Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua mennä huomenna töihin

Vierailija
02.08.2020 |

V****taakuin pientä sikaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Minä en ainakaan mene. Koska ei ala työt vielä. En kyllä mene silloinkaan kun alkaa. Simple as that.

Vierailija
2/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä :( Loman viimeinen päivä tänään. Voin jo kuvitella miten pahalle tuntuu kun kello soi aamulla... Ahdistaa niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua mennä.

Vaan pakko se on.

Viime yönä jo valvoin, kun ahdisti ajatus töihin paluusta.

Vierailija
4/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne täällä, en mitenkään jaksaisi aloittaa taas sitä "kaikki ok, voin hyvin"-roolin vetämistä ja esittämistä siellä, se on ihan helvetin vaikeata, kun koko ajan ihmisten ympäröimänä ja katseiden alla. Tiedän etten ensiyönä pahemmin nuku.

Vierailija
5/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vielä uusi työpaikka kaiken lisäksi.

Vierailija
6/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin mennä ap:n puolesta. Oon ollut viimisen viiden vuoden aikana kolme pätkää töissä, kukin 2kk max. Opiskelen vielä ja tukia en saa, nyt loppuu vikatkin. Raha kiinnostaa aina ja työkokemus.

Vierailija
7/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on vain yksi elämä täällä, siitä pitää tehdä sellaista että siinä viihtyy. Joskus se vaatii radikaaleja ratkaisuja kuten lopareitten ottamista. Minulla ainakin oma mielenterveys on rahaa tärkeämpi.

Vierailija
8/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan onneksi aloittaa etänä, ahdistaa vähän vähemmän.

Mutta isoja muutoksia tulossa meillä työnkuviin tänä syksynä - ja pelkään, ettei ainakaan parempaan. Niin joo, ahdistaa.

Vierailija
9/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan, enää 5pvä ja sitten alkaa hyvät kelit ja kesäloma😊

Vierailija
10/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse mennä töihin vaan pärjään hyvin rahallisestikin. Onneksi ei tarvitse myöskään enää kaitsea lapsia. Saan vaan olla kuin sika vatukossa.

Vierailija
11/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan viimeisenä lomapäivänä tympäisee ja yöllä nukuttaa huonosti. Itse aloitin työt viime maanantaina ja kuten aikaisempinakin vuosina, tiistai meni jo omalla painollaan. Nyt vaan katse kohti syyslomaa, mikä tulee aiemmin kuin nyt tuntuukaan.

Vierailija
12/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon tänään 07 asti. Katselen sitten parvekkeelta tupakan ja oluen kanssa, kun menette maukuen töihin. Sitten nukun kuin vauva, hyvin mielin.

No vielä on aikaa. Nyt interspecies reviewersit tulille, sitten vähän OW ja vähäsen tupakkakävelyä. ;)

Päivän jatkoja ja hyvää elämää!

Vierailija
13/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vielä lomaa, mutta ahdistaa jo nyt kun tietää että se on yksi hujaus ja taas on sunnuntai.

Vierailija
14/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa lomaa jäljellä. Ei ahdista yhtään mennä takaisin töihin. Pidän työstäni, kannattaisi ehkä vaihtaa alaa jos noin harmittaa?

Vierailija
15/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmyyrä kirjoitti:

Ainahan viimeisenä lomapäivänä tympäisee ja yöllä nukuttaa huonosti. Itse aloitin työt viime maanantaina ja kuten aikaisempinakin vuosina, tiistai meni jo omalla painollaan. Nyt vaan katse kohti syyslomaa, mikä tulee aiemmin kuin nyt tuntuukaan.

Syysloma?? Ei ole sellaista. Joulupyhätkin sattuu viikonloppuun. Ensi vuoden helmi-maaliskuussa seuraavat lomat. 5viikkoa/vuosi.

Vierailija
16/16 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin. Onneksi viikko menee kuitenkin nopeasti, ja sitten on taas viikonloppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi