Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
9781/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007317125.html

Kati haluaa näköjään henkisesti vahvan "alfa-uroksen" joka pistää vastaan :) tätä minä toitotin tässä keskustelussa jo aiemmin, huomasin Jannesta heti intro videossa että aika hönön näköinen ja oloinen. Kati tarvitsee fiksumman joka osaa myös keskustella eikä hönöttää taustalla.

Ylimmässä kuvassa Kati näyttää ihan puliakalta.

Viiniä on tullut naukattua, hihhihhiihihihii..!

Vierailija
9782/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariannan vastaanotolla katsottiin ja arvioitiin vain Miran puhetta ja kehonkieltä. Miksi Matti ei analysoinut omaansa? Oli vain tulipunaisena vaimonsa vieressä. Matin kehonkieli on torjuva, hän vaan istua töröttää tai seisoa pönöttää. Voisiko Mattikin hieman hioa käytöstään ja puheitaan jouhevammaksi ja huomaavammaksi?

Minun telkkarissani ei ollut tulipunainen, en huomannut edes punastuvan.

Tämän kaltaisella liioittelulla, ymv. paskanjauhamisella, saadaan muut apinat mukaan loan heittoon.

Ja  aikansa kun apinat näitä valheita levittää, ne alkavat elää totuutena lauman keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9783/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.....

..

Oli kyllä helppo arvata heti hääjaksosta, että T&E eroavat kesken kauden. Jotenkin tuo Tuomaksen pettymys ja Emman epävarmuus ja lapsellinen käytös heti hääjaksossa kertoi kaiken olennaisen. Edes sormuksia eivät saaneet laitettua sormeen ja Emma jotenkin löi ihan läskiksi koko homman käkätyksellään ja töksäyttelyllään. Varmasti Emman epävarma käytös ja jatkuva loukkaantuminen liittyi myös siihen, että näki Tuomaksesta, ettei hän ole tälle mieleinen, mutta Emma vaikuttaa kyllä ohjelman perusteella muutenkin todella nuorelta, epävarmalta ja kokemattomalla parisuhteista, joten ymmärrän täysin, miksei Tuomas enää jaksanut edes yrittää. Ei toki Tuomaskaan mitenkään erityisen kypsää vaikutelmaa itsestään antanut.

Miksi noin nuoret ihmiset edes pitää laittaa tällaiseen ohjelmaan? Emma on 26, aivan liian nuori menemään naimisiin. Vaikutti itsekin katuvan ohjelmaan lähtöä jo ennen häitä, kun sanoi ystävälleen, että miksei kukaan estänyt tai sanonut ohjelman olevan huono idea. Eikö kukaan pätevä psykologi arvioi osallistujien psyykettä etukäteen ja karsi pois nuoret ja epäkypsä hakijat? Emmaa ei todellakaan olisi pitänyt laittaa tähän ohjelmaan. Kaikki myötätunto hänelle kun joutunut tälleiseen myllytykseen.

Ja sitten vielä se, ettei tällä pariskunnalla edes ollut yhtikäs mitään yhteistä (paitsi asuinpaikka). Se, että joku tykkää lenkittää koiraa metsäpolulla rauhallisesti EI tarkoita, että tykkäisi ulkoilusta samalla tavalla kuin joku superurheilullinen extreme-lajien harrastaja. Emmalle seikkailu tarkoittaa selvästi sitä, että kävelee merkattua koiraystävällistä polkua hitaasti. Tuomas taas polkujuoksee, sukeltaa, kalliokiipeilee ja meloo. Tuomas halusi sporttisen naisen, jonka kanssa jakaa nuo kokemukset. Emma halusi jonkun itsensä tyyppisen rauhallisen kotona viihtyvän miehen. Mitä ihmettä asiantuntijat ovat ajatelleet, kun parittaneet nämä kaksi?!

Öh, 26v "aivan liian nuori menemään naimisiin"? Tuo on kylläkin ihanteellinen ikä naiselle mennä naimisiin, etenkin jos haluaa lapsia hankkia ja perheen perustaa. Ei tule hätä hedelmällisyyden kanssa, toisin kuin vasta yli 30v aloittavilla. Lisäksi ihan tutkimusten ja tilastojen mukaankin n. 25-vuotiaana avioituvilla avioliitto myös kestää parhaiten ja pisimpään. (Voit googlettaa tämän, jos haluat tarkistaa)

Vähän on häiriintynyt ihmisten käsitys nuoruudesta ja normaalista pariutumisiästä, jos 25-26-vuotiasta pidetään "aivan liian nuorena". Mieltääkö nuoret naiset nykyään olevansa jotain teinejä 30-vuotiaaksi asti vai? Olen itse 28v ja mulla on jo erittäin kiireellisenä mielessä lastenhankinta mieheni kanssa.

50-luvulla 26v naimatonta ois pidetty jo vanhanapiikana...

Kyllä omasta ystäväpiiristä (suurin osa yliopistokoulutettuja) naiset menneet yhteen nykyisten "pysyvien" kumppanien kanssa n. 30-vuotiaana. Itse olin 33 naimisiin mennessä. Ensisynnyttäjätkin ovat nykyään keskimäärin 29,6 vuotta ja koko ajan nousee. Luulen, että jatkossa ensisynnyttäjien keski-ikä nousee reilusti yli 30 (jos miettii juuri omaa tuttavapiiriä) ja vakiintuminen tapahtuu koko ajan myöhemmin. Ymmärrertävää, koska nykynaisilla on muitakin vaihtoehtoja kuin alkaa kotiäidiksi, halutaan kouluttautua, matkustella, seikkailla...

Ja tässä kiteytit juuri täydellisesti, mikä on syynä siihen että Suomessa syntyvyys on laskenut enennäkemättömän alhaiselle tasolle, niin että ainakintässä  välillä jo meitä kuoli enemmän kuin syntyi (en ole varma mikä tilanne juuri tällä hetkellä). Kiinnostaa vain hauskanpito ja "seikkailu", koko se paras hedelmällinen ikä (eli se nuoruus) halutaan keskittyä vain itseen ja omiin huvituksiin, omiin kokemuksiin. Pitää saada kaikki mahdolliset KOKEMUKSET. Sitten herätäänkin joskus 34-vuotiaana että apua, haluaisinkin niitä lapsia. Parhaat hedelmälliset vuodet hukattu hauskanpitoon, joten käy monelle niin ettei niitä lapsia enää saa, tai sitten saa vaikka vain yhden vaikka olisi halunnut useammankin.

Tulevaisuuden Suomi tulee olemaan todella vaikeuksissa väestörakenteen kanssa tämän nuorten naisten nykyisen itsekkyysbuumin kanssa. Se sama aika, minkä nykyään monet naiset haluaa just kuluttaa tuohon maailmalla huiteluun, matkustukseen ja irtosuhteisiin on juuri sitä aikaa jolloin nainen on terveimmillään ja hedelmällisimmillään. Silloin ne lapset kuuluisi tehdä eikä sitten kun on jo niin vanha, että tarvitsee lääketieteellisiä hoitoja ja lääkkeitä ja synnytyskin on jo vaarallisempi.

Aika julmasti ja mustavalkoisesti ajateltu. On monia muitakin syitä kuin itseen keskittyminen ja hauskanpito, miksi lastentekoa lykätään. Esim. Väestöliiton perhebarometrista voit lukea lisää.

Vierailija
9784/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun vaimolla on kukkula väärässä kohtaa. Ei o tissiä, vaan on pömppis. Voi ei, miehellä on kalankatse, eikä suklaamantelisilmät. Tissit on, mutta on myös pakaraa, voi ei. On leukaa, mut ei o brunetti. On blondi, mut ei o huulipunaa. On parta, mut lespaava ässä. Voi ei, kun mä en saa mitä mulle "luvattiin"! Itkupotkua kehiin. Kun mä en ala.

Toivottavasti tajusitte, että nämä lauseet kuvaavat teitä kirjoittajia ja kommentoijia. Ei suinkaan pareja.

Vierailija
9785/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katille pitää vastata tismalleen samoilla sanoilla mitä hän sanoo. Kati on esihuutaja nyt ja ikuisesti aamen. kohta 7.54 https://www.mtv.fi/sarja/ensitreffit-alttarilla-10001262/jakso-2-haat-1…

Vierailija
9786/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.....

..

Oli kyllä helppo arvata heti hääjaksosta, että T&E eroavat kesken kauden. Jotenkin tuo Tuomaksen pettymys ja Emman epävarmuus ja lapsellinen käytös heti hääjaksossa kertoi kaiken olennaisen. Edes sormuksia eivät saaneet laitettua sormeen ja Emma jotenkin löi ihan läskiksi koko homman käkätyksellään ja töksäyttelyllään. Varmasti Emman epävarma käytös ja jatkuva loukkaantuminen liittyi myös siihen, että näki Tuomaksesta, ettei hän ole tälle mieleinen, mutta Emma vaikuttaa kyllä ohjelman perusteella muutenkin todella nuorelta, epävarmalta ja kokemattomalla parisuhteista, joten ymmärrän täysin, miksei Tuomas enää jaksanut edes yrittää. Ei toki Tuomaskaan mitenkään erityisen kypsää vaikutelmaa itsestään antanut.

Miksi noin nuoret ihmiset edes pitää laittaa tällaiseen ohjelmaan? Emma on 26, aivan liian nuori menemään naimisiin. Vaikutti itsekin katuvan ohjelmaan lähtöä jo ennen häitä, kun sanoi ystävälleen, että miksei kukaan estänyt tai sanonut ohjelman olevan huono idea. Eikö kukaan pätevä psykologi arvioi osallistujien psyykettä etukäteen ja karsi pois nuoret ja epäkypsä hakijat? Emmaa ei todellakaan olisi pitänyt laittaa tähän ohjelmaan. Kaikki myötätunto hänelle kun joutunut tälleiseen myllytykseen.

Ja sitten vielä se, ettei tällä pariskunnalla edes ollut yhtikäs mitään yhteistä (paitsi asuinpaikka). Se, että joku tykkää lenkittää koiraa metsäpolulla rauhallisesti EI tarkoita, että tykkäisi ulkoilusta samalla tavalla kuin joku superurheilullinen extreme-lajien harrastaja. Emmalle seikkailu tarkoittaa selvästi sitä, että kävelee merkattua koiraystävällistä polkua hitaasti. Tuomas taas polkujuoksee, sukeltaa, kalliokiipeilee ja meloo. Tuomas halusi sporttisen naisen, jonka kanssa jakaa nuo kokemukset. Emma halusi jonkun itsensä tyyppisen rauhallisen kotona viihtyvän miehen. Mitä ihmettä asiantuntijat ovat ajatelleet, kun parittaneet nämä kaksi?!

Öh, 26v "aivan liian nuori menemään naimisiin"? Tuo on kylläkin ihanteellinen ikä naiselle mennä naimisiin, etenkin jos haluaa lapsia hankkia ja perheen perustaa. Ei tule hätä hedelmällisyyden kanssa, toisin kuin vasta yli 30v aloittavilla. Lisäksi ihan tutkimusten ja tilastojen mukaankin n. 25-vuotiaana avioituvilla avioliitto myös kestää parhaiten ja pisimpään. (Voit googlettaa tämän, jos haluat tarkistaa)

Vähän on häiriintynyt ihmisten käsitys nuoruudesta ja normaalista pariutumisiästä, jos 25-26-vuotiasta pidetään "aivan liian nuorena". Mieltääkö nuoret naiset nykyään olevansa jotain teinejä 30-vuotiaaksi asti vai? Olen itse 28v ja mulla on jo erittäin kiireellisenä mielessä lastenhankinta mieheni kanssa.

Kyllä omasta ystäväpiiristä (suurin osa yliopistokoulutettuja) naiset menneet yhteen nykyisten "pysyvien" kumppanien kanssa n. 30-vuotiaana. Itse olin 33 naimisiin mennessä. Ensisynnyttäjätkin ovat nykyään keskimäärin 29,6 vuotta ja koko ajan nousee. Luulen, että jatkossa ensisynnyttäjien keski-ikä nousee reilusti yli 30 (jos miettii juuri omaa tuttavapiiriä) ja vakiintuminen tapahtuu koko ajan myöhemmin. Ymmärrertävää, koska nykynaisilla on muitakin vaihtoehtoja kuin alkaa kotiäidiksi, halutaan kouluttautua, matkustella, seikkailla...

Ja tässä kiteytit juuri täydellisesti, mikä on syynä siihen että Suomessa syntyvyys on laskenut enennäkemättömän alhaiselle tasolle, niin että ainakintässä  välillä jo meitä kuoli enemmän kuin syntyi (en ole varma mikä tilanne juuri tällä hetkellä). Kiinnostaa vain hauskanpito ja "seikkailu", koko se paras hedelmällinen ikä (eli se nuoruus) halutaan keskittyä vain itseen ja omiin huvituksiin, omiin kokemuksiin. Pitää saada kaikki mahdolliset KOKEMUKSET. Sitten herätäänkin joskus 34-vuotiaana että apua, haluaisinkin niitä lapsia. Parhaat hedelmälliset vuodet hukattu hauskanpitoon, joten käy monelle niin ettei niitä lapsia enää saa, tai sitten saa vaikka vain yhden vaikka olisi halunnut useammankin.

Tulevaisuuden Suomi tulee olemaan todella vaikeuksissa väestörakenteen kanssa tämän nuorten naisten nykyisen itsekkyysbuumin kanssa. Se sama aika, minkä nykyään monet naiset haluaa just kuluttaa tuohon maailmalla huiteluun, matkustukseen ja irtosuhteisiin on juuri sitä aikaa jolloin nainen on terveimmillään ja hedelmällisimmillään. Silloin ne lapset kuuluisi tehdä eikä sitten kun on jo niin vanha, että tarvitsee lääketieteellisiä hoitoja ja lääkkeitä ja synnytyskin on jo vaarallisempi.

Boomer siellä neuvoo nuorempaa polvea. Kuule, nykyjätkät ei halua elättää kotona olevaa puolisoa ja lasta. Pitää mennä töihin silläkin uhalla ettei niitä ole.

Ratkaisu? Pysy töissä, kerrytä säästöjä ja koita saada lapset yksin 30-40v. iässä.

Hah, etpä tainnut kovin tarkkaan viestejäni lukea :D Kerroin että olen 28v ja parhaillaan yritän juuri lasta hankkia miehen kanssa, mut sinä vastaat että jaahas boomer se siellä! Mee nyt jo siitä.

Ja kyllä niitä kunnon miehiä on edelleenkin, etsitte vaan vääristä paikoista ja keskitytte vääriin miehiin. Jos baareista renttuja kotiin raahaa, niin turha ihmetellä kun ne ei haluakaan perheenisäksi ruveta. Jännästi lähes kaikki minun samanikäisistä kavereistani ovat löytäneet kunnollisen "isätyypin" miehen itselleen ja osalla on jo lapsiakin. Kaksi ikisinkkua kyllä kaverina minullakin, joista tosin toinen ei ole koskaan edes seurustellutkaan. Ja kyllä, ihan yliopistokoulutettu olen itsekin. Ja töissä. Että ei ole mikään valinta että kotiäidiksi täytyisi jäädä.

Etsikää niitä miehiä oikeista paikoista, eikä baarista ja tinderistä. Esim. harrastukset ja jotkut perinteisemmät deittisivustot on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä, joista moni haluaisi perheen mielellään.

Kerrotko mulle, mikä deittisivusto on täynnä kunnollisia, perhettä haluavia sinkkumiehiä.

T. Tiedosta kiitollinen

Vierailija
9787/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, kun Stolbowikin hermostui Tuomaksen ja Emman käynnin aikana. "Mitä te yleensä haluatte tältä ohjelmalta"? Mitä siinä kiukutella, paskat valinnat! Pitäiskö näitä vanhoja jääriä, jotka valikoi parit, vaihtaa vihdoin? Varmaan kiusaannuttavaa, kun mennään lässyttäjän vastaanotolle ja piirretään ihmiskuvaan ne kivat koskettelukohdat mistä tykkää, hihhihhii :(

Vierailija
9788/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-pappa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy Miraa sääliksi. Nätti koti ja ihana koira. Harvoin näkee noin puhdasta ja harjattua koiranturkkia. Mutta Matti, välttelee vaimoaan, ei katso häntä, vaivaannuttavia hänen vähät kosketukset. Onko kertaakaa sanonut kaunista vaimolleen? Matti on outo, ilmeisesti luulee itsestään aivan liikoja. Ei osaa olla lähellä, ei keskustella tunteistaan aidosti jne. Voi kauheaa, aikuinen mies, ei tajua mitä nyt on. Mirahan on ohjelman ainut oikeasti naisen oloinen ja näköinen.

Valitettavasti seksuaalinen vetovoima ei synny nätin kodin, perunamaan ja ihanan koiran kautta :)

mitä väliä

muumithan lisääntyy jakaantumalla

Vierailija
9789/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommiin liittyen tulee mieleen vähän pohdintaa. Tommi esittelyjen pohjalta vaikutti fiksulta, henkevältä mieheltä, jolla on paljon syvällisiä ajatuksia ja arvoja elämässään. Noissa Juuditin kanssa kuvatuissa pätkissä Tommin älykkyys ja syvällisyys ei kyllä oikeastaan ole tullut esiin, ainakaan verrattuna siinä määrin missä Juuditilla. Juudit vaikuttaa todella viehättävältä, viisaalta ja hyväsydämiseltä ihmiseltä ja siinä rinnalla Tommi on puujalka/huonoineen vitseineen todellinen pökkelö-pölvästi. 

Lisäksi huvittaa että Tommi, joka on ulkoisesti varsin värittömän ja valjun oloinen, olisi selvästi kaikkien syvällisten puheiden alla selvästi kaivannut jotain hottis-kuumaa kaunotarta. Minulla oli aikanaan vähän samankaltainen tapaus, ehkä. Minulla ei ollut profiilikuvaa match.comissa mutta matchasin miehen kanssa ns. henkisen yhteyden perusteella. En myöskään halunnut jakaa kuvaani tuntemattomille nettimiehille, joten alkuun soittelimme ja chattailimme skypessä ilman kuvia. Se oli miehelle ok kun omien sanojensa mukaan etsi samaa arvomaailmaa ja henkistä yhteyttä. No, jossain kohtaa tuli puheeksi että mun painoindeksi on 26.5. Miehen käytös puhelimessa ja Skypen chatissä muuttui täysin, hänestä tuli paljon etäisempi. Änkytti kaikkea, "oon niin sporttinen ja arvostan sporttisuutta", vaikka aiemmin ei oltu mistään tuollaisesta puhuttu. Alkoi myös himmaamaan sovittua tapaamistamme. Lopulta kuitenkin tapasimme, vaikka näin tuon painoindeksin paljastumisen jälkeen, että miehen kiinnostus oli lopahtanut. No, mitä mies ei tiennyt oli se, että painoindeksini on korkea sen takia, että mulla on pitkä sali/voimailutausta. Olen todella timmissä ja tiiviissä kunnossa, rasvaprosentti suhteellisen matala ja lihasprosentti tavallista suurempi. Kroppa x-mallinen: isot rinnat, kapea vyötärö, iso treenattu peppu ja kiinteät lihaksikkaat reidet. Sitten kun nähtiin, niin miehen silmät kirkastui välittömästi, toi moneen kertaan esiin miten "treenattu ja hyvännäköinen" olen, miten on "iloisesti yllättynyt", jne ällöä. 

Minun kiinnostumiseni loppui taas välittömästi miehen reaktioon. Esitti muka jotain syvällistä ja henkevää wannabe-filosofia, jolle ulkonäkö ei merkitse mitään, mutta sitten kuitenkin lievästi ylipainoinen nainen olisi ollut turn off. Ei jatkoon. En sano, että Tommilla ihan sama mutta vähän samat vibat tulee. 

Vierailija
9790/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se fakta, että osallistujille näytetään jossain vaiheessa toistensa kuvat (muiden kuvien joukossa)? En ole itse bongannut tällaista informaatiota ohjelmassa. Eikä hääpareilla koskaan näy alttarilla kohdatessa mitään tunnistamisen ilmeitä. Kukaan ei ole ikinä maininnut, että muistaisi toisen kuvasta. Vai onko tää joku legenda, mikä on alkanut elää tällä pastalla omaa elämäänsä? Tietääkö joku oikeasti?

Ei ole legendaa.

Ensitreffit alttarilla -parit näkivät toistensa kuvat jo ennen vihkimistä – antoivat pisteitä ulkonäölle

https://www.is.fi/viihde/art-2000001026007.html

Ohjelmassa esim. Tanja sanoi Ronista että alttarilla odotti juuri se, jota toivoinkin.

Vierailija
9791/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todella tietää, millainen nainen on Tommin mielestä seksikäs. 

Olisin itse ajatellut, että juuri Juuditin kaltainen nainen voisi olla hänen makuunsa. Jotenkin vaikea kuvitella Tommi minkään Kardashianien tai Sara Chafakin kaltaisten naisten perässä. 

Miten olisi ulkoisesti Kardashian, mutta sisäisesti Juudit. Tai toisinpäin.

Vierailija
9792/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.....

..

Boomer siellä neuvoo nuorempaa polvea. Kuule, nykyjätkät ei halua elättää kotona olevaa puolisoa ja lasta. Pitää mennä töihin silläkin uhalla ettei niitä ole.

Ratkaisu? Pysy töissä, kerrytä säästöjä ja koita saada lapset yksin 30-40v. iässä.

Hah, etpä tainnut kovin tarkkaan viestejäni lukea :D Kerroin että olen 28v ja parhaillaan yritän juuri lasta hankkia miehen kanssa, mut sinä vastaat että jaahas boomer se siellä! Mee nyt jo siitä.

Ja kyllä niitä kunnon miehiä on edelleenkin, etsitte vaan vääristä paikoista ja keskitytte vääriin miehiin. Jos baareista renttuja kotiin raahaa, niin turha ihmetellä kun ne ei haluakaan perheenisäksi ruveta. Jännästi lähes kaikki minun samanikäisistä kavereistani ovat löytäneet kunnollisen "isätyypin" miehen itselleen ja osalla on jo lapsiakin. Kaksi ikisinkkua kyllä kaverina minullakin, joista tosin toinen ei ole koskaan edes seurustellutkaan. Ja kyllä, ihan yliopistokoulutettu olen itsekin. Ja töissä. Että ei ole mikään valinta että kotiäidiksi täytyisi jäädä.

Etsikää niitä miehiä oikeista paikoista, eikä baarista ja tinderistä. Esim. harrastukset ja jotkut perinteisemmät deittisivustot on täynnä kunnollisia sinkkumiehiä, joista moni haluaisi perheen mielellään.

Kerrotko mulle, mikä deittisivusto on täynnä kunnollisia, perhettä haluavia sinkkumiehiä.

T. Tiedosta kiitollinen

Omakohtaisen kokemuksen mukaan täällä on näkynyt. Joukossa on maksullisia ja maksuttomia sivuja.

-Iskuri (siirtykää pian kikiin/Skypeen)

-Rosebrides (Suomen puoli)

-Amoremi.ee ja date24.ee

-Happy Pancake

-Tinder (ks. Etelä-Pohjanmaan alue ja Savo)

Vierailija
9793/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ("läheisyydestä") puhuttiin vain Mariannan tapaamisessa vain Tommin & Juuditin sekä Jannen & Katin kanssa?

Ei ainakaan näytetty Matin & Miran eikä Tuomaksen & Emman kommentteja aiheesta.

Vierailija
9794/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuditilla on puheenparsia, jotka on tuttuja uskonnollisista piireistä. Ne voi olla vähän etäännyttäviä maallikon korvissa ja luoda jähmeää tunnelmaa. Lisäksi kun kaksi akateemista tai hyvin analyyttista ihmistä on yhdessä, on vaara, että rakennetaan älyllisiä muureja. Kiusoittelukaan ei kaikilla toimi flirttinä vaan siitäkin voi tulla älyllinen kilpa, jos kumpikaan ei anna periksi. Hyvin analyyttisen koulutetun ihmisten pitää aika tietoisesti heittäytyä leikilliseksi tai tehdä yllättävä fyysinen aloite, että löytyy oikea vire. Tai jokin yhteinen puuha, joka vetää alkukantaisten vaistojen äärelle tehokkaasti. (Sivistynyt oikeaoppinen hieronta ilman eroottisia paineita, jota seksuaaliterapeutit kenties tarjoaisivat, ei kaikkia viritä.) Viihteellinen elokuvakaan ei välttämättä toimi, jos se kirvoittaa kriittisiin keskusteluihin yhteiskunnan rakenneongelmista...

Ymmärrän, ettei Juudit tasa-arvon vuoksi edes halua käyttää miehiä enemmän aikaa ulkonäkönsä laittamiseen tai Tommi naisia enemmän lihastensa pumppaamiseen. Tämä ei ehkä ole kuitenkaan suhteen ydinongelma. Fyysisen suhteen luomista hankaloittaa joskus myös se, että perinteiset roolit ja käytösmallit voi tuntua naurettavilta tai vierailta, jos yrittää tuoda feministiset arvot sängyn puolelle. Mistä löytyy kipinä, jos korostetun naiselliset tai miehekkäät elkeet tuntuvat keinotekoisilta?

Jatkuva silittely ja läheisyyskään ei kaikilla toimi vaan voi tuntua tunkkaiselta. Tommi ja Juudit ohjeiden mukaan nyt kiitettävästi tätä läheisyyttä ainakin kameran edessä harjoittavat. Toiset tarvitsee tilaa syttyäkseen ja etäältä luodut katseet ja yksittäiset eroottiset kosketukset sytyttävät enemmän. Joskus liekkiin tarvitaan lisää happea.

Juuditin ja Tommin ulkonäköä on puitu paljon. Jos Tommi on nähnyt Juuditin kuvan, ei ulkonäössä pitäisi olla hirveästi Tommia ärsyttävää. Ihmiskehossa on kohtia, jotka jostain kulmasta tarkkailtuna näyttävät androgyyneiltä. Tunnustan, että itsekin sekoitin Juuditin ja Tommin kiipeilykohtauksessa. Ehkä Juudit (ja Tommi) keskimääräistä vähemmän peittelee näitä samankaltaisuuksia. Esim. Jutta Urpilaisella on jykevämpi leuka ja vantterampi koko kuin Juuditilla, mutta tyyli on niin perinteisen naisellinen, ettei häntä mieheksi sekoiteta. - Juuditilla on kuitenkin hänen tyylinsä, mitä toivoisin täällä keskustelevien kunnioittavan. Jos katselee kaiken maailman pariskuntia ja erilaisia pariyhdistelmiä Prisman kassalla tai yliopiston ruokalassa, Juuditilla ei ole mitään hätää. Halutessaan pääsee toiveensa mukaan nousemaan siivilleen, vaikka Tommi eron todennäköisesti haluaa.

Kerrotko, millaista sängyssä on silloin, kun sinne tuodaan feministiset arvot?

Vierailija
9795/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy Miraa sääliksi. Nätti koti ja ihana koira. Harvoin näkee noin puhdasta ja harjattua koiranturkkia. Mutta Matti, välttelee vaimoaan, ei katso häntä, vaivaannuttavia hänen vähät kosketukset. Onko kertaakaa sanonut kaunista vaimolleen? Matti on outo, ilmeisesti luulee itsestään aivan liikoja. Ei osaa olla lähellä, ei keskustella tunteistaan aidosti jne. Voi kauheaa, aikuinen mies, ei tajua mitä nyt on. Mirahan on ohjelman ainut oikeasti naisen oloinen ja näköinen.

"Mirahan on ohjelman ainut oikeasti naisen oloinen ja näköinen."

Selvennetkö nyt vielä, että mikä siitä Mirasta tekee sen ainoan oikeasti naisen oloisen ja näköisen? Kaipaisin todellakin perusteluja tälle väitteelle.

Vierailija
9796/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuditilla on puheenparsia, jotka on tuttuja uskonnollisista piireistä. Ne voi olla vähän etäännyttäviä maallikon korvissa ja luoda jähmeää tunnelmaa. Lisäksi kun kaksi akateemista tai hyvin analyyttista ihmistä on yhdessä, on vaara, että rakennetaan älyllisiä muureja. Kiusoittelukaan ei kaikilla toimi flirttinä vaan siitäkin voi tulla älyllinen kilpa, jos kumpikaan ei anna periksi. Hyvin analyyttisen koulutetun ihmisten pitää aika tietoisesti heittäytyä leikilliseksi tai tehdä yllättävä fyysinen aloite, että löytyy oikea vire. Tai jokin yhteinen puuha, joka vetää alkukantaisten vaistojen äärelle tehokkaasti. (Sivistynyt oikeaoppinen hieronta ilman eroottisia paineita, jota seksuaaliterapeutit kenties tarjoaisivat, ei kaikkia viritä.) Viihteellinen elokuvakaan ei välttämättä toimi, jos se kirvoittaa kriittisiin keskusteluihin yhteiskunnan rakenneongelmista...

Ymmärrän, ettei Juudit tasa-arvon vuoksi edes halua käyttää miehiä enemmän aikaa ulkonäkönsä laittamiseen tai Tommi naisia enemmän lihastensa pumppaamiseen. Tämä ei ehkä ole kuitenkaan suhteen ydinongelma. Fyysisen suhteen luomista hankaloittaa joskus myös se, että perinteiset roolit ja käytösmallit voi tuntua naurettavilta tai vierailta, jos yrittää tuoda feministiset arvot sängyn puolelle. Mistä löytyy kipinä, jos korostetun naiselliset tai miehekkäät elkeet tuntuvat keinotekoisilta?

Jatkuva silittely ja läheisyyskään ei kaikilla toimi vaan voi tuntua tunkkaiselta. Tommi ja Juudit ohjeiden mukaan nyt kiitettävästi tätä läheisyyttä ainakin kameran edessä harjoittavat. Toiset tarvitsee tilaa syttyäkseen ja etäältä luodut katseet ja yksittäiset eroottiset kosketukset sytyttävät enemmän. Joskus liekkiin tarvitaan lisää happea.

Juuditin ja Tommin ulkonäköä on puitu paljon. Jos Tommi on nähnyt Juuditin kuvan, ei ulkonäössä pitäisi olla hirveästi Tommia ärsyttävää. Ihmiskehossa on kohtia, jotka jostain kulmasta tarkkailtuna näyttävät androgyyneiltä. Tunnustan, että itsekin sekoitin Juuditin ja Tommin kiipeilykohtauksessa. Ehkä Juudit (ja Tommi) keskimääräistä vähemmän peittelee näitä samankaltaisuuksia. Esim. Jutta Urpilaisella on jykevämpi leuka ja vantterampi koko kuin Juuditilla, mutta tyyli on niin perinteisen naisellinen, ettei häntä mieheksi sekoiteta. - Juuditilla on kuitenkin hänen tyylinsä, mitä toivoisin täällä keskustelevien kunnioittavan. Jos katselee kaiken maailman pariskuntia ja erilaisia pariyhdistelmiä Prisman kassalla tai yliopiston ruokalassa, Juuditilla ei ole mitään hätää. Halutessaan pääsee toiveensa mukaan nousemaan siivilleen, vaikka Tommi eron todennäköisesti haluaa.

Kerrotko, millaista sängyssä on silloin, kun sinne tuodaan feministiset arvot?

Anna mä arvaan!

Nainen tulee luomuna ja käyttäytyy oman luonteensa mukaisesti. Uskaltaa jopa kertoa mitä kaipaa.

Versus suttumeikissä antava kimakkaa huutoa pitävä antautuja joka ei anna palautetta.

Vierailija
9797/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

Kati haluaa näköjään henkisesti vahvan "alfa-uroksen" joka pistää vastaan :) tätä minä toitotin tässä keskustelussa jo aiemmin, huomasin Jannesta heti intro videossa että aika hönön näköinen ja oloinen. Kati tarvitsee fiksumman joka osaa myös keskustella eikä hönöttää taustalla.

Viiniä on tullut naukattua, hihhihhiihihihii..![/quotvarovasti nyt ettei tule ’eritahtisuutta’🤪

Vierailija
9798/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella aivan tuikitavismies nirsoilee hänelle valitun naisen osalta. Noloa ja tyhmää.

Vierailija
9799/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi-pappa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti seksuaalinen vetovoima ei synny nätin kodin, perunamaan ja ihanan koiran kautta :)

Ehkä tämäkin on miten kullakin -asioita. Minulle on muuan aika ulkonäkökeskeisenäkin pitämäni tuttava selittänyt, kuinka hänellä voi kehittyä melkein fetissi johonkin ulkonäköpiirteeseen, jota alun perin on pitänyt vastenmielisenä, mutta jollaisen on omannut henkilö, johon hän on tuntenut vetoa henkisten ominaisuuksien vuoksi. Vaikka nyt luonnollinen huolittelematon karvoitus älykkönaisella. 

Itse en ole ihan noin pitkällä, mutta se on kyllä totta että oli miten hyvännäköinen tyyppi niin vetovoimaa ei synny, jollei arvo- ja ajatusmaailma kohtaa lainkaan.

Juudit on jännä tapaus, tuntuu ajattelevan ja ehkä myös kokevan, että seksuaalinen vetovoima syntyy keskustelujen, arvostamisen ja yhteisen ajatusmaailman tuoman läheisyyden myötä. Valitettavasti Tommi ei taida kokea asiaa ihan samoin. 

Vierailija
9800/18026 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumi-pappa kirjoitti:

Viiniä on tullut naukattua, hihhihhiihihihii..![/quotvarovasti nyt ettei tule ’eritahtisuutta’🤪

💚

Ketju on lukittu.