Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se fakta, että osallistujille näytetään jossain vaiheessa toistensa kuvat (muiden kuvien joukossa)? En ole itse bongannut tällaista informaatiota ohjelmassa. Eikä hääpareilla koskaan näy alttarilla kohdatessa mitään tunnistamisen ilmeitä. Kukaan ei ole ikinä maininnut, että muistaisi toisen kuvasta. Vai onko tää joku legenda, mikä on alkanut elää tällä pastalla omaa elämäänsä? Tietääkö joku oikeasti?
Käsittääkseni juurikin niin että kuvat näytetään etukäteen. Ne näytetään siitäkin syystä että ei vahingossakaan tule naitetuksi jollekin ystävälle tai vaikka sukulaiselle!
Täällä oli tästä keskustelua, että Miia oli omien sanojensa mukaan antanut miehensä kuvalle pisteitä hakuvaiheessa. Eli ilmeisesti pisteyttävät. En sitten tiedä mikä pistemäärä karsii kyseisen yksilön puolisoehdokkaista vaikka muuten olisi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se fakta, että osallistujille näytetään jossain vaiheessa toistensa kuvat (muiden kuvien joukossa)? En ole itse bongannut tällaista informaatiota ohjelmassa. Eikä hääpareilla koskaan näy alttarilla kohdatessa mitään tunnistamisen ilmeitä. Kukaan ei ole ikinä maininnut, että muistaisi toisen kuvasta. Vai onko tää joku legenda, mikä on alkanut elää tällä pastalla omaa elämäänsä? Tietääkö joku oikeasti?
Käsittääkseni juurikin niin että kuvat näytetään etukäteen. Ne näytetään siitäkin syystä että ei vahingossakaan tule naitetuksi jollekin ystävälle tai vaikka sukulaiselle!
Sukulaissuhteet kai selviää muutenkin. Mutta mua kiinnostaa tämän tiedon lähde. Ehkä oot saanu tän käsityksen jostain muualta kuin tältä palstalta? Sellainen käsitys täällä monilla on, mutta en on kenenkään kuullu sanovan, mistä tieto peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli tästä keskustelua, että Miia oli omien sanojensa mukaan antanut miehensä kuvalle pisteitä hakuvaiheessa. Eli ilmeisesti pisteyttävät. En sitten tiedä mikä pistemäärä karsii kyseisen yksilön puolisoehdokkaista vaikka muuten olisi sopiva.
OK, kiitos, kiva tietää. Muuttaa oikeestaan aika paljon käsitystäni ohjelmasta!
Vierailija kirjoitti:
Janne jaksaa aina muistuttaa, että se oli juuri Kati, joka tuli heti iholle jo häissä. Kokee varmaan epäreiluna, että tuon käytöksen jälkeen Kati oli vahvasti torjumassa Jannen vastaavat lähelläolot. Jannen sisälle saattoi jäädä pettymys ja epävarmuus haluaako Kati häntä oikeasti. Kati korosti keskustelussa Stolbowin kanssa, että yhteys seksiin löytyy vahvasti keskustelujen kautta. Noinkohan on, vaikuttaa kyllä tosi impulsiiviselta noin muuten.
Katilta puuttuu impulssikontrolli kokonaan, yrittää esittää ja aina lankeaa samaan p******n.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa nainen joka ei voisi sietää noin pehmo miestä joka sanois kokoajan epäsopivissakin tilamteissa " mä tykkään susta" , " oot ihana" jne...tappais mulla kaiken seksikkyyden meidän väliltä, tulis joku vauvalapsi tunne miehestä joka on noin pehmo...?
Ohis: mäkin luulin ennen ajattelevani näin, kunnes tajusin sit, että kiintymyssuhteeni ei monen muunkaan asian perusteella ollut ihan tasapainoisemmasta päästä. Käsittelin asioita, löysin ja kerrankin rakastuin mieheen, joka rakastaa ja arvostaa mua, ja yhtäkkiä saattaa just todeta vaan et "oot ihana" tms. Ja lässytän vaan onnellisena takaisin.
Mut se on totta, että jos hommassa ei oo itse 100% mukana, moinen on todella ahdistavaa, ja meillä oli pitkä ja rauhallinen alku, liian paljon liian aikaisin on juuri sitä: liikaa. Katia ahdistaa, koska Janne ei oo hänelle Se ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en sitten enää oikein ymmärrä osallistujia, joille puolison ulkonäkö on jo hääjuhlasta iso pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en sitten enää oikein ymmärrä osallistujia, joille puolison ulkonäkö on jo hääjuhlasta iso pettymys.
Osallistujien olisi kannattanut kertaalleen tarkistaa mihin ovat menossa. Nämä oli omalla tavallaan kuin sokkotreffit pidemmällä koeajalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein eniten toivon, että Emma ja Tuomas molemmat voisivat mennä itseensä, katsoa peiliin ja nähdä omat heikkoutensa parisuhteessa. Ja yrittäisivät sitten kehittää näitä ominaisuuksiaan paremmiksi tulevissa suhteissaan.
Molemmilla kun on myös varmasti paljon annettavaa, mutta ovat joltain osin liian jyrkkiä ihmisiä.
Emma on taipuvainen itsesääliin, joten itsevarmuutta tarvitsisi lisää ennen kuin on valmis parisuhteeseen. Lisäksi hän koettelee kumppania ihan turhaan mm. haastamalla riitaa turhista asioista sen sijaan, että kertoisi kumppanille näistä epävarmuuksistaan ja keskustelisi niistä asiallisesti. Suosittelen siis (ihan näin ilman mitään psykologian koulutuksia maalaisjärkeen nojaten) opettelemaan kehittävämmän tavan kommunikoida tunteistaan, kuin kiukuttelu.
Tuomas taas voisi opetella kärsivällisyyttä ja empatiaa muita ihmisiä kohtaan. Jos haluaa luoda läheisiä suhteita toisiin ihmisiin, heidän erilaisuuttaan pitää vähän oppia sietämään (esim. herkkyyttä). Lisäksi hänellekin suosittelisin hieman erilaista kommunikointityyliä. Kaikkea ei ole pakko päästä laukomaan ääneen rumalla tavalla provosoiden, asiat voi muotoilla myös neutraalimmin. Ei tarvitse "lässyttää" mitään turhaa tai esittää; keskustellessa voi olla ystävällinen ja asiallinen, vaikka mielipiteen sisältö olisikin toiselle ikävää kuultavaa.
Samaa mietin. Tosin eivätkös he olleet suhteellisen nuoria vielä, yleensähän nuo "jyrkät" ominaisuudet tasoittuvat iän myötä, ehkä siinä about kolmekymppisenä? Ei tietysti kaikilla, mutta toivottavasti näillä henkilöillä ainakin. Vaikuttavat kuitenki pohjimmiltaan hyviltä tyypeiltä molemmat, voisin kaveerata molempien kanssa, vaikken nyt parisuhdetta heidän kanssaan lähtisikään telkkarissa nähdyn perusteella muodostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai heille on näytetty kymmenien muidenkin kuvia, niin ehkä sieltä on jäänyt heille mieleen vain ne kaikkein kauneimmat ja komeimmat tyypit, ja odottavat sitten toiveikkaana tapaavansa jonkun heistä. Ja kun tuleekin joku niistä joille oli antanut vaan "ihan ok"-pisteet, niin petytään. En tiedä, kunhan arvailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne jaksaa aina muistuttaa, että se oli juuri Kati, joka tuli heti iholle jo häissä. Kokee varmaan epäreiluna, että tuon käytöksen jälkeen Kati oli vahvasti torjumassa Jannen vastaavat lähelläolot. Jannen sisälle saattoi jäädä pettymys ja epävarmuus haluaako Kati häntä oikeasti. Kati korosti keskustelussa Stolbowin kanssa, että yhteys seksiin löytyy vahvasti keskustelujen kautta. Noinkohan on, vaikuttaa kyllä tosi impulsiiviselta noin muuten.
Katilta puuttuu impulssikontrolli kokonaan, yrittää esittää ja aina lankeaa samaan p******n.
Pitäisköhän sun mennä töihin.
Tuo Kati-kuume alkaa olla jo sairaalloista. Töissä saisit välillä muutakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää tämä harrastusasia.
Itse olen kuin Mira, tykkään tehdä paljon kotona tehtäviä juttuja. Harrastan lukemista, leipomista, ruoanlaittoa, puutarhaa, käsitöitä, sisustamista jne. Mielestäni oikein hyviä harrastuksia, ja nautin niistä todella. En melkein koskaan katso telkkaria tai löhöä sohvalla, vaan olen hyvinkin uppoutunut noihin harrastuksiini. Eksäni taas oli ns. aktiivinen tyyppi eli kävi konserteissa, tapahtumissa, matseissa, elokuvissa, ravintoloissa jne. Kummatkin harrastettiin liikuntana vain yhteisiä kävelylenkkejä.
Häntä häiritsi suuresti, että "kökötin aina kotona" vaikka oikeasti en mitään kököttänyt vaan harrastin. Minua taas ei yhtään häirinnyt, että hän tykkäsi mennä niissä matseissaan ja konserteissaan.
Joten miksi se on näin päin? Omasta mielestäni ne kotona tapahtuvat harrastukset voi olla jopa paljon kehittävämpiä (esim. lukeminen) kuin ne muualla kulkemiset (matseissa istuminen). Mattikin on nostanut omat aktiviteettinsa Miran puuhia jotenkin korkeammalle statukselle. Mutta millä oikeudella?
Luulen, että Matti on niitä miehiä, jotka eivät viihdy yksinään ollenkaan vaan tarvitsevat
koko ajan seuraa. Yksinäinen ilta kotona on kauhistus ja silloin on päästävä poikien luo lätkämatseihin ja golfkentille. Tai sitten baariin. Sielläkään ei voi jatkuvasti istua, jos
meinaa saada töissäkin jotain aikaan. Muistakaa, että Matti on vaaka ja se jos mikä on ystävyyden merkki.Ja kun ottaa huomioon Matin haluttomuuden perinteisin miehisiin puuhasteluihin (pikkurempat), niin mitäpä syytä hänellä on ollut kotona olemiseen.
Mira vaikuttaa todelliselta kodin hengettäreltä ja varmaan moni mies olisi häneen tyytyväinen. Matilla vaan ei tunnu olevan erityistä halua vanhemmuuteen, joten hän ei sitä osaa arvostaa.
Muuten aika samoilla linjoilla, mutta jättäkää nyt nuo horoskooppihöpötykset pois näistä analyyseista, kiusallista että joku aikuinen ihminen uskoo niihin...
Tärkeilijä 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaissuhteet kai selviää muutenkin. Mutta mua kiinnostaa tämän tiedon lähde. Ehkä oot saanu tän käsityksen jostain muualta kuin tältä palstalta? Sellainen käsitys täällä monilla on, mutta en on kenenkään kuullu sanovan, mistä tieto peräisin.
Tuotanto ei ota riskiä että puolisona olisi esim serkku, pomo, eks-kumppani, eks-kumppanin sisarus, entinen koulukiusaaja.....
Kyllä heille näytetään useita kuvia joista yksi on se tuleva kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on kertakaikkisen mahdoton kuvitella mihinkään seksuaaliseen tilanteeseen. Tommi on tällainen ihminen. Jotenkin totaalisen seksitön ilmestys ruudun välityksellä.
En tarkoita tällä onko joku ruma vai hyvännäköinen, vaan kyse on sellaisesta tietynlaisesta energiasta. Jos kuvittelen Tommin alasti, hänellä ei ole edes sukuelimiä, vaan on kuin Barbien Ken-nukke.
Aseksuaali olmi, kuten joku jossain vaiheessa kuvaili. Sitten juuri hän on se, joka himoitsee ihastumisen tunteita ja kipinää? Ei vain yhdisty millään.
Tommi ei vaan syty Juuditista. Ei tunne seksuaalista tai romanttista kemiaa. Tuskin Tommi mikään aseksuaali on, varmasti ottaa naisen kun sopiva tulee vastaan. Juudith vaan ei herätä sellaisia tunteita.. Juudit on mukava ja miellyttävä nainen, ei mitään vikaa mutta en mäkään osaisi kuvitella hänen kanssaan olevani sängyssä. Ehkäpä hiuksetkin vaikuttaa, kun itse pidän pitkiä hiuksia seksikkäinä.
Ei seksuaalisuus ole mikään on/off muuttuja, vaan libido on toisilla voimakkaampi ja toisilla heikompi. Ne joilla on voimakas, syttyvät useammista. Tommi tuntuu olevan tuossa heikommassa päässä ja siksi syttyäkseen tarvitsisi todella seksuaalisen naisen . Niillä taas on paljon muitakin ottajia. En oikein usko tämän herran pariutumismahdollisuuksiin.
Ei välttämättä. Minulla on keskimääräistä ehkä vähän voimakkaampi libido, mutta sytyn silti vain harvoista. Tämä onkin ehkä se kaikkein huonoin vaihtoehto, ainakin sinkkuna...
MIten tämä sinun voimakas libidosi sitten ilmenee, jos käytännössä haluat vain harvoja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sukulaisuussuhteet selviäisi muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai heille on näytetty kymmenien muidenkin kuvia, niin ehkä sieltä on jäänyt heille mieleen vain ne kaikkein kauneimmat ja komeimmat tyypit, ja odottavat sitten toiveikkaana tapaavansa jonkun heistä. Ja kun tuleekin joku niistä joille oli antanut vaan "ihan ok"-pisteet, niin petytään. En tiedä, kunhan arvailen.
Niin ja tuskin asiantuntijat välittää niin paljon pisteistä. Painottavat muita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös uusimman Cmore-jakson...
.
Kati sanoi, että on epäreilua häntä kohtaan, jos toinen ei kerro olevansa asiasta eri mieltä, vaan on vaan hiljaa tai kommentoimatta. Itse olen tuosta jyrkästi eri mieltä. Minusta se on kohteliaisuutta ja hienotunteisuutta, että osaa olla eriäviä mielipiteitään myös tuputtamatta. Jos niitä ei siis erikseen kysytä, kunhan joku kertoilee omia mielipiteitään. En itse ainakaan joka hetki koe edes varsinaisesti keskustelevani, jos joku jostain asiasta tarinoi. Vaikka vastaisin "niin, aivan, hmmmh" tai jotain muuta, se ei vielä tarkoita, että olen tästä asiasta täsmälleen samaa mieltä. Valehtelu on tietysti asia erikseen.
Tai se, ettei osaa vastata edes kysyttäessä. Mitä Jannellakin myös varmasti on, kuten se, että onko sulla joku vakiopaikka tässä pöydässä? "Mmmmh, nooooh.... istutaan nyt ihan miten päin vain..." (Tjsp, en muista tarkkaan miten keskustelu meni.) Itsekin olisin Katina kysynyt uudestaan, että niin siis onko vai ei, jos vähän näyttää siltä että olisi, mutta sitä ei oikein kehtaa sanoa. Edes toteamalla reippaasti, että "yleensä istun tässä, mutta ei sillä mitään merkitystä ole".
Moni tuntuu kritisoivan Matin kiemurtelua siellä Karin juttusilla, mutta itseäni ärsytti enemmän Miran käytös. Oli jotenkin ikävä tyyli jäädä tuijottamaan sellaisella "no niin, vastaapa sinä nyt ensin, niin minä sitten kerron mielipiteeni sinun vastauksestasi" -ilmeellä. Minusta siinä on vähän sellaista alistamismeininkiä, jossa me-henki unohtuu. Sitä tosin kommunikointi tuntuu vähän olevankin heillä, yhteistyön sijasta jonkin sortin kilpailua. Ja kuten joku jo totesikin, sääli ettei Mira ollut ottanut onkeensa, vaikka niin upeasti huomasi oman käytöksensä ristiriitaisuuden aiemmin.
Nyt minä puolestani olen kanssasi eri mieltä Jannesta. Olin naimisissa 10 vuotta samanlaisen miehen kanssa, joka näytti suhtautuvan kaikkeen rennosti eikä pyydettäessäkään sanonut oikein juuta eikä jaata mihinkään. Yleensä antoi minun päättää ja oli samaa mieltä ja myötäili. KUNNES 10 vuoden jälkeen ryöpytti niskaani kaiken p*skan mitä oli takiani joutunut kestämään. Mikään ei ollut mennyt hyvin. Hän olisi halunnut tehdä toisin silloin ja silloin, mutta aina oli menty minun pääni mukaan. Olin ällikällä lyöty. Ei itsekään osannut kertoa miksei ollut puhunut, kertonut mielipiteitään tai ollut eriä mieltä. Näin vain oli käynyt.
Samanlainen kokemus täälläkin, tosin onneksi suhteemme kesti huomattavasti lyhyemmän aikaa. Miesystäväni siis oli juurikin tuollainen, joka sanoi kaikkeen joojoo ja oli samaa mieltä kaikesta. Sitten asiat menivätkin myötäillessä liian pitkälle ja häntä alkoi ahdistaa, jolloin hän alkoi syyttää minua. Minä oli pakottanut hänet yhteiselle lomamatkalle (ihan yhdessä tehtiin järjestelyt). Minä olin pakottanut hänet muuttamaan yhteen (ihan yhteistuumin katseltiin asuntoja ja käytiin näytöissä). Minä olin vaativa, manipuloiva ja määräilevä ja hän vain viaton uhri, joka oli pakotettu kaikkeen.
En siis väitä, että Jannen kanssa kävisi näin; joillakin ihmisillä ei tietenkään ole oikein mitään vahvaa kantaa mihinkään. Viime jaksossa tosin jo tuli esiin tapauksia, jossa Jannella oli ollut mielipide asiaan, ei sanonut sitä ja vasta myöhemmin totesi todellisen kantansa. Mistä siis Katin pitäisi vastaisuudessa tietää, että milloin Jannelle asivat ovat oikeasti yhdentekeviä ja milloin hän ei vain uskalla/jaksa/osaa sanoa mielipidettään?
Olen täysin samaa mieltä ja Katin kanssa samanhenkinen ihminen tämän suhteen. En jaksaisi yhtään ihmistä, joka ei sano suoraan, jos on eri mieltä asioista. Siis ei tietenkään tarvitse joka pikkuasiaan kommentoida väkisin, mutta kun kyse on yhteisistä asioista joilla on molemmille merkitystä, niin kyllä viimeistään silloin pitäisi saada suunsa auki.
Nämä joojoo-tyypit tosiaan vielä helposti syyttävät muita siitä, että eivät itse uskalla avata suutaan. Selitys on esim. "ei voi sanoa eriävää mielipidettä kun toinen suuttuu siitä ja tulee riita". Tämä siltikin, vaikka toinen ei ole yhtään aggressiivinen vaan ihan tavallinen ei-vihanhallintaongelmainen ihminen. Ja riidan sijaan tuloksena olisi normaali väittely / keskustelu, jossa osapuolet argumentoivat oman näkemyksensä puolesta asiallisesti. Mutta kun pelätään pienintäkin konfliktia, vaikka tilanteeseen ei liittyisi mitään väkivaltaisuutta tai sellaista, mitä nyt oikeasti kannattaakin jo pelätä. Ja sitten tietysti jos toinen on väkivaltainen tai uhkaava näissä tilanteissa, niin kannattaisi ehkä vakavasti harkita joko terapiaa tai eroa.
Ehkä näiden ihmisten vanhemmat ovat vetäneet raivarit jos heille on sanottu vastaan ja kotona on lennellyt astiat tms, ja tämän takia tällaisten ihmisten jälkeläisistä tulee niin tajuttoman pelokkaita ja sulkeutuneita? Tai taustalla on väkivaltainen parisuhde? En tiedä, tuo mielipiteiden hautominen on turhauttavaa joka tapauksessa normaalille kumppanille, joka haluaisi vaan kuulla toiselta rehellisen mielipiteen asioihin, jos hänellä kerta sellainen on.
Jannesta en tiedä, mutta viimeinen kappaleesi on totta monen kohdalla, myös itseni. Lapsena en saanut sanoa koskaan mielipidettäni mistään, en puolustautua, en mitenkään ilmaista tunteita. Aina piti olla neutraali ilme kasvoilla.
Jos joskus näytin surumielisemmältä tai yritin vaimeasti pitää puoleni tai lausua lievästi eriävän mielipiteen, siitä seurasi raivari vanhemmilta. Lyömistä, huoneeseen lukitsemista, häpäisyä, kosto vielä pitkänkin ajan päästä.
Musta tuli sellainen 'kyllä sopii, kaikki käy, tehdään kuten haluat' -tyyppi.
Olen just aloittelemassa terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset on kertakaikkisen mahdoton kuvitella mihinkään seksuaaliseen tilanteeseen. Tommi on tällainen ihminen. Jotenkin totaalisen seksitön ilmestys ruudun välityksellä.
En tarkoita tällä onko joku ruma vai hyvännäköinen, vaan kyse on sellaisesta tietynlaisesta energiasta. Jos kuvittelen Tommin alasti, hänellä ei ole edes sukuelimiä, vaan on kuin Barbien Ken-nukke.
Aseksuaali olmi, kuten joku jossain vaiheessa kuvaili. Sitten juuri hän on se, joka himoitsee ihastumisen tunteita ja kipinää? Ei vain yhdisty millään.
Tommi ei vaan syty Juuditista. Ei tunne seksuaalista tai romanttista kemiaa. Tuskin Tommi mikään aseksuaali on, varmasti ottaa naisen kun sopiva tulee vastaan. Juudith vaan ei herätä sellaisia tunteita.. Juudit on mukava ja miellyttävä nainen, ei mitään vikaa mutta en mäkään osaisi kuvitella hänen kanssaan olevani sängyssä. Ehkäpä hiuksetkin vaikuttaa, kun itse pidän pitkiä hiuksia seksikkäinä.
Ei seksuaalisuus ole mikään on/off muuttuja, vaan libido on toisilla voimakkaampi ja toisilla heikompi. Ne joilla on voimakas, syttyvät useammista. Tommi tuntuu olevan tuossa heikommassa päässä ja siksi syttyäkseen tarvitsisi todella seksuaalisen naisen . Niillä taas on paljon muitakin ottajia. En oikein usko tämän herran pariutumismahdollisuuksiin.
Ei välttämättä. Minulla on keskimääräistä ehkä vähän voimakkaampi libido, mutta sytyn silti vain harvoista. Tämä onkin ehkä se kaikkein huonoin vaihtoehto, ainakin sinkkuna...
MIten tämä sinun voimakas libidosi sitten ilmenee, jos käytännössä haluat vain harvoja naisia?
Olen kyllä nainen - oletan, että tulkitsit minut mieheksi - joskin kylläkin olen biseksuaali. No se ilmenee ihan siten, että kuinka paljon haluan seksiä - kyllä sitä periaatteessa päivittäin haluan, ovulaation aikaan useammankin kerran. Enkä sanonut, että voimakas libido, vaan "ehkä vähän voimakkaampi". Suhteessa se tarkoittaa, että seksiä voi hyvinkin olla joka päivä, mutta sinkkuaikana sitten harrastan itsetyydytystä keskimäärin pari kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sen voimakkaan libidion kuitenkin huomaa ihmisestä - ilmeistä, liikkeistä, puheista, vaatteista, koko olemuksesta - vaikka hän ei syttyisikään monista. Tommissa en ole huomannut yhtään mitään seksuaalista niitä huonoja munavitsejä lukuun ottamatta. Todella vaikea kuvitella, että hänellä olisi voimakas libido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa nainen joka ei voisi sietää noin pehmo miestä joka sanois kokoajan epäsopivissakin tilamteissa " mä tykkään susta" , " oot ihana" jne...tappais mulla kaiken seksikkyyden meidän väliltä, tulis joku vauvalapsi tunne miehestä joka on noin pehmo...?
Ohis: mäkin luulin ennen ajattelevani näin, kunnes tajusin sit, että kiintymyssuhteeni ei monen muunkaan asian perusteella ollut ihan tasapainoisemmasta päästä. Käsittelin asioita, löysin ja kerrankin rakastuin mieheen, joka rakastaa ja arvostaa mua, ja yhtäkkiä saattaa just todeta vaan et "oot ihana" tms. Ja lässytän vaan onnellisena takaisin.
Mut se on totta, että jos hommassa ei oo itse 100% mukana, moinen on todella ahdistavaa, ja meillä oli pitkä ja rauhallinen alku, liian paljon liian aikaisin on juuri sitä: liikaa. Katia ahdistaa, koska Janne ei oo hänelle Se ihminen.
Niin, Kati ei vaikuta olevan ihastunut Janneen. Varmasti imartelee Jannen kehut, koska ei omien sanojensa mukaan ole siihen tottunut. Toisaalta hyvä, ettei ala draamailemaan vaan yrittää saada liiton siitä huolimatta toimimaan. Katia täällä haukutaan milloin mistäkin syystä, mutta hänestä olisi voinut tulla tämän kauden Katja/Rosa/Aliisa. Hehän dumppasivat tossukkamiehensä jo häämatkalla. Onneksi Katissa on kypsyyttä ja lähtenyt tosimielellä mukaan.
Tää kausi viimeistään osoittaa, että kyseessä on viihdeohjelma. On haettu mahdollisimman huonot matchit. Tai ehkä vaan naamojen perusteella laitettu yhteen.