Onks meidän lapset ainoat jotka SYÖ ruokaa? :D
Tässä on kesän aikana käynyt 8-vuotiaan luokkakavereita kylässä. Tarjoan milloin lounasta, milloin välipalaa tai päivällistä. Joskus näitä kaikkia jos leikit venyy. Ruoka ihan tavallista kotiruokaa, keittoja, laatikoita, spahettia, perunamuusia, väkipaloina lettuja tai leipää tai riisipiirakoita tai juurestikkuja. Kukaan ei syö. Järsivät piirakan reunaa puoli tuntia tai pyörittelevät spagettia haarukan ympärillä ikuisuuden. Olen vielä omat lapset opettanut että istutaan pöydässä niin kauan että kaikki on syöneet haha :D
Toki ymmärrän että aina ei maistu tai just se mun tekemä makaronilaatikko on erilaista ku se oman äidin tekemä mutta omat lapset on aina syöneet hyvin ja usein ottavat lisääkin... (kerkeevät siis syödä kaks lautasellista sinä aikana kun kaveri syöny 5 haarukallista) Siksi olen niin yllättynyt tästä kuinka vähän lapset sitten syö. Vai onko se vieraskoreutta? Vanhempi lapsistani usein kertoo kyllä syöneensä kaverilla ja ottaneensa vielä lisää mutta en ole totuudesta varma :)
Omat lapset on normaalipainoisia mutta normaalipainoisia on myös nuo kaveritkin et kai ne sit kotona syö.