Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tulkitkaa: mies (uusi tuttavuus) tulee aina sisään

Vierailija
14.07.2013 |

Olen kuukauden verran tapaillut tätä miestä jonka tunsin aiemmin jotenkin (kaverin kaveri). Ja alusta asti mies on tullut ihan huolettomasti sisääni. Ekalla kerralla puhuin jälkiehkäisystä niin mies sanoi että tarviiko sellaista... Kun kysyin mitä jos tulen raskaaksi niin mies vastasi että "no sitten miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä". Sama on jatkunut pari kertaa. Tenttasin tästä niin sanoi vaan että en ajatellut mitään, en ole ajatellut niin pitkälle jne.

Mies on hetkessä eläjä joka ei pahemmin suunittele, on kyllä esimiesasema, oma asunto jne, ettei mikään täysin vastuutonkaan tyyppi ole. Ja tiedän että hän haluaa lapsia ja kokee elämänsä tyhjäksi. Mutta lapsia tällä tavalla naisen kanssa jota ei ees täysin tunne? Toimiiko miehet noin. Naiset kyllä, mutta miehetkin? Meillä on kyllä ihan uskomattoman ihanaa ollut, kumpikin sanoo ettei kenenkään muun kanssa tällaista.. Mutta silti? Mitä tuo mies haluaa? Perheen ja vähän äkkiä vai? Kysyä siltä ei voi, olen yrittänyt. Tulee jotain ympäripyöreää mistä ei ota mitään selkoa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut etten voi syödä pillereitä ( korkea verenpaine) ja mies tietää sen. Mulla ei ole vauvahaaveita, riittäisi nämä vauvat jo. Mutta jos miehellä olisi niin voisin mä vielä siihen alkaa, mutta vähän myöhemmässä vaiheessa suhdetta. Minulla ei montaa vuotta ole jäljellä lapsentekoikää enää, enkä raskaudu helposti. Mutta se ei ollut pointti miksi minä toimin kuten toimin, vaan miksi mies toimii kuten toimii. 

ap

Vierailija
22/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idiootti kun panet vierasta ukkoa ja vielä noin. Eikö hävetä yhtään tuottaa isätön äpätä tähän maailmaan? Luulotko ettei lapsi kärsi isättömyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä nainen kyllä. :D Sietäisikin tulla paksuksi

Vierailija
24/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toimii kuten toimii koska ei ole erityisen vastuuntuntoinen tai kypsä. jos haluaisi vakavasti suunnitella tulevaisuutta kanssasi, tekisi juuri niin.

olet nyt ihastuksen ja alkuhuuman sokaisema. kerrot itsekin, että etteedes seurustele vielä. miksi ei? mies haluaa lapsen mutta ei halua seurustella? 

mies uskoo että hoidat homman, jos vahinko sattuu. 

Vierailija
25/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-akka.

Vierailija
26/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 14:17"]mies haluaa lapsen mutta ei halua seurustella? 

[/quote]Hyvä huomio. Erikoista jos mies on vastuuntuntoinen ja haluaa tulevaisuutta kanssasi?

Vierailija
27/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla noinkin mitä 20 sanoi, mutta kyllä minusta on huikeasti todennäköisempää, että kyseessä on hälläväliä-tyyppi, joka elää senhetkisten tunteittensa perusteella, kuten esim.nrot 5 ja 13 sanoivat. Ei se yhteinen kaveripiiri mitään takaa. Olen "nähnyt" useita pettämisiä, perheenjättämisiä ym. ja kaveripiirillä on taipumus ymmärtää kaikkia osapuolia ja pyrkiä jatkamaan kavereina molempien kanssa. Ja jos tyyppi on ns tuulella käyvä niin ei hän pysty ottamaan toiminnassaan huomioon mitään mahdollista kaveripiirin paheksuntaa.

Vierailija
28/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tällaista tapausta, paksuksi tuli mammat. Toinen meni miehen kanssa heti ekan ultran jälkeen naimisiin ja saivat jo toisenkin lapsen. Toinen tapaus oli riitaisampi, mutta yhteen hekin päätyivät ja toista lasta pukkaa. Ei mitään uutta auringon alla, me ei tiedetä, mitä mies meinaa. Sun pitää jutella sen kanssa.

Vierailija
29/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:15"]

Tiedän pari tällaista tapausta, paksuksi tuli mammat. Toinen meni miehen kanssa heti ekan ultran jälkeen naimisiin ja saivat jo toisenkin lapsen. Toinen tapaus oli riitaisampi, mutta yhteen hekin päätyivät ja toista lasta pukkaa. Ei mitään uutta auringon alla, me ei tiedetä, mitä mies meinaa. Sun pitää jutella sen kanssa.

[/quote]

Yläpeukku viimeiselle virkkeellesi. 

Vierailija
30/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kun luulin että mies tulee ovesta sisään asuntoon... Oli jotenkin huoleton aloitus.

Vierailija
31/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 13:53"]

Oletko idiootti kun panet vierasta ukkoa ja vielä noin. Eikö hävetä yhtään tuottaa isätön äpätä tähän maailmaan? Luulotko ettei lapsi kärsi isättömyydestä?

[/quote]

Vierasta ukkoa? Tuttuja tai sukulaisiako sä tapailet sitten? Useamman mies lienee vieras ennen kuin tulee tutuksi:D Ja ap:han tuntee miehen ennestään joten eihän se ole edes vieras.

Vierailija
32/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua mitä tulkitsemista tässä tilanteessa on. mies haluaa panna paljaalla ja sä mahdollistat sen kun oot niin lapanen etkä vaadi kumia. miten edes päädyitte yhdyntään asti ilman kumia? mä sanon kumista ennenku on omat alkkarit pois...

Vierailija
33/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani oli vähän sama tilanne. Tapasi miehen ja päästivät sisään ja keskustelut asiasta oli samaa luokkkaa kuin teillä. Siskoni kylläkin halusi kovasti raskaaksi. No niinhän siinä kävi, että tuli pian raskaaksi. Pitivät tietysti lapsen. Jossain välissä raskautta mies sitten totesikin, että ei haluakaan lasta. Ei ole valmis isäksi. Ja siskoni sai kasvattaa lapsen täysin yksin. Varaudu siis siihen jos ette keskustelua kunnolla asiasta käy. Siskon lapsi nyt jo 1vuotta. 

Vierailija
34/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 11:07"]

Tahtoo panna paljaalla. Jos tulet paksuksi niin mies tekee mitä miehen on tehtävä eli lähtee kävelemään.

[/quote]

Kysyin mitä sen miehen on sitten tehtävä, maksettava abortti? Johon mies vastasi että "eiii, en mä sitä tarkoittanut".

Minulla on lapsia ennestään. Ja mies haluaa kuulemma monta lasta myös. Kävelemään ei niin vaan lähtisi koska meillä on yhteistä kaveripiiriä ennestään, että eipä se kovin kauas pääsisi... Eikä ole semmoinen tyyppi, mitä tunnen. Ja on kertonut miten olisi kiva pelata futista ym oman pienen pojan kanssa. 

Jos mies vain haluaisi panna paljaalla niin miksi sen mielestä ei tarvitse ottaa jälkiehkäisyä? Ei haittaa vaikka tulisin raskaaksi? Merkillinen tapaus. Mutta onhan noita, eikö täälläkin jossain nettitreffiketjuissa ole ollut juttua miehistä jotka eka treffeistä alkaa jo puhua yhteisestä perheestä ym. Onkohan tämä sellainen?

ap  

Vierailija
35/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen mies? Jos biologinen kello tikittää hällä, ja oikeesti haluaa tulla pian isäksi? Miten itse, olisitko valmis saamaan lapsen hänen kanssaan?

Vierailija
36/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä vähän hassulta.. Onko tottunut siihen, että nainen syö pillereitä tms. ettei ehkä oikeasti edes usko sinun raskautuvan..? En pitäisi tuollaisesta ollenkaan. Itse myös juuri tavannut uuden miehen ja hänelle oli selvää, että käytetään kumia, vaikkei niitä haluaisi edes käyttää.

Vierailija
37/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset itse hommaa ehkäisyä?

Vierailija
38/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo panna paljaalla. Jos tulet paksuksi niin mies tekee mitä miehen on tehtävä eli lähtee kävelemään.

Vierailija
39/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet uskoo hyvään tuuriinsa tai sitten siihen, että nainen hoitaa asian, joko pillereillä tai myöhemmin abortilla. Ei anna miehestä kovin vastuullista kuvaa: muuten juttelisi asiasta kunnolla ja sanoisi suoraan että haluaa lapsen. Muista että mies on varmaan aina suhteissaan yhtä huoleton ehkäisyn suhteen. Ei kannata ihastuneena tulkita, että on niin rakastunut suhun, ettei siksi välitä ehkäisystä.

Onko mies ulkomaalainen ja +40v? Koska tunnen yhden vastaavan tapauksen.

Vierailija
40/48 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä oli vähän sama tilanne. Kumia käytettiin satunnaisesti (vastuuntunnotonta, joo) ja 6 viikkoa ensitreffeistä olinkin raskaana. Alkushokista toivuttuamme olimme onnellisia, ja nyt ollaan pienen, hurmaavan pojan vanhempia, ja korviamme myöten rakastuneita toisiimme.

Eihän tämä sinun pohdintaasi helpota, kerroinpa vain kuinka meille kävi. Voithan sinä vaatia käyttämään kumia, älä anna ilman?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi