Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun faija on rohmunnut perintötilalta tavaraa ja huonekaluja

Vierailija
15.07.2013 |

lupaa kysymättä. On jo uusissa naimisissa, mutta pitänyt avaimen tilalle. Mitä asialle voisi tehdä? Nythän omaisuus on vaarassa päätyä vieraalle ihmiselle, jos faija delaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan onnellinen, ettei jää roju kuleksimaan nurkkiin.

Vierailija
2/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Roju? Kyseesssä jopa antiikkisia esineitä ja huonekaluja. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiksne päädy sulle, jos äijä delaa?

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:52"]

lupaa kysymättä. On jo uusissa naimisissa, mutta pitänyt avaimen tilalle. Mitä asialle voisi tehdä? Nythän omaisuus on vaarassa päätyä vieraalle ihmiselle, jos faija delaa.

[/quote]

Vierailija
4/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:56"]

2. Roju? Kyseesssä jopa antiikkisia esineitä ja huonekaluja. ap

[/quote]

No ihan sama, sunko ne olis pitänyt saada?

Anna isäs ottaa, onpahan käytössä jossakin.

Vierailija
5/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa siellä mitään arvokasta on ja jos huonekalut ovat kylmässä talossa, niin eipä niillä mitään tee. Jos parilla tavaralla on sulle jotain arvoa niin sun lapsille tuskin mitää. Ne heitää ne viimeistään kaatopaikalle.

Vierailija
6/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketä sen tilan nyt sit omistaa? Jos sun isäs ni sittenhän kaikki on menny oikein. Onko sulla itselläsi yleensäkään mitään osaa tai arpaa noihin tavaroihin?

Vierailija
7/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. En tiedä onko faijan uudessa liitossa avioehtoa, mutta jos ei, niin silloinhan ne kamat jää tällä uudelle vaimolle. Vai onko mulla oikeus niitä periä suvulle takaisin? ap

Vierailija
8/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Tilan omistaa mun äiti, siihen ei ole faijalla osaa eikä arpaa. Omin lupineen on toiminut. ap

Vierailija
9/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:59"]

Tuskinpa siellä mitään arvokasta on ja jos huonekalut ovat kylmässä talossa, niin eipä niillä mitään tee. Jos parilla tavaralla on sulle jotain arvoa niin sun lapsille tuskin mitää. Ne heitää ne viimeistään kaatopaikalle.

[/quote]

Mistä sinä sen tiedän onko arvokasta vai ei?

Vierailija
10/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua ärsyttää toi 'faija'-sanan käyttö!

Vierailija
11/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis faijas on käynyt varkaissa? Rikosilmoitusta vaan.

Vierailija
12/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä sopia isäs kanssa, että haluat ne itselles, kun isäs kuolee....ei kai tuo nyt niin mahdoton sopimus voi olla. Testamentiksi sitä kutsutaan.

Vierailija
13/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi omistaa tilan, talon ja irtaimiston miksi ihmeessä isälläsi on sinne avain?

Haette tavarat pois mitä on sieltä ottanut, teette vaikka poliiisiasian. Avain pois tai lukot vaihtoon.

Omaa tyhmyyttä osittain jos antaa avaimen sellaiselle jolle se ei kuulu.

Vierailija
14/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on sitte kyse varkaudesta ja äitis pitäs tehdä ehdottomasti siitä rikosilmotus. Miksei ole tehnyt?

Vierailija
15/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, En sanoisi tyhmyyttä vaan pelkoa. Isä on itse piru, jota ei uskalla vastustaa. ap

Vierailija
16/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjatkaa ylös, ettei omistusoikeus ole siirtynyt, vaikka esineet fyysisesti sijaitsisivatkin isäski kotona. ovat siis siellä vain säilytyksessä/lainassa, niitä ei ole myyty tai lahjoitettu hänelle.

Vierailija
17/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 16:06"]

14, En sanoisi tyhmyyttä vaan pelkoa. Isä on itse piru, jota ei uskalla vastustaa. ap

[/quote]

Kyselet aloituksessa neuvoa ja neuvo on rikosilmoitus. Miksei kelpaa? 

Vierailija
18/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varkaissa on isäs käynyt. Sano faijalles että palauttaa tavarat ja avaimet vapaaehtoisesti niin ei tartte alkaa tehdä rikosilmoitusta.

Vierailija
19/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 16:06"]

Kirjatkaa ylös, ettei omistusoikeus ole siirtynyt, vaikka esineet fyysisesti sijaitsisivatkin isäski kotona. ovat siis siellä vain säilytyksessä/lainassa, niitä ei ole myyty tai lahjoitettu hänelle.

[/quote]Näin juuri. Esineen omistusoikeus ei siirry sillä, että joku veisi sen kotiinsa.

Vierailija
20/20 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 16:01"]

7. Tilan omistaa mun äiti, siihen ei ole faijalla osaa eikä arpaa. Omin lupineen on toiminut. ap

[/quote]

Siinä tapauksessa annatte isällesi aikaa vaikka pari viikkoa palauttaa tavarat, muuten teette rikosilmoituksen. Avaimet pois isältäsi tai lukot vaihtoon. So simple!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme