3 koettua keskenmenoa ja nyt raskaana-vuodatus
Olen saanut noin vuosi sitten esikoisen ja haaveissa lisää. Synnytyksen jälkeen jäkitarkastuksessa löytyi suurentuneet munasarjat,toiselta puolelta reilun 3 cm kysta ja toiselta lääkärin mukaan sormenpäänkokoisia kystiä paljon. Nyt olen saanut 3 km peräkkäin,raskausviikoilla 4-5. Lääkäri ei tutkinut tarkemmin,kun kävin uudestaan lääkärissä. Totesi että km ovat tosi yleisiä ja luonnon tapa poistaa epäkelpo aines! No kumminkin lupasi yrittää raskautta,ei ole tarvinnut pitää taukoa. Nyt rfsu testi näyttää positiivista. Kipuja on ollut ja muuta vaivaa mutta ei ole raskausolo. Km raskauksissa on ollut myös kipuja. Ekasta vauvasta en muista aluksi olleen kipuja,mutta heti alkoi pahoinvointi. Nyt pelkään et tää menee kesken:( onko kenelläkään kokemuksia kystista tms,miten vaikuttavat raskauteen tai km. Ai niin,ja niille kystille ei kuulemma tehä mitään kun ovat niin pieniä,mutta minulle ne aiheuttaa kipua. Huoh...
Raskaana olin kauan sitten, mutta ihmettelin samaa: ei tuntunut yhtään siltä, että olisi raskaana. Ei pahoinvointia, ei mitään. Terve vauva syntyi miltei laskettuna aikana. Toivottavasti sinullakin. -Kystia minulla ei ollut. Pari keskenmenoa oli ollut sitä ennen.