Rakastaako mies oikeasti?
Seurustelin mieheni kanssa melko lyhyen aikaa ennen kuin ostimme yhteisen asunnon. Olin ja olen edelleen rakastunut mieheeni. Tärkein asia minulle suhteessamme on ollut luottamus. Monesti petettynä arvostan suuresti välillämme olevaa vankkaa luottamusta ja rehellisyyttä. Nyt olemme olleet n.vuoden naimisissa, lapsia ei ole.Mieheni on aina ollut äkkipikainen ja temperamenttinen. En ole koskaan ymmärtänyt minuun purettua pahaa mieltä ja sättimistä. Seurusteluaikoina kerran pakkasin tavarani mutta palasin takaisin. Nyt tilanne on pahentunut pikkuhiljaa. Mies on usein vihainen ja purkaa kiukkuaan minuun. Riitamme eivät ole reiluja, sillä niiden aikana hän haukkuu, sättii ja nimittelee minua...hän haluaa olla oikeassa ja hermostuu erävistä mielipiteistä. Kritiikistä hän loukkaantuu. En itse hauku miestäni tai komentoi hänen heikkouksiaan. Minä sen sijaan sqqn kuulla, ettänolen liian lihava, huono sängyssä, tyhmä, hiljainen..harrastukseni ovat mummojen juttuja, koulutukseeni pystyy kuka tahansa ja työni on lähinnä kahvikoneella nuokkumista. Puoli vuotta häiden jälkeen mies ilmoitti, että oli ollut pettynyt ulkonäkööni häissämme..kun en ollut hoikempi..Mies on huono pyytämään anteeksi ja riidat pitäisikin unohtaa samantein. Jos loukkaannun enkä olekaan heti taas iloinen hän suuttuu uudestaan. Usein olen myös "vitun rasittava". En ole nalkuttavaa lajia eikä minulta tarvitse pyytää lupaa menemisiin tai tekemisiin. Tuen häntä harrastuksissa ja olen kiinnostunut. Teen 90% kaikki kotityöt...olen touhukas ja myös se ärsyttää häntä joskus. Seksielämä pyörii lähinnä miehen kiinnostuksen mukaan, hän ei kuitenkaan tee aloitteita mutta saattaa hermostua jos minä en sitä tee.Kaikki tämä on saanut minut hyvin surulliseksi monesti viimeaikoina. Tekeekö tai sanooko oikeasti rakastunut ihminen tällaista? Omasta mielestäni en ole ansainnut haukkuja.
Kommentit (2)
Kuulostaa itsekeskeiseltä paskiaiselta, ainakin aika lailla ongelmalliselta mieheltä. Narsistiseltakin.
Ei tee rakastava ihminen tuollaista.
Miehesi vaikuttaa melkoisen huonotapaiselta. Hän käyttää henkistä väkivaltaa sinuun haukkumalla, nimittelemällä ja arvostelemalla sinua. Oikeaan rakkauteen ei kuulu henkinen väkivalta.