Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka tuomitsevat pettäjät ovat niitä, joilla

Vierailija
30.06.2013 |

Ei itsellä menekkiä parisuhdemarkkinoilla ts. eivät saisi ketään vaan joutuvat tyytymään omaan huooon parisuhteeseen. Jos tulisi komea ja huomioiva mies, niin kyllä moraali olisi toissijainen juttu heillekin...fakta

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko. Provohan tämä on, ja harvinaisen epätoivoinen sellainen.

Vierailija
2/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon komea ja huomaavainen mies, varmaan siksi ei tarvetta katsellakaan muualle. ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole parisuhdetta ollenkaan ja tuomitsen pettämisen kyllä ihan täysin.

Vierailija
4/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:21"]

Toisaalta, fiksu aikuinen ei koe tarpeelliseksi "tuom6ita" ketään muuta joka tekee toisin kuin mitä itse tekisi.

[/quote]

Komppi tälle. Toisten tuomitseminen ylipäätäänkin on ylimielistä ja suorastaan tyhmää. Varsinkin sitten, kun ruvetaan perustelemaan omaa käsitystä keksityillä argumenteilla, kun ei oikeasti tiedetä toisten tilanteesta mitään.

Kaipa tuomitsijat voivat sillä hetkellä kokea olevansa itse parempia ihmisiä.

Vierailija
5/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 13:50"]

Varsinkin sitten, kun ruvetaan perustelemaan omaa käsitystä keksityillä argumenteilla, kun ei oikeasti tiedetä toisten tilanteesta mitään.

[/quote]

Onhan se kuultu: "Älä tuomitse, kun et tiedä mun tilannetta". "No, mikä se sun tilanne nyt sitten on?" "Se on monimutkainen juttu, siinä on vähän kaikenlaista."

Yleensä tarkemmalla kyselyllä selviää jotain sen tapaista, että oli kiire pettämään, kun tämä ihanuus tuli vastaan just nyt, niin panin sitä. Ja että molemmat on vielä naimisissa, mutta on aikomus erota.

Eli tilanteissa ei ole mitään monimutkaista. Kun ei olla ylpeitä omista tekemisistä, niin sitten hyssytellään.

Vierailija
6/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 14:43"]

Varsinkin sitten, kun ruvetaan perustelemaan omaa käsitystä keksityillä argumenteilla, kun ei oikeasti tiedetä toisten tilanteesta mitään.

[/quote]

Onhan se kuultu: "Älä tuomitse, kun et tiedä mun tilannetta". "No, mikä se sun tilanne nyt sitten on?" "Se on monimutkainen juttu, siinä on vähän kaikenlaista."

Yleensä tarkemmalla kyselyllä selviää jotain sen tapaista, että oli kiire pettämään, kun tämä ihanuus tuli vastaan just nyt, niin panin sitä. Ja että molemmat on vielä naimisissa, mutta on aikomus erota.

Eli tilanteissa ei ole mitään monimutkaista. Kun ei olla ylpeitä omista tekemisistä, niin sitten hyssytellään.

[/quote]

Mitä sinä saat siitä, että tuomitset jonkun muun? Sädekehän? Jospa vain keskittyisit miettimään, mitä voisit omassa elämässäsi tehdä paremmin?

Vierailija
7/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä tilanne, jossa kaksi pettäjää ottavat eron aiemmista puolisoistaan. Rakentaisitko uutta elämää pettäjän kanssa? Tiedät, että hän on pettänyt kanssasi entistä puolisoaan. Oletko seuraava petetyksi tulija? Kerran pettäjä - aina pettäjä!

Vierailija
8/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:21"]

Toisaalta, fiksu aikuinen ei koe tarpeelliseksi "tuom6ita" ketään muuta joka tekee toisin kuin mitä itse tekisi.

[/quote]

Komppi tälle. Toisten tuomitseminen ylipäätäänkin on ylimielistä ja suorastaan tyhmää. Varsinkin sitten, kun ruvetaan perustelemaan omaa käsitystä keksityillä argumenteilla, kun ei oikeasti tiedetä toisten tilanteesta mitään.

Kaipa tuomitsijat voivat sillä hetkellä kokea olevansa itse parempia ihmisiä.

[/quote]

Ihminen määritellään hänen tekojensa kautta. Ihminen joka pettää on ihminen johon ei voi koskaan luottaa. Jos ihmisellä on moraalia ja selkärankaa hän eroaa ja menee sitten nussimaan toisia.

Vierailija
10/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen päin vastoin. Pettämisen tuomitsevat ne, joilla on varaa valita ja jotka pystyvät pitämään miehen/vaimon itsellään, tai siis valitsemaan uskollisen miehen/vaimon.

Tuomitseminen tosin liittyy vain omiin parisuhteisiini, en minä muille tuomioita lue vaikka en heidän tekojaan aina hyväksykään.

Vierailija
11/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa olevan ei tarvitse hyväksyä pettämistä. Huonossa se kai menee kaikkien muiden harmien mukana.

Vierailija
12/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:57"]

Ei itsellä menekkiä parisuhdemarkkinoilla ts. eivät saisi ketään vaan joutuvat tyytymään omaan huooon parisuhteeseen. Jos tulisi komea ja huomioiva mies, niin kyllä moraali olisi toissijainen juttu heillekin...fakta

[/quote]

Ei vaan jos on jo saanut kaiken haluamansa ja oppinut, ettei se komeus ole kuin pintaa, niin ymmärtää jättää muiden silmissä "hyvät tilaisuudet" väliin. Ikä tuo viisautta. Ei ole sellaista komeutta, joka saisi minut enää tärisemään, takeltelemaan sanoissani tai heittämään moraaliani romukoppaan. Olen sinut itseni kanssa ja tiedän mikä on minulle hyväksi ja mikä ei. Pettäminen tai toiseksi naiseksi ryhtyminen hajoittaisivat kaiken, minkä olen vaivalla koonnut sirpale sirpaleelta eheäksi. Minuuteni.

Vierailija
13/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt jaa tuota mielipidettä ollenkaan. 

Toisilla on vaan jyrkempi näkemys parisuhteisiin ja ulkopuolisiin suhteisiin, heille on olemassa lähinnä vain mustaa ja valkoista ja on vaikeaa käsittää miksi jotkut eivät halua lähteä suhteesta jossa kuitenkin haaveilee toisesta ihmisestä. Heille voi olla vaikeaa käsittää, että suhde voi olla oikeasti muuten ihan jees ja toimiva, mutta kaverillinen jolloin ei ole seksiä tai läheisyyttä. 

Tai suhde, jossa on väkivaltaista tai ahdistavaa mutta ei uskallusta lähteä suhteesta.

Aina ei vaan ole niin helppoa ja yksoikoista kuin mitä on mielessään ajatellut. Varsinkaan silloin kun se osuu omalle kohdalle, eikä ole vain asiassa sivustakatsojana. On sitten itse ajautumassa suhteeseen tai on sellaisen puolison kanssa joka on jo pettänyt.

Elämä opettaa katsomaan vähän avarammin. 

Kaikki ei ole ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
14/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas kummallinen mielipide. mIksi hyvässä ja tomivassa parisuhteessa pitäisi pettää. Jos ei toimi,niin pitää yrittää saada suhde kuntoon tai sitten erota ja olla vapailla markkinoilla. Pettäjillä taitaa useimmiten olla taidot vain kertakäyttösuhteisiin. Ja se on kyllä väärä oletus, että pettämättömyys johtuisi siitä, että flaksi ei käy. Petturi löytää aina kumppanin, ei siinä kummoisia hengenlahjoja tai ulkoisia ominaisuuksia tarvita.

Vierailija
15/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuomitsen  kun toinen ihminen pettää, en kuitenkaan tuomitse itseäni, kun itse petän.

Vierailija
16/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:08"]

Toisilla on vaan jyrkempi näkemys parisuhteisiin ja ulkopuolisiin suhteisiin, heille on olemassa lähinnä vain mustaa ja valkoista ja on vaikeaa käsittää miksi jotkut eivät halua lähteä suhteesta jossa kuitenkin haaveilee toisesta ihmisestä. Heille voi olla vaikeaa käsittää, että suhde voi olla oikeasti muuten ihan jees ja toimiva, mutta kaverillinen jolloin ei ole seksiä tai läheisyyttä. 

[/quote]

Niin, se petetty on usein tällainen mustavalkoinen ihminen, joka ei vaan ymmärrä, että hänen ja petturipuolisonsa suhde on oikeasti ihan jees ja toimiva.

Vierailija
18/30 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä mä luulen että se on niinpäin, että ne joilla on hyvä parisuhde eivät hyväksy pettämistä, kaipa ne joilla on huono parisuhde ajattelevat pettämistä jatkuvasti, ja tekevätkin niin. Minä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että rakastellaan jonkun kanssa jota ei rakasta, ja minä en voi rakastaa kuin yhtä miestä kerrallaan, ja sen miehen kanssa olen naimisissa. Jos haluaa seksiä jonkun toisen kanssa, pitää kyllä erota ensin, sitten voi sinkkuna harrastaa mitä vain kenenkä kanssa vain.

Vierailija
19/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet kyllä niin väärässä kuin olla voit. Itse olen eronnut ja valinnanvaraa näyttäisi olevan runsaasti. Olen itse pettänyt sekä tullut pahasti petetyksi. Ihminen on vajaavainen olento eikä aina pysty muuhun kuin typeriin ja toisia loukkaaviin tekoihin, mutta kyllä pettäminen on enemmänkin kehitysvamma kuin joku saavutus. Sa satuttaa. Aina, paljon. Koti, sydämet, perusturva, lasten koti eli vanhempien välit jne hajoaa. Valhe on aina olemassa, usein siellä petetyn ja pettäjän välissä, vähintään pettäjän kyvyssä läheisyyteen. Vaikkei se koskaan paljastuisi se aiheuttaa vaurioita jotka rikkovat vielä seuraavaa sukupolveakin. Pettämisestä ja mahdollisesti siitä seuraavasta erosta toipuminen vie valtavasti voimia ja aikaa ja lamaannuttaa normaalin elämän. Pakko sanoa myös ettei tuo yöelämän taso näytä kovin tasokasta olevan, että ehkäpä juuri ne joiden kehitys on jäänyt junnaamaan paikoilleen hakevat tyydytystä pettämisestä. Kun eron jälkeen ruoesin käymään ulkona, oli vaikea uskoa millaisia paskiaisia härskeine pettämisehdotuksineen siellä pyörii- ja paljon. Ne jotka ovat vähän pidemmällä kehityksessä viettävät todennäköisesti onnistunutta avioelämää.  

Vierailija
20/30 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa, mä ainakin tuomitsen pettäjät ja olen samalla hyvässä parisuhteessa. En ymmärtänyt pointtiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi