Palkkapäivä muuttui ilman kunnon ennakkovaroitusta!
minulla on aina ollut palkkapäivä kuun 15 pv. tänään oli sitten palkkapäivä, kun huomenna on lauantai. olen tarkkaan laskenut kaikki menot sen mukaan, että palkka tulee sitten 15pv. meidän firman omistaja muuttui. Nyt tuli meiliä, että palkkapäivä onkin kuun 25 pv! Eli pitäisi sinnitellä 10pv kauemmin. olen sopinut monia laskuja maksettavaksi aina 15pv, joten kaikki pitää selvittää uudestaan. Mutta suurin ongelma on, etten pärjää 6 viikkoa sillä summalla mikä minulla on tilillä tällä hetkellä. Pitäsis selvitä 6 viikkoa alle 400 eurolla. ostaa ruuat, ostaa bensaa ainakin 250 eurolla. Maksaa puhelinlaksu, laajakaista ja sitten vielä kaikki laksut mitkä olisi ensi kuulle!
Olen aivan paniikissa! minusta ei voi siirtää palkkapäivää ilman kunnon ennakkovaroitusta, etenkin kun koko ajan on sovittu, ettei firmassa muutu mikään.
Kommentit (4)
tämän kuun palkka on jo maksettu. olen siis maksanut paljon laskuja posi. sitten ilmoitetaan että btw, seuraavan kerran saat palkkaa 6 viikon päästä. olisin jättänyt jotain laskuja maksamatta jos olisin tiennyt asiasta. Esim tietokonetta olin maksanut pari ylimääräistä erää, olisin tässä kuussa jättänyt maksamatta kokonaan.
että ehtii sopeuttaa rahatilanteensa muutokseen
mutta odotin että tästä olisi saanut hieman pidemmän varoitusajan. On kuitenkin kesä, ja pitäisi lapsen kanssa jotain huveja tehdä. Nyt jää kaikki tekemättä tai sit Visa vinkuu niin, ettei mitään rahaa.
Mietin juuri, että kun asunnonlainaan pitää hakea 10pv maksumuutos, niin taitaa tulla siitäkin kuluja, kun maksan korkoa 10pv lisää. paska!
ennen kuin pääsette uuteen rytmiin.
T: palkanlaskija