Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
masennuslääkitys ja hoidot..
31.07.2008 |
..oho - karkasi edellinen viesti käsistä...
Onko teillä mitään kenelläkään kokemusta masennuslääkkeiden syömisestä lapsettomuushoitojen aikana...?
meillä takana lukuisasti epäonnistuneita hoitoja ja muutakin "takapakkia" elämässä ja olenkin joutunut aloittamaan masennuslääkityksen...uskon että vauvan tulo poistaisi kyllä totaalisesti tämän..
Onko siis tietoa voiko lääkkeitä syödä jos/kun aloitamme jossakin kohtaa taas kerran hoidot?
-E-
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tietysti on hyvä sekä masennusta hoitavan lääkärin että lapsettomuuslääkärin kanssa puhua asia selväksi ennen hoidon aloittamista, mutta on paljon lääkkeitä, joita voi syödä huoletta ihan koko raskaudenkin loppuun asti. Itselläni lapsettomuudesta (ja monista muista asioista) aiheutunutta masennusta hoidettiin Seronil-nimisellä serotoniinilääkkeellä, ja itse asiassa hoitava lääkäri oli sitä mieltä, että missään nimessä ei lopeteta hoitojen eikä raskauden ajaksi.
Voimia paranemiseen! Vauva kyllä auttaa, mutta niin lääkkeetkin siihen akuuttiin pahaan oloon... Itse pystyin lopulta luopumaan lääkityksestä lähes parin vuoden terapian ja lääkehoidon jälkeen, ja vaikka toinen hoitokierros jännitti kovasti, olen kohtuullisen hyvin selvinnyt ilman lääkkeitä nyt vajaan vuoden.
-Osse kera ivf-tytön 1v8kk ja pas-Rajun rv 26+2