Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei ehdota tapaamista?

Vierailija
11.07.2013 |

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa jo useita kuukausia aika tiiviisti, pienehkö tauko oli välissä. Kirjoittelu alkoi jotenkin sattumalta. Emme ole ikinä tavanneet, vain kirjoitelleet. Hän kirjoittelee, mutta ei uskalla tavata. Molemminpuolista ihastumista ollut alusta lähtien ja se on kirjoitettukin ja viesteistäkin sen voi lukea silloin tällöin, mutta enimmäkseen kirjoittelemme ajatusmaailmoistamme ja tapahtumistamme elämässä. Olemme molemmat jo "keski-ikäisiä". En vaan ymmärrä miksi mies kirjoittaa minulle eikä unohda, mutta ei ehdota tapaamista. Onko tällainen yleistä? Mies ei ole yksinäinen eikä syrjäytynyt, en myöskään minä. Asumme samassa kaupungissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu tai hirveän näköinen. Oletko nähnyt hänen kuvansa?

Vierailija
2/5 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jotenkin epävarma, pidättelee tunteitaan. Minä kirjoittelin varsin intiimisti yhden miehen kanssa vuoden, vain yksi tapaaminen alussa. Syyksi mies sanoi avioeroprosessinsa, asui asumuserossa koko sen vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 23:53"]

Mies on varattu tai hirveän näköinen. Oletko nähnyt hänen kuvansa?

[/quote]

En tiedä miltä hän näyttää eli saattaa olla vähemmän komeakin, en osaa sanoa. Hän on tekemässä isoja muutoksia elämässään joita harkinnut jo pitkään. 

Vierailija
4/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 23:50"]

Olen kirjoitellut erään miehen kanssa jo useita kuukausia aika tiiviisti, pienehkö tauko oli välissä. Kirjoittelu alkoi jotenkin sattumalta. Emme ole ikinä tavanneet, vain kirjoitelleet. Hän kirjoittelee, mutta ei uskalla tavata. Molemminpuolista ihastumista ollut alusta lähtien ja se on kirjoitettukin ja viesteistäkin sen voi lukea silloin tällöin, mutta enimmäkseen kirjoittelemme ajatusmaailmoistamme ja tapahtumistamme elämässä. Olemme molemmat jo "keski-ikäisiä". En vaan ymmärrä miksi mies kirjoittaa minulle eikä unohda, mutta ei ehdota tapaamista. Onko tällainen yleistä? Mies ei ole yksinäinen eikä syrjäytynyt, en myöskään minä. Asumme samassa kaupungissa.

[/quote]

No sää tapailet muitakin jos ette pääse aikuiset ihmiset edes tapaamaan toisianne vaikka olette niin ihastuneita! :)

Vaikea sanoa missä mättää, sillä on kumppani, sun kanssasi pelleillään, ei uskalla/kehtaa tulla luoksesi (ulkonäkö tosiaan tai huono itsetunto).

Mutta se on varmaa että ihastumista ei ole tai se on yhdensuuntainen. Miksi itse et ehdota tapaamista? Miten te aikuiset ihmiset leikitte tuollaista kuumapuuro- suhdetta? Naurettavaa.

Vierailija
5/5 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin tauon aikana toista, josta ei tullut mitään. Hän tietää sen. Olen ehdottanut tapaamista, mutta ei hän ottanut kantaa. En halua ahdistella sen enempää vaan mies saa tehdä aloitteen, jos siltä tuntuu.