Hulluja curling-kasvattajia mökillämme!!! En kestä enää!
Pyysimme tuttavamme mökille viikoksi kanssamme. Heillä on tyttäreni ikäinen tyttö eli 10-vuotias. Joka saatanan päivä heidän tyttärensä saa aivan armottomat hepulit ja molemmat vanhemmat tai vähintään toinen juoksee mussukan luo lohduttamaan tyttöä. Tyttö raivoaa ja vanhemmat kurlaa... yhdetkin raivarit vielä ja alan huutamaan kakaralle, että nyt turpa kiinni, kukaan ei jaksa enää kuunnella.
En halua mansikoita, en halua uutta paitaa torilta, en syö makkaraa, ton kanssa ei voi leikkiä, en lähde kaupoile, en ui, en tahdo kalaan, mä tahdon uuden lelun, miksei täällä saa pelata enempää, en lue kirjaa kun on tyhmä, en tule samaan ruokapöytään kuin te muut, en syö, täällon tyhmää, lähdetään kotiin, ruoka on pahaa, vesi on kylmää, uimaranta on huono, kaikki on kamalaa.
Saako mökiltä heittää ihmiset ulos? En jaksa maanantai-aamuun eikä miehenikään. Tyttäremme ehkä kaikista vähiten! Olemme nyt viikon yrittäneet keksiä heidän prinsessalle puuhaa, eikä se nyt vaan viihdy täällä ja sillä sipuli. Menkööt kotiinsa.
Kommentit (30)
Aina vikaa muiden lapsissa. Olen sen vaan huomannut ja ne omat on niin ihania.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:56"]
Jos lapsi raivoaa jostain mekosta, niin miten se on sinulta pois? Vaikuttaa siltä, että lapsella on aidosti paha olla mökillänne, koska teet tahallasi pahaa ruokaa, pakotat lapset leikkimään keskenään ja ilkeilet.
Oman lapseni kanssa en koskaan lupaisi lähteä tuntemattomien mökille viikoksi, koska yksikään lapsi ei kykene rauhallisesti olemaan päivätolkulla marmattavan emännän silmätikkuna
[/quote]
Tässä teille oikea curling-vanhempi. :D
[/quote]
Ahaa, curling-vanhempi on henkilö, joka on ilkeä, paha, kiukkuinen ja kiusaa muiden lapsia mökillään?
Miten tää tuli teille noin yllätyksenä?
Seuraavat raivarit ja vinkumiset niin asiallisesti vain sanot vanhemmille, että eiköhän tämä nyt ollut tässä ja olisi ehkä parempi jos menisitte jo kotiin koska teidän lapsellanne on noin paha olla täällä!
Ei tuo nyt ole enää normaalia 10v. käytöstä....
Eka visiitti ja kutsutte heti viikoksi? Kuka tässä olikaan se HULLU?!
Kiitos. Kutsuit meidät kylään ja itse näytät nyrpeää naamaa koko ajan. Tyttäremme ei ole käyttäytynyt noin, kuten sanot. Mutta olet niin vittuuntuneen oloinen koko ajan ja mulkoilet tyttöämme, että on pakko hyssyttää koko ajan.
Iltaisin tyttö on kysynyt, että miksi tuo täti tuijottaa häntä niin vihaisesti ja on niin tyly.
Kiitos, me alamme pakkaamaan tavaroitamme ja ystävyys oli sitten tässä.
Tiesimme tilanteen alustavasti, mutta koska emme tapaa perhettä kuin ehkä kerran kuussa, tilanteen älyttömyys kokonaisuudessaan, iski päin pläsiä. Hemmotellumpaa kakaraa en ole koskaan tavannut. Äiti osti kaupasta uuden mekon, jota tyttö oli edellisenä päivänä ihastellut kaupoissa, mutta kun äiti toi sen mökille, tyttö oli ehtinyt miettiä asiaa uudestaan ja heitti mekon äidin päälle ja alkoi huutamaan, että äiti on paska ja tyhmä ja nolo. Rangaistus, kaksi mielistelevää vanhempaa, jotka lupasivat uuden mekon seuraavana päivänä.
ARGGGHHH
ap
Voisiko tytön vanhemmilta kysyä osaavatko he sanoa miksi hän ei viihdy mökillänne ja sitten hienovaraisesti vihjata (tai sanoa suoraan) että jos ei tämä kelpaa, niin pois saa lähteä koska vaan :D
Vanhemmat viihtyvät hyvin ja ovat mökki-ihmisiä, mutta koska tyttö ei ole pahemmin mökkeillyt, hän vihaa mökkeilyä ja kurling-vanhemmat kiertävät päivät tytön kanssa kylän kauppoja ostaen hänelle kaiken mitä ikinä voi toivoakaan.
ap
Ja sä ep et nyt yhtään liioittele?
Kysy seuraavan raivarin aikana suoraan tytöltä, haluaisiko hän, että isä ja äiti vievät hänet nyt kotiin. Jos vastaus on kyllä, sanot vanhemmille, että kyllä teidän on nyt parasta lähteä, keitetäänpäs lähtökahvit, niin pääsette matkaan.
Mä ymmärrän sua. Meillä sukulaislapset sabotoi jok'ikisen reissun kiukuttelemalla. Nää vanhemmat vaan menee siihen huutoon mukaan ja sit huutaa mummo ja kaiklla on kamalaa. Miehen suku...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:16"]
Kiitos. Kutsuit meidät kylään ja itse näytät nyrpeää naamaa koko ajan. Tyttäremme ei ole käyttäytynyt noin, kuten sanot. Mutta olet niin vittuuntuneen oloinen koko ajan ja mulkoilet tyttöämme, että on pakko hyssyttää koko ajan.
Iltaisin tyttö on kysynyt, että miksi tuo täti tuijottaa häntä niin vihaisesti ja on niin tyly.
[/quote] :-D
Hemmoteltu lapsi ja huonot vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:21"]
Ja sä ep et nyt yhtään liioittele?
[/quote]
Liioittelen tai ei, joka päivä kahdet raivarit! Yhdet ennen lounasta, yleensä kesto noin tunnin (olen huvikseni katsonut kellosta) ja yhdet illalla, kun ei halua syödä, saunoa tai nukkua tai lukea tai sitä tätä tai tota. Yleensä myös päivällä on tapahtunut jotain mistä kiukutella. Voi vittu.
ap
mun sukulaisen tyttö käyttäytyy samalla tavalla ja on menossa lukion toiselle... Mutta vanhempien mukaan kuluu murrosikään.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:16"]
[/quote]
Ei tullut mieleenkään, että jos tyttäresi ei käytäytynyt noin, kyseessä on eri perhe. Ihan vaan tuli mieleeni. Ja varmasti olen mulkoillut. Ihan vaan sen takia, että eihän noin voi käyttäytyä. Jos lapsi kiukuttelee, ei sille syötetä jäätelöä, ettei enää olisi paha mieli.
Kurling-vanhemmilla on aina tyytymättömät lapset. Heille ei mikään koskaan riitä.
ap
Jos lapsi raivoaa jostain mekosta, niin miten se on sinulta pois? Vaikuttaa siltä, että lapsella on aidosti paha olla mökillänne, koska teet tahallasi pahaa ruokaa, pakotat lapset leikkimään keskenään ja ilkeilet.
Oman lapseni kanssa en koskaan lupaisi lähteä tuntemattomien mökille viikoksi, koska yksikään lapsi ei kykene rauhallisesti olemaan päivätolkulla marmattavan emännän silmätikkuna
Mulla on tuollainen 12v. Huutaa ja raivoaa kun mökillä on tylsää. Mutta en mä mitään curlaa ainakaan, isästään en toki tiedä.