Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvooko teillä lapset myöhään lomalla?

Vierailija
12.07.2013 |

Tulipa vaan mieleen, että ollaanko kummallinen perhe, kun meillä lapset on kesälomallakin jo klo 21 nukkumassa. Lapset ovat 5v ja 9v. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mielestäni mitään kummallista ole, kun lapset on noin pieniä vielä.

Vierailija
2/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7 ja 9v valvoisivat helposti kauemmin kuin minä. On aika tavallista, että he lopettavat lukemisen samoihin aikoihin kuin minä joskus kello 23. 12 vuotias sammuu yleensä aikaisemmin. Kun menen töihin parin viikon päästä, tulee aikatauluihin muutosta, nyt menköön noin. Miestä lasten yölukemiset eivät näytä häiritsevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät sänkyynsä ysiin mennessä mutta saavat lukea siellä niin kauan kuin haluavat. Lapset 5 ja 8, nuorempikin siis osaa lukea.

Vierailija
4/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans 6 ja 8 vuotiaat lapset menevät sänkyihin 21 paikkeilla mutta lukea saa kymppiin asti. Normaalisti sänkyyn kasilta ja valot pois 20.30.

Vierailija
5/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kuuluu olla viimeistään sängyssä 21.00 ja valot pois.

Vierailija
6/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 08:23"]

Pienten lasten kuuluu olla viimeistään sängyssä 21.00 ja valot pois.

[/quote]

Meillä oli näin, kun olin lapsi. Vanhempieni iloksi heräsin 5.10 joka aamu:)

Vierailija
7/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut arvostelua tuon nukkumaan menon vuoksi, lähinnä sukulaisilta. Eivät ymmärrä miksi lapsemme eivät saa valvoa pidempään. Isompi toki saa joskus hieman pidempään valvoa, mutta ei juurikaan jaksa, yleensä simahtaa nopeammin kuin tuo nuorempi lapsemme. Heräävät aamulla 6.30-8 välillä. Itse me vanhemmat olemme tuolloin jo hereillä, oli loma tai ei. 

Ap

Vierailija
8/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun vaan pitää sanoa niille arvostelijoille, että kyllä he saisivat, mut eivät jaksa.

Meillä loma-aikoina saa valvoa melko vapaasti.

Vierailija
9/9 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen sanonutkin, ja en siitä sikäli murheita ota, koska teemme kuitenkin niin kuin lapsillemme on parasta ja itsellemme myös. Meillä tuo valvominen lisää kummallakin lapsella kiukuttelua, päänsärkyä jne. Tosin ei me vanhemmatkaan valvota kuin harvoin, yleensä ollaan klo 22-23 nukkumassa. Arkisin saatetaan mennä jo aikaisemminkin. Mutta kaikenlaisiin asioihin ihmiset puuttuvat, teki niin tai näin, niin aina tuntuu tekevän väärin:) 

Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme