Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiseuran hakeminen deittisovelluksista: pitääkö aina tavata samana iltana?

Vierailija
03.08.2020 |

Minulle on tullut vastaan joitain pelkästä seksistä kiinnostuneita naisia ja heillä on yleensä ollut kiire tavata, samana päivänä pitäisi nähdä. Itselläni on kuitenkin hyvin harvoin sellainen tilanne, että pystyisin treffaamaan jonkun ventovieraan tunnin tai parin varoitusajalla. Näinkö näissä tilanteissa pitäisi kuitenkin toimia? Taidan unohtaa kokonaan ajatuksen seksitreffeistä, jos niitä ei kerran voi sopia muutaman päivän päähän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa.

Vierailija
2/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin vain yhden illan seksiseuraa hakemassa, niin todellakin haluaisin nähdä samana iltana, eli juuri silloin kun panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa.

Miksi sitten avasit tämän ketjun? 🙄

Vierailija
4/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kysymykseesi parin päivän päästä.

Vierailija
5/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsellä noita ollut niin yleensä ovat olleet kännissä ja heti, jos et lähde niin joku muu kyllä lähtee.

Vierailija
6/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itsellä tuo sama "ongelma".

Vierailija
7/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 34 kirjoitti:

Jos itse olisin vain yhden illan seksiseuraa hakemassa, niin todellakin haluaisin nähdä samana iltana, eli juuri silloin kun panettaa.

Entä jos mies ehdottaa yhden illan seksiseuraa samalle illalle? Se ei ilmeisesti ole netissä häirintää, mutta kaikkialla muualla olisi.

Vierailija
8/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa itsellä tuo sama "ongelma".

No ei tämä mikään yleinen ongelma ole.

Ap

Vierailija
9/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä halunnut tavata heti samana iltana sillä yhdellä kerralla, kun hain Tinderistä pelkkää seksiseuraa. Haluan siinäkin tapauksessa tutustua mieheen sen verran, että tiedän synkkaako meillä ja ettei hän ole täysi urpo. Urpoille ei nimittäin sykähtele.

Ihmettelen jos on monellekin naiselle ongelma ettei tapaaminen järjesty heti. Tai oikeastaan epäilen, etteivät ehkä ole kovinkaan fiksuja naisia tällaiset. Ehkä on vain hyvä että ette tavanneet?

Vierailija
10/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 34 kirjoitti:

Entä jos mies ehdottaa yhden illan seksiseuraa samalle illalle? Se ei ilmeisesti ole netissä häirintää, mutta kaikkialla muualla olisi.

Jos kumpikin on hakemassa seksiseuraa siihen tarkoitetusta palvelusta, niin se ei ole millään logiiikalla häirintää, oli sukupuolet miten päin tahansa.

Vierailija
11/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
12/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteilla on aina ongelma impulssikontrollin kanssa. Eli heti pitää saada heti, mitä milloinkin tahtoo.

Kunnioittavassa suhteessa katsotaan molempien kalenteria, milloin sopii eikä painosteta.

Muissakin kaverisuhteissa voi kaverin laadun nähdä juuri siitä pitääkö sovitun. Narsisti tunkee vaikka kotiisi vaikka heti, eikä kunnioita aikataulujasi yhtään.

Miettikääs oletteko sätkynukkeja ja apureita ja kenen kanssa ainoataan jakaa. Arvostakaa itseänne.

Vierailija
13/13 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen etsinyt miestä, joka olisi halukas tutustumaan ensin, ennenkuin sovitaan tapaamista saatikka sitten mitään muuta. Ja siis ihan seksiseuraa ajatellen, mutta kuitenkin sellaista että voisi sitten säännöllisemmin sen saman kanssa..

Mutta tiedän että moni on erilainen ja riittää kun saa tilattua lihakimpaleen kotiin ASAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi