Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alapääni on tunnoton?

Vierailija
15.07.2013 |

Seksi ei tunnu yhtään miltään, ei itsetyydytys (jota ei tietenkään viitsi edes harrastaa kun ei tunnu missään), ei nuoleminen, ei yhdyntä. Tunnen kyllä kosketukset ja yhtymisen mutta minkäänlaista mielihyvää en saa. Joskus kymmenen vuotta sitten olen voinut nauttia itsetyydytyksestä. Nykyään saan orgasmin vain joskus harvoin nukkuessani.

Tämän väitetään olevan psyykkistä mutta siihen en kyllä usko, enkä oikein usko minkään pillereidenkään vaikuttavan: ongelma oli jo ennen e-pillereiden aloittamista ja mielialalääke on todella pienellä annostuksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin hermotuksessa vikaa.

Vierailija
2/5 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sitä mielialalääkettä. Pienikin määrä vie seksihaluja tekee paikat "turraksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se mielialalääke ilman muuta. Vie halut ja tekee alapäästä turran, myös pienellä annostuksella. Yleisimpiä haittavaikutuksia antidepressiiveilla. Kokemusta useista SSRI-lääkkeistä, ja kaikkien kanssa sama ongelma. Nyt sitten elän ilman seksiä :-(

Vierailija
4/5 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. E-pillereitä olen syönyt 15 vuotiaasta, eli koko ajan kun olen seksuaalisesti aktiivinen ollut, koskaan en ole orgasmia saanut. Lopetin pillerit n. 5 viikkoa sitten. Saa nähdä onko vaikutusta vai onko vika jossain muualla.

Vierailija
5/5 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki olikohan Cipralex mielialalääke ainakin, ihan pienellä annoksella. Eiköhän syy ole siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi