Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten opettaa lapsi pyyhkimään peppu kun oppinut käymään yksin pöntöllä?

Vierailija
16.07.2013 |

Nouseeko pois siis seisomaan (tosin sittenhän tippuu pissatippoja, kakasta puhumattakaan jos löysää) mutta eikai tasapaino riitä pyyhkiä kuten aikuiset?

Miten opettaa, miten TE ootte opettanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tasapainon pitäisi riittää, ainakin meidän kaksivuotiaalla riittää oikein hyvin.

Vierailija
2/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:10"]

Kyllä sen tasapainon pitäisi riittää, ainakin meidän kaksivuotiaalla riittää oikein hyvin.

[/quote]

Siis 2v pyyhkii itse??? Nostaa toista reittä ja pyyhkii vai etkö tiedä sinäkään miten edes pyyhkii. Ihme juttu kun tähän ei saa täällä vastausta, mutta viimeks tais ollakkin niin että kukaan ei tiennyt edes miten ne pyyhkii...joku vastasi siihen kyselyyn etti tiedä kun antaa vessarauhan...eli tekö siis sanotte mukulalle että pyyhippä sitten pylly? Ette opeta miten se tehdään - kyllä mahtaa aika sottasta hommaa olla jonkun 2v.n pyyhkimiset...

Yksi kyllä kerran sanoi etti pissoja heillä pyyhi kukaan eli tipat on sitten pöntön reunoilla ja alkkareissa muttei haittaa, eipä ihme miksi kusi haisee...tai paska jos 2v "pyyhkii" itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissit opetin kuivaamaan siinä istuessa ja kakkapyllyn pyyhin itse vielä monta vuotta.

Vierailija
4/4 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 13:35"]

Pissit opetin kuivaamaan siinä istuessa ja kakkapyllyn pyyhin itse vielä monta vuotta.

[/quote]

Mutta pyyhkiikö silleen että nosti kankkua vai haarojen välistä taputtelee. Miten pysyy pöntöllä? Mä oikeesti tarviin täältä kysellä kun ei ole lähipiirissä pieniä lapsia, ei omia vanhempia tms.