Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä yleisissä vessoissa ei voisi istua kunnolla?

Vierailija
14.07.2006 |

Se on tietenkin eriasia, jos pöntön reunalla on selviä virtsatippoja tai jotain muuta epämääräistä.

Eihän siihen reunaan osu limakalvot, vaan pakarat ja reidet.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein levitän pimppaani ja hieron sitä reunusta vasten. yleensä vilä tyydytän itseäni siihen lavuaarin hanan kahvaan työntämällä sitä sisääni..

aaaah!

Vierailija
2/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion edelleen joko pinnistellä reisilihasteni varassa niin, ettei tarvitse istua lainkaan tai sitten vuoraan paperilla istuimen reunan.

Ei tarvitse kuin kerran joutua menemään esim. ABC-huoltamolla virolais-venäläisen bussilastillisen jälkeen vessaan, niin ei tule mieleenkään istua suoraan pöntölle. Ai niin, ja sellaisessa tilanteessa kannattaa käydä suoraan sanomassa huoltamon työntekijöille, että tuovat lisää paperia. Ryssien tms jälkeen vessoissa ei ole enää paperin palaakaan jäljellä, vaan eukot menevät takaisin bussiin kassit aivan täynnä vessapaperia. Vahingossakaan eivät osta mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosia " naisia" lol

Vierailija
4/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

semmosia " naisia" lol

Mitä selität, torspo?

Tämä on niin monta kertaa nähty. Hieltä haisevat, ylimeikatut ämmät ryntää vessaan, mukana olevat suuret käsilaukut ovat aivan lituskat. Sitten juostaan samaa tahtia takaisin bussiin, ja veskat aivat pullottavat. Vessassa ei ensimmäistäkään paperirullaa. Olikos nyt liian vaikea rasti sulle?

Vierailija
5/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minuakin on ihmetyttänyt, että miksi ne eivät hoida hygieniaansa ja käytä DEODORANTTIA... Sama juttu, kun kaupoissakin (etenkin halpahalleissa) on venäläisiä/virolaisia myyjiä yms, niin HAISEVAT hielle ja ties mille lialle metrien päähän asiakkaiden neniin.

Vierailija
6/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon käsipesu ja desifiointi päälle.

Mä en halua muiden liassa olla.

Vierailija
7/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kumihanskat kädessä?

Vierailija
8/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne kädet vessassa käynnin JÄLKEEN. WC:n oven saa auki kyynärvarrellakin, joten ei enää tarvitse koskea kahvoihin, kun poistuu vessasta käsienpesun jälkeen.

Vierailija
9/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydessä ennemmin menee kuin siitä wc-istuimenrenkaasta. Itse muuten yleensä pesen käteni ennen vessassakäyntiä sekä tietysti jälkeenkin.

Vierailija:

Vierailija:

ne kädet vessassa käynnin JÄLKEEN. WC:n oven saa auki kyynärvarrellakin, joten ei enää tarvitse koskea kahvoihin, kun poistuu vessasta käsienpesun jälkeen.

Vierailija
10/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastaus pelasti päiväni. Luulin olevani ainoa sekopää, joka tekee noin :)

" 12, ne vessojen ovet voi avata sillä käsipaperilla ja heittää sen sieltä ovelta roskiin, joka yleensä on aika lähellä ovea. Tai sitten avata oven kyynärvarrella."

Vierailija
11/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki vuoraa ja lilluu ilmassa ym. niin eihän siinä itse renkaalla sittenoikeastaan kukaan istu joten teoriassa siihen voisi istua ilman huolenhäivää ;)

Mutta siis ontutkittu juttu että vesassa oli se sitten koti tai yleinen niin likaisempi on se lavuaari, kuin itse pytty.

Ja toisaalta onko teistä kukaan koskaan ajatellut, kun teille tulee vieraita onko se perse juuri sillä vieraalla istunut siinä essonvessassa vai ei kun tulee ja tuttavanvessa renkaalle lätkäsee persheensä....

ja mistä sitä voi tietää kun lapset menee kavereittensa vessaan, onko siellä vaikka herpes alapäässäe tai vaikk märkärupea....

varokaa pöpöjä niitä on kaikialla ;)

Vierailija
12/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

semmosia " naisia" lol

Mitä selität, torspo?

Tämä on niin monta kertaa nähty. Hieltä haisevat, ylimeikatut ämmät ryntää vessaan, mukana olevat suuret käsilaukut ovat aivan lituskat. Sitten juostaan samaa tahtia takaisin bussiin, ja veskat aivat pullottavat. Vessassa ei ensimmäistäkään paperirullaa. Olikos nyt liian vaikea rasti sulle?

Vierailija
13/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos kaikki vuoraa ja lilluu ilmassa ym. niin eihän siinä itse renkaalla sittenoikeastaan kukaan istu joten teoriassa siihen voisi istua ilman huolenhäivää ;)

Mutta siis ontutkittu juttu että vesassa oli se sitten koti tai yleinen niin likaisempi on se lavuaari, kuin itse pytty.

Ja toisaalta onko teistä kukaan koskaan ajatellut, kun teille tulee vieraita onko se perse juuri sillä vieraalla istunut siinä essonvessassa vai ei kun tulee ja tuttavanvessa renkaalle lätkäsee persheensä....

ja mistä sitä voi tietää kun lapset menee kavereittensa vessaan, onko siellä vaikka herpes alapäässäe tai vaikk märkärupea....

varokaa pöpöjä niitä on kaikialla ;)

Ja minä pesen vieraiden jälkeen vessan uudestaan, ettei niitä essonvessan ryssäpöpöjä sitten jää meille.

Vierailija
14/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koskaan ajatelleet kuinka kakkasia on esim kauppojen ostoskärryjen se työntöripa on. siis ihmiset niistää, aivastelee käsiin.. joku on voinut käydä vessassa ja jättää kädet pesemättä. lapset nuolee niitä käsikahvoja joita hinkkaa käsiinsä kaikenmaailman deekut.. oikeesti... vessojen pöpöt lopulta on ne pienimmät vaaratekijät.. huiiiiiiiiiiii.

Vierailija
15/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletteko koskaan ajatelleet kuinka kakkasia on esim kauppojen ostoskärryjen se työntöripa on. siis ihmiset niistää, aivastelee käsiin.. joku on voinut käydä vessassa ja jättää kädet pesemättä. lapset nuolee niitä käsikahvoja joita hinkkaa käsiinsä kaikenmaailman deekut.. oikeesti... vessojen pöpöt lopulta on ne pienimmät vaaratekijät.. huiiiiiiiiiiii.

Vierailija
16/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kunnonnaurut tuosta..

mites on et varmaankaan uskalla alstasi laittaa päiväkotiin, siellähän saatta edellinen laspi ollut istua " ryssä" vessassa...

eikä päiväkodeissa kelleen vuorata pönttöjä..

Vierailija
17/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sun ongelmas oikeen on...?

pitäiskö mun kenties pyytää sulta anteeks tai jotain?

Vierailija
18/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sain kunnonnaurut tuosta..

mites on et varmaankaan uskalla alstasi laittaa päiväkotiin, siellähän saatta edellinen laspi ollut istua " ryssä" vessassa...

eikä päiväkodeissa kelleen vuorata pönttöjä..

Vierailija
19/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikä sun ongelmas oikeen on...?

pitäiskö mun kenties pyytää sulta anteeks tai jotain?

Vierailija
20/23 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tallinnan laivalla... vai tunetko hekilökohtaisesti kaikkien perheiden tavat ja mahdolliset taudit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi