Mitä mieltä naismekaanikoista?
Enkä nyt puhu taidoista vaan millaisia ajatuksia asia herättää?
Olen pohtinut esim. millaisia ennakkoluuloja joudun kohtaamaan alalla. Aloitan opiskelut kuukauden päästä. Olen 30v nainen "pikkupoikien" seassa. :D
Itse olen äärimmäisen harvoin, jos koskaan, tavannut naismekaanikkoa 'livenä'... vaikka olen omaa autoani huollattanut/katsastanut liikkeissä säännöllisesti.
Kommentit (4)
Nostan hattua kaikille naisille jotka ovat lähteneet miesvaltaisille aloille. Tiedän kyllä että tie voi olla kivinen. koneinsinööri ja nainen
No älä muuta vittu virka! :D Naiset saa olla pajalla vain minihameissa tai alasti. En suosittele. Siis oikeasti et tule kestämään henkisesti niitten kusipäiden kanssa.
Uskoisin että on yhtä hyvä kuin miehetkin, ellei taustalla ole vääristynyttä kasvatusta tai muita ajatusmalleja.
Uskoakseni osa naisista ajautuu armeijaan tai esim.poliisiksi siksi, koska eivät ole tyytyväisiä syntymälahjana saatuun sukupuoleen ja junttimainen kasvuympäristö on vielä lisännyt tätä tunnetta. Näillä naisilla on siis tarve todistaa maailmalle jotain, ja ne alat joilla se sitten todistetaan, eivät välttämättä ole heidän luontaisia lahjakkuuksiaan huomioivia.
Mutta en usko että mekaanikkouteen liittyy tuollaisia traumoja kovin usein.
-Mies 28v-
Huoria kaikki.