain sen että on miespuolinen.

Ja toisaalta Juudit saa ylistystä kun v. 2020 jumalaloi ja kiemurtelee miehen edessä ja takana. Miehen, joka ei edes ole kiva ja lämmin.

Tämäkö on vielä nykyäänkin naisihanne naisten mielestä.

Ja puolustelevat, että kaikki miehethän nyt ovat tuollaisia, ei ne niin paljon puhu eikä oikein muutakaan, mitäs muuta nyt edes pitäisi. Riittäähän sekin, hyvä kun on mies huushollissa.

Minä en voi sietää kummankaan tyyliä.

Ärsyttää , etenkin tuo tyhmyys vaatia toiselta, ja erityisesti Katin tapa vaatia, ja olla itse antamatta ilmoille muutakuin itsekkäät omat tarpeet . Minä ja minulle, kun minä tarvitsen. Ei parisuhteita niin luoda. Tulokset on selvillä, hienoa että Janne kyyti järkeään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Juudith: Lämmin, empaattinen, kannustava ja säteilevä. Ei yrittänyt muuttaa puolisoa. Mahtava itsetunto ja henkinen kypsyys. Loputtomat kärsivällinen, pilkahdus aurinkoa. Kultamitali

2. Emma: Yhdistyy tulta ja tuppuraa sekä suoraan sisimpään hersyvä nauru. Pohdiskeleva ja rehellinen, potentiaalia kasvutarinaan. Hopee ei oo häpee.

3. Mira: Kauttaaltaan kaunis 50 metrin säteellä. Pointsit kuinka kypsästi hoiti toisen aiheuttaman loppusotkun. Miikka liiasta vauvailusta, mutta oikean miehen kanssa sekin on oikein. Pronssia.

4. Kati: Päsmäröi, kilpailee, kettuilee, puhuu pahaa selän takana. Ei kiva. Satutti katsojien korvia. Jumbosija. Lohdutuspalkintona tämä sporttinen brunette saa tasoisensa kiemurtelijan eli saippuapalamies MATIN!!!!

Paitsi että Mira ei ole kyllä kaunis. Se oli yksi syy miksi Matti ei innostunut. Miran ulkonäkö ei ollut tarpeeksi hyvä Matille.

Eihän hän mikään tuomari ole sen kummemmin kuin mekään täällä. Kai hän kuitenkin saa itse valita, millaisen ja minkänäköisen naisen itselleen ottaa. Vai pitäisikö hänen ajatella, että kun minä en ole minkään näköinen enkä muutenkaan yhtään mitään, niin minulle kelpaa ihan kuka vaan?

Vierailija
15344/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miettiä kannattaako suhdetta jatkaa jos kumppanin kommunikointityyli ei miellytä tai pahimmillaan tuntuu ahdistavalta ja ylitsepääsemättömältä asialta. Voi myös miettiä miten voisi itse muuttua ja liittyykö tyytymättömyys kumppanin kommunikointiin omiin epävarmuuksiin ja turvattomuuteen. Sille epävarmuudelle ja turvattomuudelle voi vain itse tehdä jotakin. Turvaa ei voi kukaan tuoda muuten kuin väliaikaisesti, turva pitää löytyä omasta itsestä. Katissa on paljon hyviä piirteitä niin kuin positiivisuus ja reippaus. Hän saattaa kuitenkin vaatia liikaa kumppanilta. Jatkuvan puheyhteyden vaatiminen vaikuttaa minusta juurikin epävarmuudelta ja turvattomuudelta kun se tuntuu rassaavan häntä suhteettoman paljon. Janne voisi tietysti tulla tässä asiassa vähän vastaan ja jaksojen perusteella on jo vähän yrittänyt tullakin. Tämä ongelma voi ja on jo voinutkin helposti johtaa heidän eroon. Jokainen tekee kuitenkin sen ison työn itsensä kanssa, kumppanilta ei voi vaatia liikoja. Janne vaikuttaa olevan paremmin sinut itsensä kanssa ja on jalat tukevasti maassa. Kumppanin tukeminen tällaisessa tilanteessa ja varsinkin niin suhteen alussa voi tulla ihan liian raskaaksi. Janne ja Kati taitavat olla turhan erilaisia. Tämäkään ei ole este suhteelle jos löytyy kykyä ja tahtoa reflektoida itseään ja omia puutteitaan ja haluaa kehittyä. Kaikilta tämä ei kuitenkaan onnistu.

Vierailija
15345/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset näyttävät ylistävän Juuditia ja Emmaa ja ihmettelevät, odottavatko miehet jotain instabeibiä. Esimerkiksi Koko Suomi leipoo ohjelmassa on ollut joka kaudella viehättävän oloisia tekijänaisia. Tällä kaudella esim. Mari https://i.media.fi/incoming/6724957.jpg/alternates/FREE_1440/6724957.jpg ja Linnea https://www.suomi24.fi/viihde/m/5fad20dc1c73e-1857.jpg . Siinä on naisellisuutta ja sporttisuutta ilman lesbokampauksia tai karseita tatskoja.

Eli todella kauniita ja treenattuja naisia. Niinpä.

Vierailija
15346/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan puhutaan että puhumattomuus voi olla vallankäyttöä. Mutta niin voi myös olla rasittavuuteen asti menevä jatkuva puhuminen ja puhumisesta puhuminen! Etenkin toisen painostaminen ja jatkuva kritisointi on vallankäyttöä. Ja "hitaudesta" pilkkaaminen, mikä on vain sitä mitä toinen on. Ei mitään tahallista pirullisuutta.

Riippuu ihmisestä, tekeekö runsaasta puhumisesta/ vähemmästä puhumisesta vallankäytön aseen parisuhteessa.

Todennäköisin vaihtoehto on se, että se ei ole kummaltakaan vallankäyttöä, vaan ihminen vain on mitä on. Parhaimmassa tapauksessa arvostavat toisiaan sellaisina kuin on ja välillä tulevat puolin ja toisin vastaan.

Ei niin että aina toinen painostaa toista johonkin suuntaan. Se on vallankäyttöä.

Tämä! Ja minua eniten harmitti Jannen puolesta se, että Kati oli niin alentuva Jannea kohtaan ja pilkkasi avoimesti. Esimerkiksi "nyt se haluaa taas pussata" kommentti Katin kavereiden edessä. Alentuvaa kommentointia, jaksaako ja pärjääkö Janne liikunnallisesti. Ilkkumista, että Kati syö pitsankin nopemmin kuin Janne jne. Outokummussa hän ilmeisesti yritti antaa myönteisä palautetta mutta sai senkin kuullostamaan ivaamiselta: täällähän olet puhunnut enemmän kuin aiemmin neljän viikon aikana yhteensä ja kireää naurua päälle.

Puhui päälle, ei malttanut kuunnella. Ja jos kuunteli, alkoi puhua asian vierestä tai tivata jotain. Kohtaus puistonpenkillä oli ahdistavaa katsottavaa.

Kati kapsahti kaulaan pussaamaan jo ennen kuin vihkiminen oli ohi. Häissä kiehnäsi kiinni ja pusutteli. Janne tulkitsi, että Kati haluaa läheisyyttä ja pusuja. Kun sitten antoi niitä vaimolleen, hellyys menikin kortille ja Janne nolattiin julkisesti siitä, että haluaa enemmän läheisyyttää kuin Kati.

Ei toista ihmistä saa kohdella noin!

Vierailija
15347/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks nainen vain kirjoitti:

Miralle täydet tsempit, kaunis, arvokas, rehellinen nainen joka ajattelee ja toimii kypsästi.

Matti on liukas, elosteleva jees-mies josta nousi alusta asti karvat pystyyn.

Mira saat vielä niin hienon, arvoisesi miehen itsellesi.

Juuri näin. Lisäksi Mira on huoliteltu, mitä yleisesti ottaen suomalaisista ei voi sanoa. Osaavatko niin kovin visuaalisiksi väitetyt arvostelevat miehet nähdä sitä? Vai mitä heidän visuaalisuutensa tarkoittaa onko heillä? (Viimeinen lause on osittain sarkasmia.) 

Huoliteltu Mira saattoi olla jos sitä hirveää pakkelikerrosta sellaisena haluaa pitää. Kaunis hän ei silti ole. Matti ulkonäöllisesti paljon tasokkaampi.

Vierailija
15348/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan puhutaan että puhumattomuus voi olla vallankäyttöä. Mutta niin voi myös olla rasittavuuteen asti menevä jatkuva puhuminen ja puhumisesta puhuminen! Etenkin toisen painostaminen ja jatkuva kritisointi on vallankäyttöä. Ja "hitaudesta" pilkkaaminen, mikä on vain sitä mitä toinen on. Ei mitään tahallista pirullisuutta.

Riippuu ihmisestä, tekeekö runsaasta puhumisesta/ vähemmästä puhumisesta vallankäytön aseen parisuhteessa.

Todennäköisin vaihtoehto on se, että se ei ole kummaltakaan vallankäyttöä, vaan ihminen vain on mitä on. Parhaimmassa tapauksessa arvostavat toisiaan sellaisina kuin on ja välillä tulevat puolin ja toisin vastaan.

Ei niin että aina toinen painostaa toista johonkin suuntaan. Se on vallankäyttöä.

Tämä! Ja minua eniten harmitti Jannen puolesta se, että Kati oli niin alentuva Jannea kohtaan ja pilkkasi avoimesti. Esimerkiksi "nyt se haluaa taas pussata" kommentti Katin kavereiden edessä. Alentuvaa kommentointia, jaksaako ja pärjääkö Janne liikunnallisesti. Ilkkumista, että Kati syö pitsankin nopemmin kuin Janne jne. Outokummussa hän ilmeisesti yritti antaa myönteisä palautetta mutta sai senkin kuullostamaan ivaamiselta: täällähän olet puhunnut enemmän kuin aiemmin neljän viikon aikana yhteensä ja kireää naurua päälle.

Puhui päälle, ei malttanut kuunnella. Ja jos kuunteli, alkoi puhua asian vierestä tai tivata jotain. Kohtaus puistonpenkillä oli ahdistavaa katsottavaa.

Kati kapsahti kaulaan pussaamaan jo ennen kuin vihkiminen oli ohi. Häissä kiehnäsi kiinni ja pusutteli. Janne tulkitsi, että Kati haluaa läheisyyttä ja pusuja. Kun sitten antoi niitä vaimolleen, hellyys menikin kortille ja Janne nolattiin julkisesti siitä, että haluaa enemmän läheisyyttää kuin Kati.

Tämä vitsailuksi naamioitu piikittely minuakin on häirinnyt. Pitääkö sitä asiaa härkkiä koko ajan. Juhannuksena "nyt se haluaa pussata hahahahahaa", jäätelöä syödessä "sä et kyllä jätä yhtään tilaisuutta käyttämättä hahahahahaaaa", ravintolassa "vai puhutaanko vasta huomenna hahahahaaa", pitsaa syödessä "mä syön tämänkin nopeammin hahahahaaaa". Joku kärkkäämpi Jannen sijassa olisi jo vastannut aikapäivää sitten, että vedä kuule se eräs tavara päähäsi.

Vierailija
15349/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati ei  luottanut edes siihen, että Janne osaa käydä kaupassa ja ostaa tuotteet listan mukaan. Sekin piti käydä  tarkastamassa ja ihmettelemässä, että oho, olet saanut tuotteita koriin mutta onkos mukana juomat?

Eikö Janne ole aika korkeasti koulutettu? Varmaan osaa lukea ostoslistaa ja ylipäätään käydä kaupassa.

Vierailija
15350/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi on jo löytänyt uuden parisuhteen.

"Syksyn aikana Tommin elämässä on tapahtunut myös hyvin mieluisa käänne.

– Olen löytänyt nyt syksyn aikana elämääni ihanan naisen ja parisuhteen, ja se tuntuu hyvältä, hän kertoo, mutta ei tahdo paljastaa uudesta rakkaudestaan sen enempää."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tommi-jai-kaipaamaan-kemiaa-ensitre…

Vierailija
15351/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamani kirjoitti:

Tommi on jo löytänyt uuden ⁸parisuhteen.

– Olen löytänyt nyt syksyn aikana elämääni ihanan naisen ja parisuhteen, ja se tuntuu hyvältä, hän kertoo, mutta ei tahdo paljastaa uudesta rakkaudestaan sen enempää."

Onnea Tommille ja uudelle naiselle! Ei vaan natsannut Juuditin kanssa ja sille mystisen kemian puuttumiselle ei voi mitää. Tommi kyllä sinänsä hoiti homman tyylillä, antoi Juuditille kuitenkin mahdollisuuden, vaikka ei selkeästi alusta asti syttynyt. Tästä voi jokainen oppia jotakin. Uskon, että Juudit löytää itselleen sopivan miehen, Tommi ei vain ollut sopiva, vaikka paperilla siltä vaikuttikin. Ehkä Juuditkin on lopulta tyytyväinen lopputulemaan sillä eivät he toisilleen sopineet. Juuditia odottaa mies vielä ellei ole jo uutta löytänyt.

Vierailija
15352/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamani kirjoitti:

Tommi on jo löytänyt uuden parisuhteen.

Ohjelman päätösjakso tulee vasta ensi tiistaina mutta näköjään nyt mennään maksullisen Cmoren mukaan. Juonipaljastuksista ei jakseta enää edes varoittaa. Raha puhuu, niin se on.

Olikohan Tommilla katsottuna uusi jo valmiiksi, eikä siksi edennyt Juuditin kanssa?

Vierailija
15353/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Matilla hieman ylimääräistä onkin, niin kyllä näkee, että alla on lihasta, pohkeetkin treenatut. Lihakset kasvavat urheillessa. Minusta on ymmärrettävää, että hän haluaa urheilullisen naisen, saattaa riittää jos on hieman läskiäkin, mutta kuitenkin lihaksia ja ennen kaikkea liikunnallinen elämäntyyli.

No se ei ole aitoa rakkautta sitten jos täytyisi alkaa jo jollain mittauslaitteella laskemaan mikä määrä on läskiä ja mikä lihasta. Elämäntyylikin muokkautuu yhdessä jos on halua ja yritystä mutta Matilla ei ollut.

Paskat muokkaannu. Itsestä se motivaatio lähtee ja jos ei ole urheilullinen, niin ei ole.

Tiukassa on leimaaminen, jos ihminen on mitä on, eikä muuksi muutu. 

Vierailija
15354/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ole "kauneustuomari" omalla kohdallaan, tosin tarpeeksi kaunis on vähän väärä ilmaisu. Oikeampi kai olisi, ettei ollut Matin makuun. Jos tykkää vaikka tummista ja siroista, niin sitten ei tykkää vaaleista ja rotevista, vaikka toinen olisi omassa sarjassaan hyvinkin viehättävä.

Vierailija
15355/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Matilla hieman ylimääräistä onkin, niin kyllä näkee, että alla on lihasta, pohkeetkin treenatut. Lihakset kasvavat urheillessa. Minusta on ymmärrettävää, että hän haluaa urheilullisen naisen, saattaa riittää jos on hieman läskiäkin, mutta kuitenkin lihaksia ja ennen kaikkea liikunnallinen elämäntyyli.

No se ei ole aitoa rakkautta sitten jos täytyisi alkaa jo jollain mittauslaitteella laskemaan mikä määrä on läskiä ja mikä lihasta. Elämäntyylikin muokkautuu yhdessä jos on halua ja yritystä mutta Matilla ei ollut.

Paskat muokkaannu. Itsestä se motivaatio lähtee ja jos ei ole urheilullinen, niin ei ole.

Tiukassa on leimaaminen, jos ihminen on mitä on, eikä muuksi muutu. 

Muutoksen vaan pitää lähteä itsestä, ei sitä saa aikaan kukaan käskemällä tai toivomalla. Siksi on hyvä, että kumppanissa on tärkeäksi koetut piirteet valmiiksi.

Vierailija
15356/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamani kirjoitti:

Onnea Tommille ja uudelle naiselle! Ei vaan natsannut Juuditin kanssa ja sille mystisen kemian puuttumiselle ei voi mitää. Tommi kyllä sinänsä hoiti homman tyylillä, antoi Juuditille kuitenkin mahdollisuuden, vaikka ei selkeästi alusta asti syttynyt. Tästä voi jokainen oppia jotakin. Uskon, että Juudit löytää itselleen sopivan miehen, Tommi ei vain ollut sopiva, vaikka paperilla siltä vaikuttikin. Ehkä Juuditkin on lopulta tyytyväinen lopputulemaan sillä eivät he toisilleen sopineet. Juuditia odottaa mies vielä ellei ole jo uutta löytänyt.

Jännä kun jotkut osaa ennustaa tulevaisuuden.

Vierailija
15357/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Tommin kannattaa muistaa, että parempaa naista kuin Juudit ei hän tule löytämään.

Sinällään harmillista, kun Juudit oli selvästikin ihastunut Tommiin.

Juudit sanoi päätösjakson lopussa, että vaikeinta oli päästää irti läheisyydestä, vaikkakin vähäisestä. Pettymys on aina kova, jos on päässyt ihastus syntymään.

Hylätty olo. Jokainen saman kokenut tietää miten se raastaa.

Miten onnistuu rakastumaan jos ei saa mitään vastakaikua. Mira ei rakastunut.

Täh, kyllähän ihminen voi rakastaa toista palavasti, etäältä ja salaa vaikka kuinka kauan. Ei siihen välttämättä mitään vastakaikua tarvita. Mutta oliko Juudit rakastunut, vai vaan ihastunut?

Vierailija
15358/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että asiantuntijat sallivat tämän. Miralle näytettiin video omasta kommunikaatiotyylistä mutta Kati sai temmeltää vapaasti.

Olikohan niin suuret paineet saada edes yksi "onnistunut" pari?

Mediassakin keskitytään M&M ja E&T eroihin. Katin ja Jannen eritahtisuudesta ja kommunikaatiosta puhutaan mutta toisen ihmisen nöyryyttäminen ohitetaan?!

Vierailija
15359/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Mamani kirjoitti:

Jännä kun jotkut osaa ennustaa tulevaisuuden.

Tarviiko tässä edes ennustaa tai tietää tulevaisuutta? Juudit on tosi huipputyyppi niin hänellä on tosi hyvät mahdollisuudet saada parisuhde. Mielestäni ihan selvä homma. Enkä ole edes mikään erityinen Juudit-fani vaan on tosi asia, että telkkarista nähdyn perusteella Juudit on todella hieno ihminen ja tuollaisella luonteella onnistuu vielä luomaan hyvän parisuhteen.

Vierailija
15360/18026 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten väri on kyllä eriskummallinen kriteeri, ainakin jos se on yhtään tärkeä tai ratkaiseva sellainen. Pitääkö sinkku potentiaalisina kumppaneina vain niitä joilla on toivottu hiusten väri? Entä jos on jo suhteessa ja kumppani haluaakin värjätä hiuksensa - vähentyykö viehättävyys sillä sitten?

Ketju on lukittu.