Ihmisten pahuus
Toivoin meille vielä armonaikaa, mutta ihmiskunta kohtelee heikoimpiaan niin huonosti, etten enää rukoile armoa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala kerran loi ihmisen omaksi kuvakseen, niin siinä tapauksessa se jumala on hirvittävän sairas, paha ja itsekäs olento.
Olet naivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa jos katsoo seinää. Eniten auttaa aito katumus.
Ei katumus, vaan armo. Kaikille. Tosin en usko että ihmisyydellä on siihen enää mahdollisuutta.
Armo raiskaajille, murhamiehille ja pedofiileillekkinkö?
Jumala rakastaa pedareita.
Jeesus otti murharin taivaaseen
Tämä jeesuksen armahtama murhari oli myös pedari.
R skasi lapsia peräaukkoon ja lopuksi ku.risti heidät.
Jeesus sanoi: sinä olet minun kanssani taivaassa.
tpettu lapsi joutui hlvettiin spermat pyllyssä
Minä olen alkanut jo toivoa tuomiota. Se tulee ihmiskunna ulkopuolelta. Hän yksin tietää ajat, mutta kyllä se mielessä käy. Ja mielestäni tuomio on lohduttava tieto, että paha saa palkkansa. Ainoa keinoa valmistautua on selvittää välit Jeesuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa jos katsoo seinää. Eniten auttaa aito katumus.
Ei katumus, vaan armo. Kaikille. Tosin en usko että ihmisyydellä on siihen enää mahdollisuutta.
Armo raiskaajille, murhamiehille ja pedofiileillekkinkö?
Minä olen alkanut jo toivoa tuomiota. Se tulee ihmiskunna ulkopuolelta. Hän yksin tietää ajat, mutta kyllä se mielessä käy. Ja mielestäni tuomio on lohduttava tieto, että paha saa palkkansa. Ainoa keinoa valmistautua on selvittää välit Jeesuksen kautta.
H I T L E R oli kristitty ja varmasti pyysi syntejään anteeksi
Nyt hän on taivaassa ..koska JUMALA antoi synnit anteekasi
Jeesus armahti pedarin..
Vierailija kirjoitti:
Jos jumala kerran loi ihmisen omaksi kuvakseen, niin siinä tapauksessa se jumala on hirvittävän sairas, paha ja itsekäs olento.
Alunperin ihminen luotiin ja tarkoitettiin Jumalan kuvaksi, joka tarkoittaa sitä, että ihminen elää ja ilmentää näkymättömän Jumalan luontoa ja todellisuutta näkyvästi omalla ruumiillaan elämällä Jumalan Hengen vaikutuspiirissä. Niinkuin kuu heijastaa auringonvaloa. Kuitenkin Raamatussa puhutaan, kuinka ihmiset ovat "katoattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi". Kaikki kärjistyy lopulta pedon kuvaan, jonka luku on 666, joka on ihmisen luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alunperin ihminen luotiin ja tarkoitettiin Jumalan kuvaksi, joka tarkoittaa sitä, että ihminen elää ja ilmentää näkymättömän Jumalan luontoa ja todellisuutta näkyvästi omalla ruumiillaan elämällä Jumalan Hengen vaikutuspiirissä. Niinkuin kuu heijastaa auringonvaloa. Kuitenkin Raamatussa puhutaan, kuinka ihmiset ovat "katoattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi". Kaikki kärjistyy lopulta pedon kuvaan, jonka luku on 666, joka on ihmisen luku.
Mitä se peto ja 666 on niinkuin tieteellisesti?
Persujen mielestä kaikki huonot ja heikot täytyykin hävittää.