Mies pyysi treffeille voinko syödä lautasen tyhjäksi jos tilaan pitsan?
Onko naisen sopivaa syödä hyvin treffeillä? Mies ilmoitti maksavansa ja sanoi että saan päättää ravintolan. Pitsaa tekee mieli. Nam.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Pizza on halpa ja hyvä.
Pitsa maksaa 40 euroa alkaen ja juomat ja salaatit siihen päälle. Katselin menua netissä.
Jos nainen syö pitsaa ylipäätään niin se on aika paha varoitusmerkki. Varmasti pläskistyy heti kun suhde vakiintuu.
InhaKyynikko kirjoitti:
Kunhan jätä lautasen syömättä.
En syö lautasia, ovat ravintolan omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen syö pitsaa ylipäätään niin se on aika paha varoitusmerkki. Varmasti pläskistyy heti kun suhde vakiintuu.
En ole syönyt pitsaa kolmeen vuoteen, joten en läskiinny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläluokkaisen rouvan tekemä aloitus vuodelta 1950-1960.
Yläluokkainen nainen osaisi kirjoittaa, ap ei.
Miten niin en osaa kirjoittaa?
Voit, mutta kun nainen on oikeasti kiinnostunut miehestä ei ruoka maita. Eli kun hotkit pitsasi, mies tietää, että hän ei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
huono
Mikä?
Pizza on hyvä ensitreffivaihtoehto. Jos mies tilaa ananasta pizzassa -> ei jatkoon.
Syö koko pizza jos maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Pizza on hyvä ensitreffivaihtoehto. Jos mies tilaa ananasta pizzassa -> ei jatkoon.
Syö koko pizza jos maistuu.
Ananasta juurikin pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Aha. Just. Eli naisen pitäisi maksaa molemmille ja olla auliisti aina tarjoamassa miehelle? Naiselle pelkän mustan kahvin juominen on liikaa?!
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole sopivaa, mitä edes kuvittelit. Mieshän saattaa ajatella että jos nyt et ole lihava, olet siihen suuntaan hyvää vauhtia menossa, eikä jatkotreffejä enää tule. Kyllä se olisi todella suuri menetys.
Ei ole sopiva mies, eli ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Just. Eli naisen pitäisi maksaa molemmille ja olla auliisti aina tarjoamassa miehelle? Naiselle pelkän mustan kahvin juominen on liikaa?!
Älä välitä jonnesta. Jonne on epäsopiva mies, ei muuta.
Mä menin kerran treffeille ja nainen söi pizzan. Katsoin että miten mahtuu kun oli pieni nainen. Mentiin sitten minun kämpille kahville ja ehkä vähän muukin oli mielessä kummaallakin. No se mieli muuttui kun nainen alkoi piereskelemään. Ei voinut estää niitten tuloa. Jotenkin arvasin kun mätti sitä isoa pitsaa suuhunsa kuin joku pallovalas suu auki syö sardiiniparvia.
Mies ajattelee ja mies ajattelee... keskity siihen mitä itse ajattelet miehestä. Syö senverran kuin hyvältä tuntuu. On typerää näytellä erityisen pieniruokaista jos sellainen ei ole. Kyllä se totuus joskus miehelle valkenee jos pitemmälle etenette, tai sitten saat kituuttaa nälässä aina yhdessäollessanne. Jos toiveissa on päätyä petiin niin liika tankkaus on tottakai pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä menin kerran treffeille ja nainen söi pizzan. Katsoin että miten mahtuu kun oli pieni nainen. Mentiin sitten minun kämpille kahville ja ehkä vähän muukin oli mielessä kummaallakin. No se mieli muuttui kun nainen alkoi piereskelemään. Ei voinut estää niitten tuloa. Jotenkin arvasin kun mätti sitä isoa pitsaa suuhunsa kuin joku pallovalas suu auki syö sardiiniparvia.
Parempi pieraista kerralla iso paukku niin pääsee eroon mädästä treffikumppanista. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee ja mies ajattelee... keskity siihen mitä itse ajattelet miehestä. Syö senverran kuin hyvältä tuntuu. On typerää näytellä erityisen pieniruokaista jos sellainen ei ole. Kyllä se totuus joskus miehelle valkenee jos pitemmälle etenette, tai sitten saat kituuttaa nälässä aina yhdessäollessanne. Jos toiveissa on päätyä petiin niin liika tankkaus on tottakai pahasta.
Omiin vuoteisiin päädymme. Emme yhdistä seksiä ja treffejä. Kuka ajattelee noin halpamaisesti että treffien jälkeen maattaisiin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza on halpa ja hyvä.
Pitsa maksaa 40 euroa alkaen ja juomat ja salaatit siihen päälle. Katselin menua netissä.
ei maksa pizza neljää kymppiä, edes niissä "paremmissa paikoissa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza on halpa ja hyvä.
ei maksa pizza neljää kymppiä, edes niissä "paremmissa paikoissa"
Täällä maksaa! Suomen hintatasosta en tiedä kun en mene treffeille Suomessa.
Kuka sinut on noin pahasti aivopessyt? Mies maksaa aina treffeillä!