Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakenneultrassa vauva yli viikon pienempi, vaikka testin myu

Vierailija
14.07.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 27 on vauva on kasvanut huomattavasti.

Vierailija
2/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kokoajan viikkoa liian pieni, laukattiin ultrassa, ja tuolla se terve tyttö nyt vetele päikkäreitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsellä ei pitäisi olla mahdollista että la siirtyy, koska tein testin jo niin aikaisin, että muuten olisin testannut jo ovulaatioaikana plussaa. -ap

Vierailija
4/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukassa oli jotain vikaa ja vauva kuoli kohtuun.

toivottavasti teillä menee kaikki hyvin, niin kuin varmasti suurimmassa osassa tapauksista

Vierailija
5/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä näkyikö vika jo rakenneultrassa? kun meillä kyllä muu vartalo vastaa viikkoja, pää vain pienempi hieman yli viikon. kuitenkaan siis äitipolilla eivät laittaneet edes kontrolliin?

Vierailija
6/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ei laita kontrolliin, ei kai ne siitä ole juuri huolissaan.

Jotain se maksaa, mutta voithan mennä parin viikon päästä yksityiselle ylimääräiseen ultraan ja kysellä siellä kaiken mahdollisen (kannataa vaikka kirjoittaa lapulle etukäteen mitä aikoo kysyä).

En pitäisi tätä palstaa kauhean luotettavana tietolähteenä......

Vierailija
7/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siis todellakaan pisä palstaa tietolähteenä, haen nyt vaan rohkaisevia kokemuksia jos joillain olisi, koska kyllä pelottaa aika lailla onko jotain vialla. -ap

Vierailija
8/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultranneen kätilön mukaan tilanne oli vielä just ja just normaalin rajoissa. Se oli tyylin jos olis ollut päivän pienempi niin lähete olisi tullut ja tämä kätilö mittas ja mittas että sai mahdollisimman ison tuloksen. Itse olin tietty huolissani. Kävin yksityisellä 3-4 viikon kuluttua rakenneultrasta. Tilanne oli pahentunut entisestään ja tuli kiireellinen lähete. Tässä vaiheessa Nkl:lla olivat sitä mieltä että lähete olisi pitänyt tulla heti rakenneultrassa. Napanuorassa havaitiin blokki. Vauva syntyi kuolleena n. rv 30.

Olen seuraillut vastaavanlaisia tapauksia nyt muutaman vuoden ajan. Yhteenkään toiseen kuolemaan johtaneeseen tapaukseen en ole vielä törmännyt. Ymmärräthän että olen ääritapaus! Mitä suurimmalla todennäköisyydellä sinulla kaikki menee hyvin. Toisaalta ymmärrän huolesi. Tsemppiä!

t. kuutonen

Vierailija
9/9 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin np-ultrassa siirrettiin laskettua aikaa parilla päivällä, ja siitä huolimatta rakenneultrassa kasvu oli niin perässä että siirrettiin vielä viikolla. Minua jo peloteltiin neuvolassa että voi käydä huonosti, ja juoksin ultraseurannassa loppuraskauden.

Kaikki meni kuitenkin hyvin, syntyi terve ja siro tyttö. Yli 3-kiloinenkin, vaikka olin varma että jää parikiloiseksi. Nyt 2-vuotiaana on edelleen siro ja pienehkö.