Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
9841/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Matti lähti ohjelmaan mukaan, jos on noin vaikeeta käyttäytyä? Pitää ensin oppia itsestään ja elämästä, ennenkuin vaatii kiemurrellen muilta.

Vierailija
9842/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirvanalle nakattiin eväätki sänkyyn. Nyt jo vähä ryhtiä tälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9843/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommiin liittyen tulee mieleen vähän pohdintaa. Tommi esittelyjen pohjalta vaikutti fiksulta, henkevältä mieheltä, jolla on paljon syvällisiä ajatuksia ja arvoja elämässään. Noissa Juuditin kanssa kuvatuissa pätkissä Tommin älykkyys ja syvällisyys ei kyllä oikeastaan ole tullut esiin, ainakaan verrattuna siinä määrin missä Juuditilla. Juudit vaikuttaa todella viehättävältä, viisaalta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä ja siinä rinnalla Tommi on puujalka/huonoineen vitseineen todellinen pökkelö-pölvästi. 

Lisäksi huvittaa että Tommi, joka on ulkoisesti varsin värittömän ja valjun oloinen, olisi selvästi kaikkien syvällisten puheiden alla selvästi kaivannut jotain hottis-kuumaa kaunotarta. Minulla oli aikanaan vähän samankaltainen tapaus, ehkä. Minulla ei ollut profiilikuvaa match.comissa mutta matchasin miehen kanssa ns. henkisen yhteyden perusteella. En myöskään halunnut jakaa kuvaani tuntemattomille nettimiehille, joten alkuun soittelimme ja chattailimme skypessä ilman kuvia. Se oli miehelle ok kun omien sanojensa mukaan etsi samaa arvomaailmaa ja henkistä yhteyttä. No, jossain kohtaa tuli puheeksi että mun painoindeksi on 26.5. Miehen käytös puhelimessa ja Skypen chatissä muuttui täysin, hänestä tuli paljon etäisempi. Änkytti kaikkea, "oon niin sporttinen ja arvostan sporttisuutta", vaikka aiemmin ei oltu mistään tuollaisesta puhuttu. Alkoi myös himmaamaan sovittua tapaamistamme. Lopulta kuitenkin tapasimme, vaikka näin tuon painoindeksin paljastumisen jälkeen, että miehen kiinnostus oli lopahtanut. No, mitä mies ei tiennyt oli se, että painoindeksini on korkea sen takia, että mulla on pitkä sali/voimailutausta. Olen todella timmissä ja tiiviissä kunnossa, rasvaprosentti suhteellisen matala ja lihasprosentti tavallista suurempi. Kroppa x-mallinen: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. Sitten kun nähtiin, niin miehen silmät kirkastui välittömästi, toi moneen kertaan esiin miten "treenattu ja hyvännäköinen" olen, miten on "iloisesti yllättynyt", jne ällöä. 

Minun kiinnostumiseni loppui taas välittömästi miehen reaktioon. Esitti muka jotain syvällistä ja henkevää wannabe-filosofia, jolle ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta sitten kuitenkin lievästi ylipainoinen nainen olisi ollut turn off. Ei jatkoon. En sano, että Tommilla ihan sama mutta vähän samat vibat tulee. 

Cool story bro, mutta noloa ylipäätään jostain painoindeksistä puhuminen 🤦‍♀️

Se tuli ihan sivulauseessa, ei sinänsä keskusteltu aiheena painoindeksistä. :D 

Vierailija
9844/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Matti lähti ohjelmaan mukaan, jos on noin vaikeeta käyttäytyä? Pitää ensin oppia itsestään ja elämästä, ennenkuin vaatii kiemurrellen muilta.

Ootko sä sama hönö, joka Katia haukkuu?

Tuleeko kohta paranneltu versio omituiselta höpöttäjältä.............

Vierailija
9845/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommiin liittyen tulee mieleen vähän pohdintaa. Tommi esittelyjen pohjalta vaikutti fiksulta, henkevältä mieheltä, jolla on paljon syvällisiä ajatuksia ja arvoja elämässään. Noissa Juuditin kanssa kuvatuissa pätkissä Tommin älykkyys ja syvällisyys ei kyllä oikeastaan ole tullut esiin, ainakaan verrattuna siinä määrin missä Juuditilla. Juudit vaikuttaa todella viehättävältä, viisaalta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä ja siinä rinnalla Tommi on puujalka/huonoineen vitseineen todellinen pökkelö-pölvästi. 

Lisäksi huvittaa että Tommi, joka on ulkoisesti varsin värittömän ja valjun oloinen, olisi selvästi kaikkien syvällisten puheiden alla selvästi kaivannut jotain hottis-kuumaa kaunotarta. Minulla oli aikanaan vähän samankaltainen tapaus, ehkä. Minulla ei ollut profiilikuvaa match.comissa mutta matchasin miehen kanssa ns. henkisen yhteyden perusteella. En myöskään halunnut jakaa kuvaani tuntemattomille nettimiehille, joten alkuun soittelimme ja chattailimme skypessä ilman kuvia. Se oli miehelle ok kun omien sanojensa mukaan etsi samaa arvomaailmaa ja henkistä yhteyttä. No, jossain kohtaa tuli puheeksi että mun painoindeksi on 26.5. Miehen käytös puhelimessa ja Skypen chatissä muuttui täysin, hänestä tuli paljon etäisempi. Änkytti kaikkea, "oon niin sporttinen ja arvostan sporttisuutta", vaikka aiemmin ei oltu mistään tuollaisesta puhuttu. Alkoi myös himmaamaan sovittua tapaamistamme. Lopulta kuitenkin tapasimme, vaikka näin tuon painoindeksin paljastumisen jälkeen, että miehen kiinnostus oli lopahtanut. No, mitä mies ei tiennyt oli se, että painoindeksini on korkea sen takia, että mulla on pitkä sali/voimailutausta. Olen todella timmissä ja tiiviissä kunnossa, rasvaprosentti suhteellisen matala ja lihasprosentti tavallista suurempi. Kroppa x-mallinen: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. Sitten kun nähtiin, niin miehen silmät kirkastui välittömästi, toi moneen kertaan esiin miten "treenattu ja hyvännäköinen" olen, miten on "iloisesti yllättynyt", jne ällöä. 

Minun kiinnostumiseni loppui taas välittömästi miehen reaktioon. Esitti muka jotain syvällistä ja henkevää wannabe-filosofia, jolle ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta sitten kuitenkin lievästi ylipainoinen nainen olisi ollut turn off. Ei jatkoon. En sano, että Tommilla ihan sama mutta vähän samat vibat tulee. 

Cool story bro, mutta noloa ylipäätään jostain painoindeksistä puhuminen 🤦‍♀️

Se tuli ihan sivulauseessa, ei sinänsä keskusteltu aiheena painoindeksistä. :D 

sulla taitaa nuo sivulauseet olla pääNasiana

Vierailija
9846/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikista osallistujista kaikilla kausilla on katsoja pystynyt tässä vaiheessa kautta sanomaan, että onko henkilö kiinnostunut vaimostaan/aviomiehestään vai selvästi ei. Jokaista osallistujaa on pystynyt jonkun verran lukemaan, vaikka ei arvaisikaan ketkä jatkaa yhdessä. Mutta Matista katsoja ei saa mitään irti. Ei tunteita suuntaan eikä toiseen. Hän jotenkin myhäilee menemään sulkien sisäänsä (ainakin kameroiden ollessa päällä) kaiken mitä ajattelee Mirasta ja avioliitostaan. Ja vaikka hän puhuisikin siitä miten heillä mielestään menee niin silti katsojalle jää olo, että höh, tarkoittiko tuo nyt sitä mitä sanoi.

Vierailija
9847/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Matille ei ole ns.väliä mitä syödään eikä väliä tuleeko vaimo rippijuhliin mukaan, niin herää kysymys, että mitä väliä hänen oli tulla ohjelmaan mukaan ja mitä väliä hänelle millään on! Hälläpäväliä, ihan sama. Luuleeko hän todella olevansa jotenkin tavoittelemisen arvoinen henkilö. Antaa todella junttia mainosta itsestään. Luu jää tässä maailmassa vetäjän käteen.

Vierailija
9848/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen kumppanin itse antaisitte kullekin osallistujalle? Omia ehdotuksiani:

Katille lakimies. Supliikki puheissaan, laajat kaveripiirit, viihtyy istuskellen Helsingissä trenditerassilla viinilasi kädessään. 

Jannelle perinteinen naapurintyttö. Kiltti ja vaatimaton nainen, mahdollisesti sh tai kätilö, terveelliset elämäntavat ja viihtyy luonnon äärellä. 

Tommille askeettista elämää viettävä nainen, joka tuli kohdusta ulos Sara Siepin näköisenä. 

Miralle tavallinen mukava perusmies, joka arvostaa perhettä ja haluaa lapsia, tykkää käsillä tekemisestä eli nämä pihan laittaminen, auton huoltaminen, pikkurempat kotona. 

Tuomakselle extremeurheileva seksipommi, jolla on rautainen itsetunto eikä mitään käytöstapoja, vaan töräyttää kaiken ilmoille, oli se sitten hyvää tai pahaa. 

Lopuista en osaa sanoa mitään. Juudit on hyvä ihminen, mutta tuntuu että hän on todellisuudessa moniulotteisempi persoona kuin ohjelma näyttää. 

Emmalle on vaikea keksiä, millainen ihminen saisi hänet pidettyä rauhallisena ja tyytyväisenä. 

Vierailija
9849/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Matille ei ole ns.väliä mitä syödään eikä väliä tuleeko vaimo rippijuhliin mukaan, niin herää kysymys, että mitä väliä hänen oli tulla ohjelmaan mukaan ja mitä väliä hänelle millään on! Hälläpäväliä, ihan sama. Luuleeko hän todella olevansa jotenkin tavoittelemisen arvoinen henkilö. Antaa todella junttia mainosta itsestään. Luu jää tässä maailmassa vetäjän käteen.

Totta kai luu jää vetäjän käteen. Paitsi jos sen työntää toiselle.

Ihmeellistä kliseiden ihmettelyä.

Läski jää syöjän vyötärölle, hähä

Vierailija
9850/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa kun vois tilata täydellisen paketin. Ja pistää sen kaappiin kun ei jaksa. Kun itse on niin täydellinen.

Vierailija
9851/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katille lakimies. Supliikki puheissaan, laajat kaveripiirit, viihtyy istuskellen Helsingissä trenditerassilla viinilasi kädessään. 

Jannelle perinteinen naapurintyttö. Kiltti ja vaatimaton nainen, mahdollisesti sh tai kätilö, terveelliset elämäntavat ja viihtyy luonnon äärellä. 

Tommille askeettista elämää viettävä nainen, joka tuli kohdusta ulos Sara Siepin näköisenä. 

Miralle tavallinen mukava perusmies, joka arvostaa perhettä ja haluaa lapsia, tykkää käsillä tekemisestä eli nämä pihan laittaminen, auton huoltaminen, pikkurempat kotona. 

Tuomakselle extremeurheileva seksipommi, jolla on rautainen itsetunto eikä mitään käytöstapoja, vaan töräyttää kaiken ilmoille, oli se sitten hyvää tai pahaa. 

Lopuista en osaa sanoa mitään. Juudit on hyvä ihminen, mutta tuntuu että hän on todellisuudessa moniulotteisempi persoona kuin ohjelma näyttää. 

Emmalle on vaikea keksiä, millainen ihminen saisi hänet pidettyä rauhallisena ja tyytyväisenä. 

Entä Matille...?

Vierailija
9852/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmalle sellainen rehevä, vähän rietas, automekaanikko. Naurava ja piereskelevä, Emmaa kannikasta ohimennen puristava, iloluontoinen ja iso mies.

Juuditille kulttuurimies, ehkä kirjailija tai filosofi. Tai joogi. Tai pakanallinen pappi.

Vierailija
9853/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se on se läski. Mites Matin turpea lettunaama ja onneton neitimäinen suppusuu?

Pitäisköhän sun mennä jo nukkumaan.

Kello on jo yli yhdeksän, lällällääät riittää jo tältä päivältä, känkkäränkkä peiton alle!

Vierailija
9854/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä Matille...?

Matille käy kuka vaa

eisevväliä

Vierailija
9855/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti, selailet palstoja epätoivoisena ja kirjoittelet hätäpäissäsi roskaa. Unohda koko juttu ja koita pelastaa avioliittosi!

Vierailija
9856/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotkut perjantai-illan pullot korkattu vai miksi tulee näin luokattoman sekavia ja ivaavia kommentteja?

Vierailija
9857/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää miksi Matti on tässä ohjelmassa ja miksi hänet on matchattu Miran kanssa. Matti vaikuttaa parisuhdemielessä joltain 12-vuotiaalta. 35 vuotias mies eikä yhtään seurustelusuhdetta takana. Matti on ihan ok kivannäköinen, on hyvä työ, elämänhallinta kunnossa, on kavereita, harrastuksia jne. eli ei mitään varsinaista syytä siihen, miksei parisuhdetta voisi olla. Mutta ehkä suhtautumisessa naisiin on jotain epäkypsää. 

Mira taas sen sijaan on hyvällä tavalla perinteisen naisellinen nainen, joka ansaitsisi ja tarvitsisi perinteisen miehekkään miehen. Oma mieleni olisi objektiivisesti ajatellen varmasti paljon parempi match Miralle kuin minulle. Miehelläni on asenne, että nainen on kuningatar, jota hemmotellaan ja jota miehen pitää pitää hyvänä mutta mies on kuitenkin perheen pää ja vastuunkantaja. Mieheni on myös äärimmäisen perhekeskeinen, olisi halunnut suurperheen ja kotona ja puutarhassa viihtyvän sievän emännän, jota hemmotella ja pitää hyvänä. Voin kuvitella, miten hän pitäisi Miran kaltaisesta naisesta ja saisi varmasti Miran parhaat puolet esiin. Matti taas omalla epävarmuudellaan, "epämiehekkyydellään" ja kyvyttömyydellään tehdä päätöksiä saa Miran varuilleen. Mira ei selvästikään koe oloaan turvalliseksi Matin seurassa ja sitten kommunikaatio lähtee tuolle vinoilulinjalle, mistä ei seuraa mitään hyvää. 

Summa summarum:  Miralle sopisi joku vanhan ajan perheen pää-herrasmies, Matille taas ehkä joku 40+ vuotias eronnut nainen, joka ei enää haluakaan mennä naimisiin eikä asua pysyvästi miehen kanssa yhdessä. Voisivat käydä silloin tällöin golfaamassa, keikoilla, lätkämatseissa, matkustella, jne ilman vakavia sitoumuksia. 

Jatkan vielä omaan viestiini lisää tuosta Matin kyvyttömyydestä tehdä pieniä arkisia päätöksiä. Olivat juhannuksen alla Prismassa ja Mira olisi halunnut, että Matti päättää mitä syödään ja mitä siihen hemmetin salaattiin laitetaan. Matti kiermurteli jo noin yksinkertaisen asian kanssa, oli selvästi vaikea tilanne hänelle. Voisin kuvitella, että tuollainen kyvyttömyys tehdä päätöksiä luo turvattomuuden tunnetta Miralle, tulee tunne että mikä ihmeen vätys tuossa on aviomiehenä. Vaikea myös kunnioittaa vätys-miestä. 

Vielä hirveämpää oli katsoa jaksoa, missä Matti oli kutsuttu sukulaisen rippijuhliin eikä Matti osannut sanoa kantaansa haluaako Miran tulevan sinne vai ei. Kiemurteli ja kaarteli eikä kantanut vastuutaan päätöksenteosta. Jos Matin mielipide olisi ollut kielteinen, olisi sanonut sen sitten suoraan. Tyyliin vaikka "meidän suhde on vielä niin alussa, että tässä vaiheessa mielesestäni on parempi, ettet tule rippijuhliin". Toki pehmennetyillä kommenteilla höystettynä eikä noin töksäyttäen, mutta väitän että Miralle olisi ollut helpompi jos Matti olisi kyennyt tekemään päätöksen, vaikkakin kielteisen, verrattuna tuohon selkärangattomaan venkoiluun. 

Miks päätöstenteko pitää antaa miehen tehtäväksi, ettei naiselle tule turvattomuudentunnetta? Puhutaanko me lapsi-vanhempi-suhteesta vai parisuhteesta? Jos Matille on yks hailee, mitä ruokaa ja mennäänkö rippijuhliin. Kaikki ei jaksa ottaa kantaa itselleen yhdentekeviin asioihin.

No se rippijuhlacase ei todellakaan ollut Miralle yhdentekevä, joten ei silloin saisi olla Matillekaan. Ja jos olisikin ollut Matille yhdentekevä, olisi kakistanut suoraan ja avoimesti kurkustaan, että "tämä juttu on mulle täysin yks hailee. Päätä itse." Mutta sen sijaan Matti kierteili ja jahkaili, venkoili joka suuntaan. Saakelin ärsyttävää tuollainen. 

Juhannusshoppailuissa Mira selvästi halusi kerrankin laittaa Matille vastuuta, että tekisi jonkun hemmetin pienen päätöksen sen sijaan, että on perässävedettävä lapanen. Mä ainakin naisena inhoan noita "ihan sama, kaikki käy"-miehiä, joilla ei ole mielipidettä oikein mistään. Yhtä tällaista aikanaan tapailin. Kyselin, onko toiveita mitä musiikkia kuunnellaan 400 km automatkalla. Kaikki oli aina kaikkeen "ihan sama, päätä sä". No niinpä mä päätin ja kuunneltiin koko matka Matin ja Tepon 70-luvun tuotantoa. Perillä mies vähän nyrpeänä kertoi vanhemmilleen mitä musiikkia minä olin "pakottanut" hänen kuuntelemaan. Se oli viimeinen pisara siinä suhteessa, jos aikuinen mies on noin lapatossu eikä saa suutaan auki, ei pidä valittaakkaan. 

Vierailija
9858/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioita elävästä elämästä.

Vierailija
9859/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmalle sellainen rehevä, vähän rietas, automekaanikko. Naurava ja piereskelevä, Emmaa kannikasta ohimennen puristava, iloluontoinen ja iso mies.

Juuditille kulttuurimies, ehkä kirjailija tai filosofi. Tai joogi. Tai pakanallinen pappi.

Juuditille tosiaankin joku joogaava hippimies, jolla on pitkä tukka kiinni ja riutuneen lihaksikas kroppa. Heillä voisi olla yhteiset maanläheiset arvot. Mies ei kuitenkaan olisi matalalibidoinen robotti, vaan todennäköisesti henkevä ja seksuaalinen ihminen. Pari myös näyttäisi ulkoisesti erilaisilta. Tommi ja Juudit ovat todella samannäköiset, samanlainen ruumiinrakenne, "värimaailma" jne. Kuka hetero haluaa panna kiihkeästi itsensä näköistä ihmistä? 

Vierailija
9860/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti vaikuttaa yhtä aikaa siltä että pitää Mirasta tosissaan, ja siltä että pelkää sitoutumista. Voi myös johtua siitä että kohta nelikymppinen ukko on elämänsä ensimmäistä kertaa parisuhteessa. Onhan se hänelle valtaisia muutos ja kokemus. 

Ketju on lukittu.