Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinoton jälkeinen suutelu?

Snowball
03.08.2020 |

Miehet suutelevato puolisonne teitä suuhun laukeamisen jälkeen? Tykäätekö siitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota spermaa suuhun, joten vastaus on ei. Kiihottaisi kyllä kokeilla.

Vierailija
2/9 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisin suihin, niin sylkisin suudellessa lastin miehen suuhun, nielkööt itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelee ja suutelen myös annettuani suuseksiä. Sperma taika naisen eritteet ei haittaa. Paristi myös nuollut orgasmin sisään laukeamisen jälkeen.

Kivan pervoa.

Vierailija
4/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisin suihin, niin sylkisin suudellessa lastin miehen suuhun, nielkööt itse.

Jos nainen tekisi tämän oikealla asenteella (ei kuvailemallasi lapsellisella kostonhimolla), niin olisi itse asiassa aika kiihottavaa.

Vierailija
5/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annan kumppanilleni suuseksiä, hän suutelee minua ihan normaalisti sen jälkeen.Joutuuhan hänellä kuulemma niitä omia nesteitä suuhun itsetyydytyksenkin yhteydessä. Sperman hän nielee, mutta suutelen häntä kyllä sen jälkeen. Oma spermani maistuu lähinnä kananmunan valkuaiselta ja juon kananmunia raakana vatkattuna.

Vierailija
6/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suutelee, ja monesti imaisen omaa spermaani ihan vaan huvikseni. T: m40v

Vierailija
7/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee kossumukiin heitettyä pienet spermaplöröt.

Vierailija
8/9 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ihan normaalia. Erästä exää kun panin ensin n. tunnin kunnolla, ja sitten heitin mällit vatsalle, ja aloin nuolemaan pillua sen jälkeen. Kun spermat valuivat hiljalleen klitorikselle ja nuolin ne siitä, räjähti nainen mielettömään orgasmiin. Oli kuulemma niin kiihottava näky ja tunne.

Sykki pitkään muija. Ja suudeltiin. Omaa makuahan se on, ei toisen miehen

9/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu suutelee, on kiihottavaa ja maistuu hyvältä. Myös pillusta nuoleminen laukeemisen jälkeen on kuumaa, kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän