Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Miten sä viitsit?" Aaaargh!

Vierailija
12.07.2013 |

Kyselläänkö teiltä muilta koskaan, että miten te viitsitte vaikka tehdä ruoan alusta alkean itse, tai pidätte kodin aina suht siistinä ja kaapit järjestyksessä? 

Minulta on kyselty yllä olevia ja paljon muuta sillä tavalla ärsyttävään sävyyn, että miten viiiiiitsin... Miten viitsin kävellä kaikkialle, olla kotona pitkään, maalata itse seinät ja portaat ja takapihan terassin. Että miten viitsin tehdä synttärikakunkin itse. Että ei muut vaan viitsi.

Mittä tuohon pitää vastata? Että viitsin koska olen niin helvetin jaksava yksilö vai? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pitkään kotona, niin ehdit varmaan paremmin tehdä asioita kuin töissä käyvät tuttusi.

Vierailija
22/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tuota kanssa, ja todellakin tekisi mieli vastata esim: "Kyllä, koska olen niin helvetin viitseliäs ja aikaansaava henkilö". Mutta en ole viitsinyt ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan noihin yksinkertaisesti vain että viitsin ja jaksan koska se on minusta hyvä juttu ja mulla on aikaa tehdä kaikki itse (tai siis miehen kanssa itse).

Vierailija
24/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysellään usein, että miten viitsin urheilla niin paljon, vaikka olen jo hoikka. No ehkä siksi, että tykkään urheilla. Ärsyttää selitellä varsinkin töissä, että ei, en laihduta vaan ihan oikeasti pidän liikkumisesta. Myös kahvipullan syömättä jättäminen aiheuttaa närää, "olet jo niin pieni että syö nyt pullaa". Ei sitä nyt joka päivä tee mieli pullaa.

Vierailija
25/25 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:26"]

Jos olet pitkään kotona, niin ehdit varmaan paremmin tehdä asioita kuin töissä käyvät tuttusi.

[/quote]

En tiedä kenelle suuntasit kysymyksesi, mutta töissäkäyvät tekevät myös ruokansa itse. Kuka on niin pöljä, että syöttää lapsilleen eineksiä päivästä toiseen?