Alan käydä lidlissä
nyt riitti s-ryhmänja keskon duopolin pönkittäminen. Lidlissä tosiaan halvempaa ja samat tuotteet saan sieltä. Lihan syönnin olen jo lopettanut. Kalaakaan en suuremmin raaski ostaa. Ruoka on kallista.
Kommentit (13)
Saman olen todennut jo aiemmin ja käyn 95% liiterissä.
Kurkkua salaattia ja tomaattia oli hyvin tarjolla. Samoin talvella pakastevihanneksia. Niillä pärjään hyvin. Lapsen synttäreille ostin perunalastuja ja limonadia. Paljon halvemmalla. Luultavasti makukin kelpaa. En kohta välitä vaikken suosikikaan suomalaista vasn ostan saksalaisen jugurtin ja juuston liiteristä. alan olla liuan pienituloinen normikauppoihin.
Saman olen huomannut, rahat ei enää riitä s ja k -kauppohin. Pakko käydä Lidlissä, mutta on siellä ihan ok tuotteet.
Meidän Lidlissä on ainakin todella iso ja monipuolinen hevi-valikoima.
Meilläpäin Lildliin on tulltu viimeisen 1,5 vuoden aikana lisää kävijöitä huomattavasti lisää. Etenkin eläkeläiset tuntuvat löytäneen Lidlin. Lähes kaikki on 10-40 senttiä halvempia kuin sittarissa ja s-marketissa. Esimerkkinä eiliseltä Oltermann juusto, joka oli vielä 4 senttiä halvempi kuin sittarissa vaikka oli muka sittarissa plussa-tarjouksessa.
Kannattaa, kävin just ja muovikassillinen ruokaa maksoi 14 euroa ja sentit päälle.
JOka kerta hämmästyn Lidlin kassalla loppusumman pienuutta.
Joo, kyllä Lidlissä pitää käydä, jos haluaa että on varaa ostaa yhtään mitään muuta kuin ruokaa nykypalkalla. Hyvä kauppa onkin, ja kaikkea löytyy mitä keittiössä tarvii. Toivottavasti muitakin eurooppalaisia ruokakauppaketjuja rantautuisi viimein Suomeenkin.
Jos ostaa muutakin kuin einessontaa niin kalliiksi tosiaan tulee! Itsekin käyn Lidlissä ihan periaatteesta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 13:08"]
Mutta juuri kasvisten suhteen Lidl on minun mielestäni huomattavasti yksipuolisempi kuin K- ja S-ryhmän kaupat. Lihatuotteita ja erityisesti eineksiä siellä kyllä on runsaasti.
[/quote]
Olen viime aikoina ostanut Lidlistä seuraavia kasviksia:
uusia perunoita, porkkanoita, uusia sipuleita, uusia punasipuleita, salaattia, tomaattia, kesäkurpitsaa, fenkolia, avokadoa, vihersalaattia, yrttejä, valkosipulia, paprikaa, kukkakaalia, parsakaalia ja varmaan jotain muutakin, jota en nyt muista. Vain varsiselleriä en ole löytänyt.
Kyllä minusta noilla valikoimilla peruskuluttaja pystyy kasviksia ostamaan.
Lidlissä on kivan erilaista. Kannattaa kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 13:08"]
Mutta juuri kasvisten suhteen Lidl on minun mielestäni huomattavasti yksipuolisempi kuin K- ja S-ryhmän kaupat. Lihatuotteita ja erityisesti eineksiä siellä kyllä on runsaasti.
[/quote]
Olen viime aikoina ostanut Lidlistä seuraavia kasviksia:
uusia perunoita, porkkanoita, uusia sipuleita, uusia punasipuleita, salaattia, tomaattia, kesäkurpitsaa, fenkolia, avokadoa, vihersalaattia, yrttejä, valkosipulia, paprikaa, kukkakaalia, parsakaalia ja varmaan jotain muutakin, jota en nyt muista. Vain varsiselleriä en ole löytänyt.
Kyllä minusta noilla valikoimilla peruskuluttaja pystyy kasviksia ostamaan.
[/quote]
Joskus on ollut tuota varsiselleriäkin, mutta nyt en ole nähnyt pitkään aikaan. Kävin tänään LIdlissä hakemassa ruokakuorman, 147 e 3 kassillista ruokaa,mm. lihoista vihanneksiin ja paistopisteen herkkuihin.