Miksi te kutsutte huoramiehiä pelimiehiksi ja
vosunaisia kevytkenkäisiksi? miksi se ei ole pelinainen ja kevytkenkäinen mies.
Huomaa ettei ne naiset arvosta edes itseään. Tai sitten naiset ovat vaan kateellisia toisilleen että juoruavat heti eteenpäin jos joku nainen poikkeaa kaidalta tieltä, mutta miehet eivät puhu toistensa asioista eteenpäin, vaikka itse eivät niin tekisikään.
Kommentit (20)
niinhän sitä sanotaan että nainen on naiselle susi
Mä sanon ympäriinsä paneskelevia miehiä mieslortoiksi tai kuppapesäkkeiksi, eikä kauheasti sellaiset kiinnosta.
Mistä lähtien kevytkenkäinen on haukkumista ja pelimies ei?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:22"]
niinpä. joko molemmat pelaavat tai molemmat huoraavat. muu ei ole rationaalisuuden perusteella järkevää. kohta alkaa kauhea huuto kun lassukat saapuvat ketjuun :D
[/quote]
järkevä keskustelu loppui sitten tokaan viestiin
pelimies sanan mielleyhtymä on sellainen vähän arvostettu, pelin taitava, viettelevä naistenmies.
Jos sanoo naista miestennaiseksi niin sehän kuulostaa kamalalta, irvokkaalta, likaiselta huoralta. Valitettavasti.
LOL
Nainenkin tietää, ettei mies voi olla huora.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:32"]pelimies sanan mielleyhtymä on sellainen vähän arvostettu, pelin taitava, viettelevä naistenmies. Jos sanoo naista miestennaiseksi niin sehän kuulostaa kamalalta, irvokkaalta, likaiselta huoralta. Valitettavasti. [/quote]
no eihän kuulosta :) kyrpä on ihana asia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:34"]
LOL
Nainenkin tietää, ettei mies voi olla huora.
[/quote]
kyllä mies on huora jos kyrpäänsä jakaa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:32"]pelimies sanan mielleyhtymä on sellainen vähän arvostettu, pelin taitava, viettelevä naistenmies. Jos sanoo naista miestennaiseksi niin sehän kuulostaa kamalalta, irvokkaalta, likaiselta huoralta. Valitettavasti. [/quote]
Aika usein kuvio on niin, että mies "pelaa" saadakseen naista. Joskus sitten nainen on aktiivinen, ja häntä kutsutaan puumaksi, kevytkenkäiseksi tms.
Minkä takia kunnon miehiä kutsutaan marjanpoimijoiksi ja mikkihiiriksi?
En minä ainakaan kutsu, enkä kutsu ketään muutenkaan huoriksi, jos eivät ota maksua. Kutsun kaikille jakavia miehiä jakomuniksi.
No mies ei hyödy mitään vaikka nussii kuinka montaa huoraa.
Huora sen sijaan saa useimmiten esim. baarissa ilmaiset juomat miehiltä vastineeksi palveluksistaan.
Eli kyllä on olemassa vankat perusteet, miksi huoraa kutsutaan huoraksi, mutta kaikkia nussivaa miestä ei.
Ihan sama miksi kutsutaan. Mies saa vaan respektiä mitä enemmän nussii. Naiselle se on aina negatiivinen asia. Tämä on fakta, eikä tule koskaan muuttumaan. Eikä pidäkään.
No joo. Vastaukset täällä on kyllä osittain kivikaudelta.
Jos joku mies elämänpiirissäni jotenkin isottelee " kaadoillaan", sanon suoraan, että: "mitä sitten, luuleksä olevas joku kova panomieskin?" Jatkan, "ettetkö sä oikeastaan tajuu, että sinä olet se, jota on käytetty hyväksi. Sun panosi on tsekannut, että onko susta mihinkään" .. .
Jatkan vielä, että: "saiko se nainen, annoitko edes kunnon kyydit/orgasmit/edes suuseksiä?". Tässä vaiheessa viimeistään näiden gigoloiden suut loksahtaa auki. Voin jopa valehdella jotain tyyliin, että "mä kyllä kuulin, että sulta lurpsahti ennenkuin olitte edes aloittaneet" .
Minua ei kukaan mies käytä ikinä seksuaalisesti hyväkseen. Minä käytän miehiä. Ja halveksun miehiä, jotka kehuvat olemattomilla seksitaidoillaan. Panen ne kaikki matalaksi, kun vaan kuulenkin jotain pelimiehen turhia kehuja "kaadoistaan"..
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:54"]
Ihan sama miksi kutsutaan. Mies saa vaan respektiä mitä enemmän nussii. Naiselle se on aina negatiivinen asia. Tämä on fakta, eikä tule koskaan muuttumaan. Eikä pidäkään.
[/quote]
Sori lassukka, mutta maailma muuttuu/on muuttunut :)
Heppiään ympäri kyliä uittava mies on pelkkä nolo klamydia-kalle nykynaisten silmissä.
Ei se kyllä oikeasti ole mikään ihailtava ja egoa nostattava asia, jos mies jakaa kaluaan kaikille... Kyllä meilläpäin ainakin niin miehet kuin naisetkin haukkuvat miehiä, jotka panee kaikkea mikä liikkuu ja on olevinaan jotain niin mahtavaa pelimiestä että... Myös naiset, jotka jakavat itseään ovat yhtälailla negatiivisessa valossa.
Kyllähän se on normaalia, että harrastetaan irtosuhteita silloin tällöin ja seksi nyt on ihana asia eikä aina tarvi olla omaa kumppania, MUTTA se, että ihan miltei ammatikseen metsästetään vastakkaista sukupuolta (noin 4 x viikossa) eikä välitetä taudeista tai raskauden mahdollisuudesta ja vielä rehvastellaan sillä, niin huhhuh... Ei hyvä! Sellaisen maineen saanut ihminen kelpaa tasan tarkkaan vain sänkyyn.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:54"]
[/quote]
Sori lassukka, mutta maailma muuttuu/on muuttunut :)
Heppiään ympäri kyliä uittava mies on pelkkä nolo klamydia-kalle nykynaisten silmissä.
[/quote]
On varmaan, mutta silti jotenkin kummassa tämä "heppiään ympäri kyliä uittava" vaan löytää aina vaan uusia uittopaikkoja!
Pukkeja ja vosuja, näin minä niitä kutsun.
Ei miehellekään kullin uittaminen joka kolossa ole meriitti parisuhdemarkkinoilla. Koloja varmasti löytyy, samoin huonoitsetuntoisia amisjannuja, jotka luulee että se on kovan jätkän merkki. Monien silmissä pukki mikä pukki.
itse kutsunkin pilluhaukaksi. Vastaavia naisia kyläpyöriksi
niinpä. joko molemmat pelaavat tai molemmat huoraavat. muu ei ole rationaalisuuden perusteella järkevää. kohta alkaa kauhea huuto kun lassukat saapuvat ketjuun :D