Raksa ajan harmittelu ja tuskailu päätösten kanssa!!!
Onko muilla vastaavaa? En tahdo kestää kun valittiin aivan väärät ovet taloomme. Siellä ne nyt on ja tuska kun en tahdo sietää tätä!!! Valkoiset tuli vaikka nyt haluaisin ihan erilaiset.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:06"]
Onko muilla vastaavaa? En tahdo kestää kun valittiin aivan väärät ovet taloomme. Siellä ne nyt on ja tuska kun en tahdo sietää tätä!!! Valkoiset tuli vaikka nyt haluaisin ihan erilaiset.
[/quote]
Onko muutenkin tapana surkutella päätöksiä?
Kannattaa unohtaa ja luottaa siihen että oli varmaan hyvä päätös kun ootte niihin jotenkin päätynyt.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:06"]
[/quote]
Onko muutenkin tapana surkutella päätöksiä?
Kannattaa unohtaa ja luottaa siihen että oli varmaan hyvä päätös kun ootte niihin jotenkin päätynyt.
tummaa taustaa vasten on ne ovet,muuten talo valkoinen. Tuo on totta et kannattaa pitäytyä siinä päätöksessä mihin silloin päätyi. Olen juuri sellainen harmittelija.
Tuo on pieni harmi. Itse rakensimme elämäntilanteeseemmeelko epäsopivan talon. Mitta en aio jäädä surkutyelemaan, vaan elän ja rakastan taloani <3
PS. Kysy joltain paikalliselta kalusteliikkeeltä tms, mitä ovien maalauttaminen maksaa. Jos eivät ole paikooillaan helppo kuskata maalattavaksi. Toisaalta tumma ovi tummalla taustalla voisi olla liian synkkä sisäänkäynti?
Fiksuja kommentteja! Se oli meilläkin pointtina et ois ollut liian synkkä sisäänkäynti jos tummat ovet. Ehkä se tästä kun silmä tottuu. :) kiitos lohdutuksesta.
Jotkut on noita jälkikäteenharmittelijatyyppejä. Tekevät minkä tahansa päätöksen, niin miettivät päänsä puhki tai harmittelevat jälkikäteen.
Itse olen päättänyt raksajuttujen suhteen, että teen päätöksen ja sen jälkeen homma on selvä. Sitten eletään sen mukaan, mitä on päätetty. Elämä on paljon helpompaa kun ei jahkaile jälkikäteen. Voi siirtyä eteenpäin olennaisiin asioihin. Oikeasti on herttaisen yhdentekevää, minkävärinen ovi talossa on. Jossain Afrikan savimajassa olisivat onnellisia siitä valkoisesta ovesta.
Millainen talo? Tai väri siis?