Mulla on aivovaurio
Joskus pari vuotta sitten söin punakärpässieniä.(Syy ei ole oleellinen) Seuraavina päivinä niitten syömisestä aloin huomaamaan itsessäni erilaisia muutoksia. Mulle oli ilmestynyt tummia pisteitä näkökettään, olin super levoton, en pystynyt keskittymään kunnolla/koin erittäin pahaa oloa keskittymisen aikana, ahdistus katosi kokonaan yms. Nämä kyseiset muutokset ovat säilyneet tähän päivään asti.
Tiedän, että kyseessä on sienten aiheuttama aivovaurio. (Joka on kyllä ilmeisesti aika harvinainen juttu, koska en ole netistä löytänyt yhtään vastaavanlaista tapausta.) Mutta olen asiasta täysin varma, sillä olen ottanut selville, että sienet sisältävät iboteenihappoa, voimakasta hermomyrkkyä, joka läpäisee veriaivoesteen.
En ole pystynyt sienten jälkeen käymään koulua, keskittymisestä aiheutuvan pahan olon vuoksi.(paha olo on sekoitus masennusta ja outoa päänsisäistä kipua)
Nykyiset oireeni muistuttavat paljon ADHD:ta. Vaikkakin keskittyminen onnistuu muuten, paitsi, että se aiheuttaa aivan hirveää pahaa oloa.
ADHD lääkkeet, eivätkä lukuisat muutkaan lääkkeet, auta pahaan olooni mitenkään. Ongelmana on myös se, että lääkäreistäni ei kukaan usko aivovaurioon.
Olen avuton, sillä ainoa asia mihin pystyn keskittymään ilman pahaa oloa on piirtäminen. En edes pysty katsomaan itseäni kiinnostavia YouTube-videoita kunnolla. Enkä opiskelemaan, vaikka into ja mielenkiinto riittäisi.
Oon miettinyt, että pitäisikö käydä EEG:ssä, jossa tutkittaisiin, mitä aivoissani tapahtuu keskittymisen aikana.
Oisko kellään mitään sanottavaa tai neuvoja tähän tilanteeseen?
Kommentit (14)
Täytyyhän sen olla aivovaurio, kun itse olet sitä mieltä. Huolimatta siitä, tukeeko lääketiede väitettäsi. Entäs jos oletkin vain laiska ja saamaton? Tai sairastunut johonkinmt häiriöön?
Oletko kuvaillut lääkäreille oireesi ja kertonut syöneesi kärpässientä?
Olen monellekin, mutta eivät ota asiasta kunnolla selvää/eivät usko
Eivät aiheuta aivo- vaan munuais- ja maksavaurioita.
sillä se lähtee millä on tullutkin, eli sienimuhennosta kokkailemaan
Menepä kertomaan lääkärille sairastuneesi hypokondriaan, niin uskoo varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Eivät aiheuta aivo- vaan munuais- ja maksavaurioita.
Huomasithan, että puhuttiin punakärpässienistä?
Loppuiko hipiltä taikasienet, kun piti kärpäsieniä syödä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuvaillut lääkäreille oireesi ja kertonut syöneesi kärpässientä?
Olen
Oletko varma ettei oireet voi viittaa johonkin psykoottiseen sairauteen?
Kyllä. Kaikilla tämän palstan lukijoilla on aivovaurio.
Olet vakaassa uskossa, että sinulla on aivovaurio, eikä kenenkään av-mamman tai lääkärin mielipide saa uskoasi horjumaan. Mitään hoitoakaan et saa, koska sinulla ei sitä aivovauriota todellisuudessa ole. Yritä nyt elää itsesi kanssa, ei tässä muutakaan voi neuvoa.