Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet varautunut mahdolliseen maskisuositukseen?

Vierailija
03.08.2020 |

.

Joko olet varautunut mahdolliseen maskisuositukseen?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hensuja saatan ostaa näön vuoksi. Toistaiseksi en kuitenkaan tarvi niitä  täälä maaseudulla. Saa hengittää vapaasti ...

Vierailija
2/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tilasin, kun tilasin muutakin, 4 kangasmaskia. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä pikkukylässä tarvita maskeja.

Vierailija
4/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän työn puolesta anneta jos tarvis. Työmatkat alan kulkea omalla autolla bussin sijaan kunhan loma päättyy.

Vierailija
5/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varautunut maskisuositukseen. Mulla on ollut jo pitkään kunnollisia hengityssuojaimia siltä varalta, että pitäisi mennä käymään paikassa, jossa tartuntariski on kohonnut. Toistaiseksi en ole niitä tarvinnut. Suojaudun parhaiten tartunnalta, kun en käy sellaisissa paikoissa, joissa ei ole mahdollista pitää turvaväliä. 

Vierailija
6/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maskeja, mutten hommannut suosituksia ajatellen. Toinen vanhemmistani sairastaa syöpää ja koska hoidan omaa vanhempaani käytän myös maskia. 

Vierailija
7/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio käyttää maskia, vaikka niin suositeltaisiin. Jos tulee pakko voimaan, niin sitten minäkin käytän.

Vierailija
8/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. On ollut jo käytössä koko ajan, Helsinki.

Vierailija
9/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kankaisia jo aiemmin, mutta ne ovat kyllä aika rumia valkoisia. Nyt mulla on ompeluprojekti meneillään, teen kivemmasta kankaasta kesäisen värisiä kangasmaskeja. Tilasin myös joitain netistä ulkomailta, mutta toimitusaikahan voi venyä, joten niitä ajattelin enemmän syys- ja talvityyliin. Eli joo, olen varautunut 😁

Vierailija
10/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Täytyy kai nyt viimeistään ruveta tilaamaan ruokaa netistä ja eristäytyä entistä enemmän. 

Vierailija
12/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt maskeja jo keväästä lähtien julkisilla paikoilla. Suositus ei siten vaikuta minuun mitenkään. Tai vaikuttaahan se, nyt muutkin joutuvat käyttämään maskeja eli mun osalta turvallisuus paranee 100%. 

Vierailija
13/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä julkisia tai kulje ruuhkaisissa paikoissa, joten ei mitään aikomusta pistää rättiä suun eteen.

Vierailija
14/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään ihmiset hankkineet maskeja?

Vierailija
15/25 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jukuripää enkä osta saatika käytä maskeja vaikka olisi mikä.

Jo nuorena ollessani mielisairaalassa en ikinä syönyt mitä lääkkeitä ja laitoin kunnon protestin päälle jos yrittävät saada minut menemään sellaiseen skanneriin missä tarkastellaan onko aivot reilassa.

Muutenkin turhaa homma jos katsellaan että koronaan kuolevat lähinnä 80v ja itsensä läskeiksi syöneet "perusterveet" ja kaikki hormoniheikit.

Vierailija
16/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nuorena ollessani mielisairaalassa en ikinä syönyt mitä lääkkeitä ja laitoin kunnon protestin päälle jos yrittävät saada minut menemään sellaiseen skanneriin missä tarkastellaan onko aivot reilassa.

Muutenkin turhaa homma jos katsellaan että koronaan kuolevat lähinnä 80v ja itsensä läskeiksi syöneet "perusterveet" ja kaikki hormoniheikit.

Sä et varmaan muutoinkaan noudata mitään sääntöjä.

Vierailija
17/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata suosituksia.

Vierailija
18/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä menit todella helposti mukaan hysteerikon provoon.

Vierailija
19/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä menit todella helposti mukaan hysteerikon provoon.

Ihan neutraali keskustelu tulevasta suosituksesta. Sä oot samaa kastia edellisen kanssa?

Vierailija
20/25 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, te Sannan, STM:n ja THL:n kiltit alistuvat pikku lampaat, laittakaapa nyt se maski niin olette woke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi