Oletko ollut suhteessa jossa mies on se hemmottelija
Kommentit (10)
Olen. Mies odotti samanlaista hemmottelua minulta.
Musta kysymys on outo. Ilmaus "se hemmottelija" viittaa siihen, että kaikissa suhteissa olisi jokin kiintiömäärä hemmottelua, ja toinen osallistujista ottaa vastuun hemmottelusta. Tämä ei vastaa mun käsitystäni parisuhteista. Mun suhteessani pidetään huolta toisistamme aika lailla tasavertaisesti, muttei me mitenkään lellitä toisiamme. Meiltä puuttuu "sen hemmottelijan" rooli.
Olen sellaisessa suhteessa, ja ihanaahan se on. Mies itse ei omien sanojensa mukaan odota samaa kohtelua itselleen, mutta pyrin silti hemmottelemaan häntäkin arjessa ja joskus isomminkin.
Varmaan on vaan ollut nätti edustusvaimo ja aina valmiina oleva pano - mitäs muuta sitä mies kaipaisi?
Olen. Mies häärää ja laittaa herkkuruokaa, keksii kaikkia kivoja ylläreitä ja pikkulahjoja, tekee kaikkensa että minulla olisi hyvä. Harmi vaan, että on varattu ja tuskin vaimoaan jättämässä.
Olen naimisissa sellaisen miehen kanssa. On niin hyvä olla, haluaisin olla yhtä hyvä miehelle niin kuin hän on minulle. Yritän kuitenkin..
onnellinen vaimo
Kyllä saan hemmottelua, mutta niin mieskin. Eikö ihmissuhteissa ole niin, että antaessaan huomiota ja hoivaa saa sitä itsekin.
Olen sellaisessa parisuhteessa. Mies hieroo työpäivän jälkeen minua, laittaa ruokaa, tekee pieniä yllätyksiä ja huomio minua ihanasti. Mutta samanlainen olen minäkin ja teen miehelleni ihania asioita.
Kas, minullakin on sellainen mies. Hieroo lähes joka ilta vähintään jalat, ostelee kaikkea kivaa, käy aamulla ajamassa auton ulos tallista, kun lähden töihin, laittaa hyvää ruokaa aina ehtiessään, hoitaa kaikki miesten työt ja tarvittaessa minunkin työni kuten tiskit ja siivoukset. Yritän parhaani olla yhtä huomioiva, mutta en kyllä enää jaksa joka päivä hieroa häntä.
Joskus toivoisin, että hän olisi vähän vähemmän huomioiva, koska hän en liian ennalta-arvattava. Olen aiemmassa elämässäni tottunut hirveään draamaan, ja vaikka en sitä kaipaakaan, se jotenkin houkuttaa tuttuudellaan.
Eli koskaan ei ole hyvä.
Avioliittoni on sellainen suhde. En ymmärrä kysymystä, mitä itse tuon suhteeseen - olen tässä kaikin tavoin ihan täysipainoisesti mukana :-).