Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alotin just kesätyöt ja olen jo hajoamassa

Vierailija
02.08.2020 |

Aloitin maanantaina. Vanhat työntekijät heti ensimmäisenä kuittasi; "Oliko mallipojalla tuuria viikonloppuna" "Onko krapula, onko?"
Koko viikon heitelleet pikku kuittia - pomo kysyi heitä tekemään jotain,, he vastasivat niin että kuulin "Eikös toi paikkari hoida nää hommat". "Keitäppäs poju jämptii kahvii".

NO PAHIN TAPAHTUI PERJANTAINA! Olin siis ihan tauolla mennyt vessaan. No kun olin tullut vessasta, kuulin noin minuutin päästä "HYI, KUKA KAKKASI!"
Pomo sitten tuli sanomaan, että meiän työpaikan vessassa ei tehdä "pyyttoneita", koska vessa muka haisee sitten.

Määräaikaisuus kestää siis vielä kuukauden... En kyllä enää halua mennä moisiin paikkoihin töihin, onko tuommoiset normaaleja? Taidan tehdä jatkossa itsenäisiä töitä tai hakea tt-tukea

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttakaa nyt pliis ;(

Vierailija
2/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä, kestä kirkkaamman kruunun saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vain ilmaa palstalaisille.. Ei kuitenkaan estä teitä pahoinpitelemästä minua noilla alapeukutuksilla.. Toivottavasti olette nyt iloisia ja ylpeitä, kun saitte minut itkemään! Odotan anteeksipyyntöä T.AP

Vierailija
4/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan käärmeen järjestää pomon pöydälle, niin ei sitten vessa haise.

Vierailija
5/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se töissä on, kestä vaan, ensi kesänä sinäkin pääset jo kuittailemaan uudelle kesäpojalle.

Vierailija
6/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäasiallista käytöstä pomolta, jos totta. Työntekijätkin vaikuttavat hieman yksinkertaisilta, jos moista harrastavat. Millä alalla pesti on?

Vierailija
7/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikseenko sitä pitäis pas...a? Pitäis olla ilmoitus vessan ovessa että pönttöä ei sitten saa käyttää.

Vierailija
8/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin inhottaa töissä jos joku käy aamulla siellä paskalla ja vielä jättää raidat jälkeensä. Hyi. Ihan tarpeeksi saan kärsiä kotona tuosta paskaterrorista, kun mies ei muista aina edes vetää.

Yritä nyt ens alkuun saada se vatsa toimimaan aamulla! Ihan huomaavaisuudesta toisia kohtaan. Mutta tuo hajun kommentointi on kyllä vielä törkeämpää kuin siellä vessassa paskantaminen. Saati nuo muut kuittailut. Ei ole asiallista. Ehdotan vastamelukuulokkeita.

Vierailija
9/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavaa porukkaa. Yritä ottaa huumorilla ja kestää pesti loppuun.