Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tulkitkaa: mies (uusi tuttavuus) tulee aina sisään

Vierailija
14.07.2013 |

Olen kuukauden verran tapaillut tätä miestä jonka tunsin aiemmin jotenkin (kaverin kaveri). Ja alusta asti mies on tullut ihan huolettomasti sisääni. Ekalla kerralla puhuin jälkiehkäisystä niin mies sanoi että tarviiko sellaista... Kun kysyin mitä jos tulen raskaaksi niin mies vastasi että "no sitten miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä". Sama on jatkunut pari kertaa. Tenttasin tästä niin sanoi vaan että en ajatellut mitään, en ole ajatellut niin pitkälle jne.

Mies on hetkessä eläjä joka ei pahemmin suunittele, on kyllä esimiesasema, oma asunto jne, ettei mikään täysin vastuutonkaan tyyppi ole. Ja tiedän että hän haluaa lapsia ja kokee elämänsä tyhjäksi. Mutta lapsia tällä tavalla naisen kanssa jota ei ees täysin tunne? Toimiiko miehet noin. Naiset kyllä, mutta miehetkin? Meillä on kyllä ihan uskomattoman ihanaa ollut, kumpikin sanoo ettei kenenkään muun kanssa tällaista.. Mutta silti? Mitä tuo mies haluaa? Perheen ja vähän äkkiä vai? Kysyä siltä ei voi, olen yrittänyt. Tulee jotain ympäripyöreää mistä ei ota mitään selkoa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin niitä isänsä hylkäämiä lapsia tehdään. Idiootti.

Vierailija
2/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä se raskaaksi tulo olisi pienin murhe verrattunua: HIV, hepatiitti, HPV, antibiooteille vastustuskykyinen tippuri tai sitten jotain ei tappavaa mutta epämiellyttäviä varmasti: Klamydia, herpes....

MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA! Käykää niissä testeissä ensin MOLEMMAT! ja sitten vasta luopukaa kondomista. Miten sitä ei ymmärretä, mä en vaan tajua. Ajatellaanko todella että antibiottia sitten vaan jos jotain tulee, mutta joku hepatiittikin niin onko se sitten kiva kun maksa menee tohjoks vaikka kroppa muuten pelais ja se elämä oli sitten siinä? Hpv:hen ei edes kondomi auta eikä herpekseen, molemmat elinikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on helppoa olle huoleton, koska sinä sen lapsen hoitaisit ja mies joskus viikonloppuna menisi sen kanssa puistoon pyöräileen ja kuorisi kermat päältä.

Vierailija
4/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ainakin ottaa kengät eteisessä pois.

Vierailija
5/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä Ap jotenkin kehitysvammainen?

Vierailija
6/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti et voi ap olla noin tyhmä. Lyhyen tuttavuuden aikana, annat miehen panna paljaaltaan levittäen ties mitä tauteja, raskauden mahdollisuuden lisäksi. Ette kanna kumpikaan vastuuta ehkäisystä ja jos sinulla on korkea v.paine, löytyy ehkäisypillereiden lisäksi monia muitakin ehkäisykeinoja. Ilman kumia kuitenkin vasta sitten, kun molemmat ovat taatusti puhtaita taudeista ja seurustelu on kestänyt pitempään. Kyselet täällä mitä kertoo miehestä? Edesvastuuton omahyväinen mies, joka ei ajattele mulk..aan pidemmälle. Itse antaisin kengän kuvan takalistolle, olkoonkin muuten kuinka ihana.

Vierailija
7/48 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on steriili... voi huoletti laskea sisään

Vierailija
8/48 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annat panna paljaalla jos et halua raskaaksi??

Vierailija
9/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksinkertaista: mies ei panisi pahakseen, vaikka tulisit raskaaksi. Mutta mikä on sinun mielipiteesi?

Vierailija
10/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies olisi sellainen joka on miettinyt että haluaa perheen ja on vastuullinen tyyppi sun ei tarvitsisi kysellä asiaa vauva-palstalta. aikuinen ihminen pystyy puhua asioista kunnolla eikä tarvi vastailla ympäripyöreitä. mutta loputon on naisten tarve selitellä asioita parhain päin. sovitaan nyt sitten että mies on hyvin rakastunut ja haaveilee salaa perheestä kanssasi. silti pitäisin mielessä, että on olemassa miestyyppi, joka seksiä saadakseen ja paljaalla varsinkin on valmis sanomaan mitä vain ne ajattelee naisen haluavan kuulla.

Vierailija
11/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ihan tosissasi??? Siis annat uuden tuttavuuden panna ilman kumia (taudit halooo, luuletko olevasi eka, johon tautista vehjettään dippaa) etkä edes itse huolehdi raskauden ehkäisystä vaan pidät aborttia sitten ihan ok ratkaisuna vastuuttomuudestanne?? Mä en ihmettele, että millainen mies, vaan että oletko sä nainen ihan järjissäsi? 

Vierailija
12/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen perustaminen pelottaa joten haluaa että luonto hoitaa homman hänen puolestaan. Ei voi perääntyä kun pulla on uunissa. Mutta jos pitäisi suunnitella että ensi vuonna on sitten nyytti, niin ei uskaltaisi toimia.

Vierailija
13/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUsi tuttavuus ja silti yhteinen kaveripiiri? Miten voit olla tuntematta yhtä kaveripiiristäsi, jos koet hänet uudeksi tuttavuudeksi eli olkoot miten kaverin kaveri, niin ette te samaan porukkaan kuulu => jos panee sinut paksuksi, voi häipyä vähin äänin.

Tunnettu kuukausi ja naitu kuin kanit ilman ehkäisyä, joten ei ole sinullakaan ihmeemmin aivotoimintaa. Mieti, miltä se tippuri tuntuu lapsiperheen äidistä klamydiasta puhumattakaan.

Vierailija
14/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 12:40"]

Perheen perustaminen pelottaa joten haluaa että luonto hoitaa homman hänen puolestaan. Ei voi perääntyä kun pulla on uunissa. Mutta jos pitäisi suunnitella että ensi vuonna on sitten nyytti, niin ei uskaltaisi toimia.

[/quote]

No just näin olen itsekin toiminut aiemmin ja mies on samanlainen kuin minä monessa muussakin asiassa. Mutta se ihmetyttää ettei vielä ees seurustella tms ja silti mies toimii noin.

En aborttia tekisi. Salaa haaveilen että tässä ois elämäni mies, kun se täyttää kaikki "laatuvaatimukseni" ja me ollaan hyvin monessa asiassa samanlaisia. Ja joo, voisin haluta lapsia miehen kanssa myös mutta en todellakaan vielä. Aika söpöä kyllä jos mies haluaa mut lastensa äidiksi:) Kyllä sillä varmaan biologinen kello tikittää, kun sanoo että on elämässään jo saanut työn ym osalta kaiken eikä se riitä elämän sisällöksi.

ap 

Vierailija
15/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hoitanut jo ehkäisyn?  Ja kyllä se paljaalta tuntuu ihanalta verrattuna kumin hajuun ja tunnottomuuteen.

Nauti sinä kin täysin rinnoin / pilluin!

Vierailija
16/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen viestin prusteella ap:ltä alan epäillä että koko juttu on keksitty. ei noin naiivi voi olla kukaan? "salaa haaveilen.." eikun hetkinen: minä olin just noin tyhmä kunnes mies häipyi lapsihaaveineen kun oli sitä ennen sanonut että jos tulet raskaaksi, älä tule sitä mulle itkemään. 

Vierailija
17/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! :(

Vierailija
18/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen joku syykin MIKSI et syö pillereitä tai käske käyttämään kumia?

Vierailija
19/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelee kassien tyhjentämistä sinuun. 

T. Mies

Vierailija
20/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tämä taitaa mennä niin, että sä haluat lapsen ja/tai sukupuolitaudin. Olet varmaan valehdellut sille, että syöt pillereitä ja sitten OHO, olet raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan