Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vesipuisto olisi sopiva 8-v:lle Etelä-Suomessa?

Vierailija
12.07.2013 |

Missä olisi sopivia liukumäkiä yms. just ja just uimataitoiselle, ei kovin hurjapäiselle lapselle? Ei siis näitä ihan pienten lasten vesialtaita, mutta ei vielä pitkiä ja huimia liukuja suljetuissa tunneleissakaan. 

Serena? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhamaa sanoisin.

Vierailija
2/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhamaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serena on ainakin todella kiva, Puuhamaakin paitsi että Puuhamaassa ei pääse sisälle uimaan jos sattuu tuulinen ja kylmä päivä.

Vierailija
4/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäuimiseen Vantaan Flamingon kylpylä

Vierailija
5/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhamaa, Turun Jukupark

Vierailija
6/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serenassa on kyllä, mutta onko sitten ihan vauvojen mäkiä vaan mihin Serenassa uskaltaa. Minulla 6 v kaksoset ja oltiin just Puuhamaassa. Minun lapset on kyllä rohkeita menijöitä joten kaikissa vesiliukumäissä käytiin, mutta sielä olisi varmaan myös paljon sopivia sinun lapsellesi. Esim. muutama avonainen loivahko kierreliukumäki, muuta suora liukumäki jne.

Vierailija
7/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingo on ihan ookoo. Vähän kallis kylläkin. Serena oli joskus 15 vuotta sitten oikein mukava mutta olen kuullut että nykyään täynnä huonosti käyttäytyviä itäturisteja. En tiedä onko totta.

Vierailija
8/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 14:12"]

Flamingo on ihan ookoo. Vähän kallis kylläkin. Serena oli joskus 15 vuotta sitten oikein mukava mutta olen kuullut että nykyään täynnä huonosti käyttäytyviä itäturisteja. En tiedä onko totta.

[/quote]

Ei siellä sen enempää ole itäturisteja kuin Flamingossa, jossa sielläkin heitä on. Flamingossa vaan on aika onneton liukutarjonta plus siellä ei pääse ulos ollenkaan, mikä on aika onnetonta näillä keleillä. Halvempi se kyllä on kuin Serena.

Serenassa on kyllä paljon kahdeksanvuotiaalle sopivia liukuja. Varsinkin, jos vanhemmat on mukana menossa.

Vierailija
9/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:56"]

Missä olisi sopivia liukumäkiä yms. just ja just uimataitoiselle, ei kovin hurjapäiselle lapselle? Ei siis näitä ihan pienten lasten vesialtaita, mutta ei vielä pitkiä ja huimia liukuja suljetuissa tunneleissakaan. 

Serena? 

[/quote]

Joku lapsivesipuisto ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi