Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen allerginen! Tulen hulluksi!!

Vierailija
14.07.2013 |

Olen allerginen hiusvärille. Leikkautin puoleen selkään olevat hiukseni todella lyhyeksi polkkatukaksi jotta saan kasvatettua värin hiuksistani nopeammin pois, tällä hetkellä tukkani on aivan KAMALA!!! Tummanruskea ja omaa vaaleaa väriä pukkaa alta :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olis voinu poistaa sitä vanhaa väriä koskettamatta sun päänahkaa?

En olis leikannu :(

Vierailija
2/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, niin yrttiväreillä voisit kyllä värjätä. Minulla alkoi myös tulla kampaamon/kaupan väreistä oireita mutta nykyisin värjään tummanruskeaksi sekoituksella jossa 1/3 hennaa ja 2/3 indigoa. Ei oireita ja hyvännäköinen tukka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan myös värinpoisto voisi olla vaihtoehto jos haluat luonnonväriin. Erityisesti pelkistävät värinpoistot, jotka poistaa pelkästään keinoväriä, jättävät yleensä niin luonnollisen tuloksen että ei tarvitse toista väriä päälle. Perinteinen blondausvärinpoisto on siitä ongelmallinen että vaikka se itsessään ei allergisoi, se jättää kusenkeltaisen tai oranssin lopputuloksen joka on ruma ilman päällevärjäystä jota siis allerginen ei voi tehdä.

Vierailija
4/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan raitoja myssy päässä

Vierailija
5/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma siis nykyinen hiustenväri vai allergia, joka vaivaa vieläkin?

Itse sain kanssa viimeisimmästä värjäyksestä sellaisen reaktion, että enpä enää uskalla värjätä. Onko joku harmaantunut allerginen kokeillut värjätä hennalla? Miten henna ottaa harmaisiin hiuksiin? Tuleeko ongelmia?

Vierailija
6/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="14.07.2013 klo 22:49"]

Onko ongelma siis nykyinen hiustenväri vai allergia, joka vaivaa vieläkin?

Itse sain kanssa viimeisimmästä värjäyksestä sellaisen reaktion, että enpä enää uskalla värjätä. Onko joku harmaantunut allerginen kokeillut värjätä hennalla? Miten henna ottaa harmaisiin hiuksiin? Tuleeko ongelmia?

[/quote]

Pelkällä hennalla tulee semmoinen kellertävä, ei niinkään punainen, harmaisiin hiuksiin. Se ei siis juurikaan peitä värieroa harmaiden ja vielä muunväristen hiusten väliltä, vaan lopputulokseksi jää punaisen tukan ja kellertävien raitojen vaikutelma, joka toisten väritykseen sopii, toisten ei.

Henna ja indigo-kombinaatiot joilla saa ruskeita ja mustaa sen sijaan peittävät harmaita aika hyvinkin. Pelkkää indigoa ei pidä harmaaseen koskaan käyttää, lopputulos on vihertävä. Mutta henna + indigo yhdessä toimii. Kaikkein tehokkaimman peiton saa värjäämällä ensin hennalla, päältä indigolla, mutta siitä lopputulos on täysin musta, mitä väriä useimmat ei halua. Henna-indigosekoituksilla saa erisävyisiä ruskeita ja varsin hyvän joskaan ei täydellistä harmaanpeittoa.

Vierailija
7/7 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muuten kuvia ja tietoa hennasta ja indigosta harmaille hiuksille: http://www.hennaforhair.com/gray/