Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin pleijeriin :/

Vierailija
02.08.2020 |

Oisko jossain jalkapuu mihin mut vois laittaa häpeämään :D Kertokaa jotain vertaistukitarinoita että toivun tästä tolpilleni... Että korpee oma typeryys!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän mitä tapahtui. Ilmeisesti sai seksiä ja jatkoi sitten matkaa? Varoituksena muille naisille, kerro miten vedätti!

Vierailija
2/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yllätys taas, että jollekin naiselle näin on käynyt... 🙄

Seuraava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän mitä tapahtui. Ilmeisesti sai seksiä ja jatkoi sitten matkaa? Varoituksena muille naisille, kerro miten vedätti!

Varoituksena miehille: pysykää kaukana naisista joille seksi on antamista ja jos siitä ei seuraa avilliittoa, pelkkää vedätystä.

Vierailija
4/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina, eipä siinä sen suuremmin kerrottavaa ole. Parempi vaan kun ei mieti, ei se ihminen ole ajatuksen arvoinen.

Vierailija
5/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoituksena miehille: pysykää kaukana naisista joille seksi on antamista ja jos siitä ei seuraa avilliittoa, pelkkää vedätystä.

Sun kannattaa kertoa naiselle rehellisesti että olet kevyellä mielellä liikkeellä ja haet vain seksiä, silloin ei ehkä tule mitään väärinkäsityksiä. Vai jäiskö sitten saamatta?

Vierailija
6/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa kertoa naiselle rehellisesti että olet kevyellä mielellä liikkeellä ja haet vain seksiä, silloin ei ehkä tule mitään väärinkäsityksiä. Vai jäiskö sitten saamatta?

Enpä ole ikinä ollut naisista kiinnostunut. Tuli vain mieleen kun miehet valittavat usein seksitöntä avioliittoa, niin varma tapa päätyä sellaiseen on valita nainen jolle seksi on vain vaihtokauppa. Ilman palstaa en edes tietäisi, että noin ajattelevia naisia on vielä 2000-luvulla.

Vierailija
7/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä ollut naisista kiinnostunut. Tuli vain mieleen kun miehet valittavat usein seksitöntä avioliittoa, niin varma tapa päätyä sellaiseen on valita nainen jolle seksi on vain vaihtokauppa. Ilman palstaa en edes tietäisi, että noin ajattelevia naisia on vielä 2000-luvulla.

Minä en ajattele seksiä vaihtokauppana, josta pitäisi saada vastineeksi avioliitto, vaan enemmänkin tapana osoittaa tunteita toista kohtaan. Ja odotan, että se on sitä samaa myös kumppanilleni. Joillekin miehille (myös ns. tosissaan oleville) seksi on kuitenkin täysin tunteista irrallinen asia ja nainen pelkkä tarpeidentyydytysväline, mikä saattaa selvitä naiselle vasta seksin jälkeen kun tulee heti jätetyksi. Nainen on silloin antanut enemmän ja tullut itse vain käytetyksi. Saattaa olla pieni shokki kun sen tajuaa.

Niinpä suosittelen kaikille selvittämään kumppanin suhtautumisen seksiin ennen sänkyyn menemistä.

Vierailija
8/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kanna huonoa omaatuntoa. Lähes kaikki naiset ovat olleet samassa tilanteessa. Seuraavalla kerralla pihtaat vähän kauemmin ja selvität taustoja tai sitten rupeat itse pleijeriksi.

Vierailija
9/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisin sanoa jotain rohkaisevaa, mutta uskoni naisiin on mennyt jo aika päiviä sitten :(

Vierailija
10/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kanna huonoa omaatuntoa. Lähes kaikki naiset ovat olleet samassa tilanteessa. Seuraavalla kerralla pihtaat vähän kauemmin ja selvität taustoja tai sitten rupeat itse pleijeriksi.

Tai sitten päätät ettei mitään seuraavaa kertaa tule, kuten minä tein.

Vierailija
11/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pleijereitä syyllistetään. He käyttävät huomattavan määrän energiaa naisten viihdyttämiseen ja antavat heille seksuaalista nautintoa. Itse en miehenä jaksaisi jakaa huomiotani noin monelle. Olisitte tyytyväisiä.

Vierailija
12/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pleijereitä syyllistetään. He käyttävät huomattavan määrän energiaa naisten viihdyttämiseen ja antavat heille seksuaalista nautintoa. Itse en miehenä jaksaisi jakaa huomiotani noin monelle. Olisitte tyytyväisiä.

Kyllä ne pleijerit ajattelevat ihan vain itseään.

Vierailija
13/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kannata miettiä. Mua harmittaa enempi etten ikinä päässyt irtosuhteeseen seksiä ottamaan, korkeintaan mies otti suihin tai jotain muuta säätöä mutta yhdynnät jäi. Nyt oon parisuhteessa enkä enää pääse kokeilemaan muiden miesten kanssa. Yhden miehen kokeileman ei oo kiva olla kun miehellä ollut naisia varmaan kymmenen.

Vierailija
14/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmat.

Vierailija
15/15 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan et edes huomannut kiltti miestä jolle olisit voinut olla kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi