Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen hurahtaa matkusteluun?

Vierailija
02.08.2020 |

Ei tarkoita ihmisiä, jotka käyvät matkoilla silloin tällöin, vaan ihmisiä, joiden on koko ajan päästävä pois.

Millainen tuo ihmistyyppi on? Eikö matkustelu rupea koskaan kyllästyttämään? Kun eiväthän nuo edes osaa kohdemaidensa kieliä. Kunhan turisteina palloilevat milloin missäkin ja selvittävät asiansa englanniksi.

Kuuluuko lähipiiriin supermatkustajia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat sielut

Vierailija
2/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajalle tyypillinen sisältä tyhjä hedonisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo kuvaamasi ihminen. Itse nimitän itseäni elämysnarkkariksi. On pitänyt hypätä benji, ajaa formula 1:llä, hypätä laskuvarjolla, kokeilla purjehdusta, moottoripyörällä ajamista ja ties mitä muuta.

Matkailu sopii hyvin elämysten kartuttamiseen. Uusia paikkoja, uusia ihmisiä, uusia ruokia jne. Niihin ei koskaan kyllästy. Harmi vain, että raha ja ajanpuute hillitsee matkustamista.

Vierailija
4/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu lähipiiriin. Tunnen vain satunnaisia matkustelijoita ja sellainen olen itsekin.

Vierailija
5/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kokenut mitään mielenkiintoa matkustamiseen, ne pakolliset 4 ulkomaan reissua on tullut tehtyä kymmenien vuosien aikana.

Tuollaisen matkan jälkeen on vaan entistä väsyneempi ja menee monta päivä ennen voimat palaa.

Vierailija
6/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Minä olen tuo kuvaamasi ihminen. Itse nimitän itseäni elämysnarkkariksi. On pitänyt hypätä benji, ajaa formula 1:llä, hypätä laskuvarjolla, kokeilla purjehdusta, moottoripyörällä ajamista ja ties mitä muuta.

Matkailu sopii hyvin elämysten kartuttamiseen. Uusia paikkoja, uusia ihmisiä, uusia ruokia jne. Niihin ei koskaan kyllästy. Harmi vain, että raha ja ajanpuute hillitsee matkustamista.

Itse kanssa rakastan matkailua yli kaiken ja juuri tuo uusien elämysten kokeminen on se miksi nautin siitä niin paljon. Rakastan kokeilla uusia asioita ja matkalla tuo nimenomaan korostuu, kun aivan kaikki on uutta. Erilainen luonto, eläimet, kasvit, maisema, ruoka, ihmiset, kulttuuri, kokemukset...  

Vierailija
7/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kohta viisikymppinen, aina kaivannut uusia kokemuksia ja elämyksiä ja ajattelun aihetta. Ei kyllästytä, rakastan sitä vapauden tunnetta kun kukaan ei tunne, itse ei tunne ketään, ei ole kenellekään tilivelvollinen, ja saa mennä ja tulla niin kuin huvittaa. Ja puhun muitakin kieliä kuin englantia.

Vierailija
8/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen , jolla on rahaa, joka innostuu uusista asioista ja joka kenties ei pidä kylmästä ilmasta..

Kyllä mäki rakastaisin matkustelua jos siihen olis varaa=DD

Vierailija
9/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan matkustelua ja lentämistä, mutta sisimmässäni häpeän asiaa. Toivoisin, että interreilaaminen olisi halvempaa. 

Vierailija
10/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tuollainen, jos olisi rahaa. Innostuin nuorempana, ja sitten kun silloisen kumppanini kanssa reissasin Euroopassa, niin oli vaan tosi kivaa. Tykkäsin nähdä uusia paikkoja, ja hyvässä seurassa vaan vihtyi tosi hyvin. Luonteeltani olen rauhallinen, en mikään levoton, ja olen jopa aika turvallisuushakuinen ihminen. En siis harrasta mitään extreme-juttuja, en erityisemmin kaipaa omaan elämään vaihtelua. Mutta matkustaminen on hauskaa ja kiinnostavaa. Jos olisi enemmän rahaa ja jos ei lentäminen olisi niin saastuttavaa, matkustaisin paljon enemmän. Ihan yhtä hyvin tykkään matkustella kauempana isommissa kaupungeissa kuin vaikka Viron maaseudulla. Ainoastaan kovin eksoottiset ja jännittävät kohteet eivät kiinnosta, kun olen niin varovainen luonne.