Putkimiehen vaimona ei voi hienostella. Kun miehen ammattia kysytään, niin ihmiset nyökyttää päätään ymmärtävästi.
Olin jo yli 30-vuotias kun putkimieheni kohtasin ja ei ollut valinnan varaa kun musta ei kukaan akateeminen ollut kiinnostunut.
Kommentit (54)
Täyttä skeidaa väännät. Mutta sehän käy, teillä on varmaan viemäri kunnossa.
Keksi parempia satuja, tämä oli huono.
Eikö ammattinimike ole nykyään lvi-asentaja? Jokaisen luulisi tietävän, että tienaavat hemmetin hyvin. Ja töitä riittää.
No kossua juon. T: putkimiehen vaimo
Höh, sano että ukko on teollisten tuotteiden muotoilija.
Minulta ei ole koskaan kysytty mieheni ammattia.
Miksi muut haluavat tietää miehesi ammatin? Miksi miehen ammatti on merkityksellinen asia?
Miten se mies siitä paranee jos voisit sanoa että hän on lentäjäkirurgipankkiiri?
Eikö putkarilla ole melkoisen kova tuntiliksa?
Minä yleensä valehtelen, että mieheni on muukalaislegioonalainen. Oikeasti hän on DI.
Tienaa aika paljon enemmän kuin akateeminen pöllö, ja töitä riittää varmasti. Omia lapsiani kannustan amikseen. T. Akateeminen nainen jolla akateeminen mies
"öö" Nyt en ymmärtänyt avausta. - Mikä esää sinua Ap hienostelemasta. Ei pahalla mutta minulle sinsta tuli hieman mieleen iki-ihana Hyacinth Bucket. - oletteko sukulais-sieluja?
t. Akaeeminen mies (sinkku)
Hanki sinä itse itsellesi sellainen ammatti, jolla voit hienostella.
Minulla on tutkinto alalta, joka on huippuarvostettu. Lasteni isä on mittakirvesmies. Ei ole ikinä hävettänyt kertoa miehen ammattia. Joskus on ihmetelty, miten niin erilaisten alojen ihmiset on menneet yhteen, mutta meillä on valtavasti yhteistä: kirjallisuus, musiikki, luonto, valokuvaus, poliittiset ja uskonnolliset mielipiteet ja tietysti lapset. Ilmeisesti mies on huippuälykäs, koska toinen lapsemme osoittautui Mensan testeissä sellaiseksi. Itse olen älykkyydeltäni keskinkertainen.
Tuota. Putkiasentaja joka on palkkatöissä jonkun muun firmassa, ei tienaa erityisen hyvin, jää alle kolmen tonnin. Kyllä ne akateemiset ovat paremmilla palkoilla. Jos itse ryhtyy yrittäjäksi niin sitten toki voi tehdä hyvinkin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Putkiasentaja joka on palkkatöissä jonkun muun firmassa, ei tienaa erityisen hyvin, jää alle kolmen tonnin. Kyllä ne akateemiset ovat paremmilla palkoilla. Jos itse ryhtyy yrittäjäksi niin sitten toki voi tehdä hyvinkin rahaa.
No. Ei me kaikki akateemisetkaan saada mitään erityisen hyvää palkkaa. Kyllä sen täytyy olla, jotkin muut asiat mitkä saavat ns, syttymääm kuin vain palkka. (On myös työttömiä akateemisia).
Vierailija kirjoitti:
Ei tod jää.
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä valehtelen, että mieheni on muukalaislegioonalainen. Oikeasti hän on DI.
Järkevää. Niin minäkin tekisin, jos mieheni olisi DI.
Opettele valehtelemaan. Ole kuin Hyacinth Bucket. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod jää.
No kyllä tilastojen mukaan todellakin jää.
Ok