Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini veti herneen nenään kun sai tänään tietää minun odottavan toista lasta.

Vierailija
06.07.2006 |

Että vituttaa! Koko ajan on jauhanu siitä, kuinka ihana on tehdä lapset kuuden-seitsemän vuoden ikäerolla, kuten hän itse teki nuorena. Nyt kun sai tietää raskaudesta, alkoi räpätys. Kuinka meillä ei ole tarpeeksi hyvät edellytykset toiselle lapselle ja kuinka hän joutuu myös näkemään vaivaa kun joutuu sitten kahta lasta hoitamaan (just niin). Syyttää ihan päin naamaa myös mua siitä että olen salaa mieheltäni tullut raskaaksi, vaikka olemme mieheni kanssa lapsen yrityksen sopineet. V*ttu! Anteeksi kiroilu, mutta nyt ottaa pattiin ihan todella! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hallita tilannetta, ja hänellähän ei kokemusta ole muusta. Elä välitä.

Vierailija
2/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on äidilläs pienet ongelmat elämässä jos lapsi ei ole iloinen asia, eipä ole tainnut äidilläsi olla todellisia vastoinkäymisiä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon 5. ja 6. lastenlapsistaan, jotka ovat syntymässä loppuvuodesta. Anteeksi, olen pahoillani puolestasi...

Vierailija
4/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

' hassua' sinänsä on se, että muistan aina, kuinka hän on kertonut minulle oman äitinsä voivotelleen ja uhkailleen kurjalla elämällä kun äitini tuli raskaaksi, ja nyt toistaa itse samaa historiaa. Äitini ei mielestään tee virheitä, mutta minä teen. Hankala yhdistelmä. Nyt varmaan olettaa minun olevan äärimmäisen keskenkasvuinen ja hankala kun suutuin hänen sanoista :( ap

Vierailija
5/5 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinkään päin ei ole kiva, että oma äiti ei ymmärrä sitä että haluamme vain yhden lapsen. Vaikka itse on kolme lastansa kasvattanut (tai ollut kasvattamatta) päin helvettiä kuten toisessa ketjussa juuri kirjoitin ja meidän ainokaisen olosuhteissa ei ole valittamista. Taitaa olla niin, että niin tai näin, aina väärinpäin, tuon sukupolven akkojen mielestä. Anoppikin on samanlainen tuomitsija ja yksinkertainen ihminen.