Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan elämääni. Kysyttävää?

Vierailija
13.07.2013 |

-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttävää! Lepo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 18:19"]

Miksi?

[/quote]

Tähän on kyllä todella vaikea vastata, en minä tiedä! :D Kysy jotain suppeammin rajattua.

ap

Vierailija
4/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttet itseäsi, lastasi tai miestäsi....

Vierailija
5/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekee sinusta onnellisen?

mitkä ovat vastoinkäymisesi?

Vierailija
6/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö koskaan että ns. tuuli kääntyy?

2

Vierailija
7/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 18:59"]

[/quote]

Tähänkin on liian vaikea vastata, en minä tiedä tätäkään! :D Kysy jotain vielä suppeammin rajattua. Vaikka silmien väriä tai jotain, sen saatan tietää.

ap

Vierailija
8/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Tähänkin on liian vaikea vastata, en minä tiedä tätäkään! :D Kysy jotain vielä suppeammin rajattua. Vaikka silmien väriä tai jotain, sen saatan tietää.

ap

[/quote]

Oletko kenties vähän yksinkertainen?

Vierailija
9/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko huumeissa

Vierailija
10/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 8 ei ole minun kirjoittamani.

[/quote]

Elämässäni on ainakin seuraavanlaisia vastoinkäymisiä:

1. En ole pärjännyt hyvin työelämässä, vaikka olen yrittänyt kovasti. Olen nyt 35. Minulla meni valmistumiseen monta ylimääräistä vuotta, koska yritin opiskella kaikenlaista mitä vain pystyin, jotta mahdollisuuteni työllistyä olisivat mahdollisimman hyvät. Sitten valmistumisen jälkeen sopivaa työtä ei kuitenkaan löytynyt ja ryhdyin yrittäjäksi. Yritys ei ole vielä lainkaan kannattava enkä pysty edes maksamaan itselleni kunnon palkkaa. Kunnon palkalla tarkoitan sellaista, että edes yksi henkilö voisi sillä elää minimivaatimustasolla.

2. Olemme toistaiseksi tahdon vastaisesti lapsettomia.

3. Vuosi sitten kävin läpi vaikean keskenmenon raskausviikolla 15.

4. Minulla on hankaluuksia ylläpitää sosiaalisia suhteita, ja suurin osa ystävyyssuhteistani onkin katkennut aktiivisuuteni puutteeseen. Asia vaikuttaa myös pärjäämiseeni työelämässä, koska olen alalla jossa suhteista olisi paljon hyötyä.

Ensimmäiseen kysymykseesi on vaikeampaa vastata, mutta yritän. Tulen jostain syystä todella onnelliseksi, kun ajattelen mitä kaikkea elämässäni on hyvin. Minulla on asunto. En joudu näkemään nälkää, koska mieheni ostaa meille molemmille ruokaa silloin kun itselläni ei ole varaa. Parisuhteeni on hyvä ja jatkunut hyvänä jo kymmenisen vuotta. Minulla on mukavat, elossa olevat vanhemmat (isovanhempia puolestaan ei ole ollut koskaan, kaikki kuolleet ennen syntymääni). Kotini ikkunasta näkyvä maisema on minulle mieleen, vaikka se ei olekaan mitenkään hirmu erikoinen. Silti sitä on kiva pysähtyä katselemaan. Moni asia elämässäni on helppoa, hanasta tulee vettä ja pistokkeesta sähköä jne. On pyykkikone ja astianpesukone, ja liesi! Lisäksi olen terve ja vapaa tekemään valintoja oman elämäni suhteen.

ap

Vierailija
11/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 19:09"]

ootko huumeissa

[/quote]

En käytä huumausaineita enkä harrasta humalajuomista tai tupakoi. Kahvia juon joka päivä useamman kupillisen.

ap

Vierailija
12/13 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 19:02"]

Pelkäätkö koskaan että ns. tuuli kääntyy?

2

[/quote]

En suoranaisesti pelkää, mutta mietin kyllä asiaa. Varmaan siksi aloitin tämän ketjunkin. Haluaisin kysymysten avulla selvittää itselleni aiempaa paremmin, miksi olen onnellinen, vaikka elämässäni on monta isoa asiaa vielä täysin auki, elän käytännössä köyhyysrajalla, en ole voinut pitää kunnon lomia vuosikausiin (edes viikonloput eivät ole täysin vapaita), en ole saanut lapsia enkä pysty vielä edes elättämään itseäni. Kaiken järjen mukaan voisi ajatella, ettei minun kuuluisi olla onnellinen.

Olisi siis kiva tietää, mistä onnellisuuteni johtuu, jotta osaisin pitää siitä hyvää huolta.

ap

Vierailija
13/13 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas linjoilla!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän