Pitäisikö miehen käydä salilla vai riittääkö, että on sopusuhtainen ja liikunnallinen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ilman kuntosalia ei miehellä kyllä ole mitään lihaksia. Ei ne kasva missään nykytöissä. Eli jos haluaa olla mallia kukkakeppi tai aika löysän näköinen niin sitten ei tarvitse käydä.
Mitäköhän tämä liikunnallisuus olisi, jos ei käy salilla? Yleensä jokainen urheilija lajista riippumatta käy salilla.
No ei tuo mun mies ainakaan käy. Sen sijaan käy uimassa ja lenkillä useamman kerran viikossa ja talvella vielä hiihtääkin.
Oikein on kiva kroppa <3
Tärkeintä on, että huolehtii omasta hyvinvoinnista ja nauttii elämästä. Eli jos joku saa kiksit salilta, niin hyvä. Jos jostain muusta liikunnasta, niin edelleen hyvä. En todellakaan usko, että valtaosalle naisista salillakäynti olisi mikään kynnyskysymys miehessä.
Kyllä se sen pari vuotta säännöllisistä ja päämäärätietoista treenausta salilla vaatii ennen kuin mies tulee naisten huomatuksi
Vierailija kirjoitti:
Sellanen nallekarhu jolla on voimaa olisi paras.
🧸
Vierailija kirjoitti:
Ilman kuntosalia ei miehellä kyllä ole mitään lihaksia. Ei ne kasva missään nykytöissä. Eli jos haluaa olla mallia kukkakeppi tai aika löysän näköinen niin sitten ei tarvitse käydä.
Mitäköhän tämä liikunnallisuus olisi, jos ei käy salilla? Yleensä jokainen urheilija lajista riippumatta käy salilla.
Ja ei niinkuin mitään muuta mahdollisuutta ole hankkia lihaksia kuin ruumiillinen työ tai kuntosali?
Ihan kotijumppa riittää. Aikuisella ihmisellä on aina mukana useamman kymmenen kilon puntti jolla treenata, ei sellaista tarvitse lähteä salilta etsimään. Kehonpainotreenissä kehittyvät lihasten ohella koordinaatio ja notkeus ihan eri tavoin kuin salilaitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Helmeri Pirinen (eli BB-Helmeri, scoottaaja) ei käy omien sanojensa mukaan lainkaan salilla, on silti lihaksikas ja varmasti vartaloltaan jopa ihanteellinen monille naisille.
Googlasin. Ei valittamista kropassa, kyllä näkee että urheiltu on. Hyvä esimerkki sopivan lihaksikkaasta.
-lähes natumaksimi
-"joo tää on sopivan lihaksikas :)"
T. naiset
Joka kerta sama juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ohiksena, yleensä naisilla on täysin väärä käsitys siitä, millainen on "normaali" miesvartalo ja millainen on saliurheilun tulosta. Naiset sanovat inhoavansa isoja lihaksia, mutta kyllä pienet pitää olla, jämäkkyyttä ja ehkä sikspäkki. Eli salilla ei pidä käydä. 😉
News flash: tuollaista jämäkkyyttä ei saa vartaloon ilman kovaa salitreeniä. Se salitreeni ei tee miehestä Mentulaa, vaan tuo esille ne pienet lihakset ja polttaa rasvaa. Ne "tavalliset ja sopivan lihaksikkaat" miehet käy myös salilla. Mies, joka ei käy salilla, on ylipainoinen tai täysin lihakseton lötkö.
Yhdellä treffailemallani miehellä oli paras kroppa mitä olen miehellä koskaan nähnyt eikä omien sanojensa mukaan käynyt salilla, mutta harrasti paria muuta lajia. Mietin että voiko oikeasti sellaiset käsivarret, vatsan ja pepun saada ilman salia mutta ilmeisesti ainakin hän oli saanut. Eli jos minulta kysytään, salilla ei välttämättä tarvitse käydä.
Ootko kuullut geeneistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ohiksena, yleensä naisilla on täysin väärä käsitys siitä, millainen on "normaali" miesvartalo ja millainen on saliurheilun tulosta. Naiset sanovat inhoavansa isoja lihaksia, mutta kyllä pienet pitää olla, jämäkkyyttä ja ehkä sikspäkki. Eli salilla ei pidä käydä. 😉
News flash: tuollaista jämäkkyyttä ei saa vartaloon ilman kovaa salitreeniä. Se salitreeni ei tee miehestä Mentulaa, vaan tuo esille ne pienet lihakset ja polttaa rasvaa. Ne "tavalliset ja sopivan lihaksikkaat" miehet käy myös salilla. Mies, joka ei käy salilla, on ylipainoinen tai täysin lihakseton lötkö.
Yhdellä treffailemallani miehellä oli paras kroppa mitä olen miehellä koskaan nähnyt eikä omien sanojensa mukaan käynyt salilla, mutta harrasti paria muuta lajia. Mietin että voiko oikeasti sellaiset käsivarret, vatsan ja pepun saada ilman salia mutta ilmeisesti ainakin hän oli saanut. Eli jos minulta kysytään, salilla ei välttämättä tarvitse käydä.
Ootko kuullut geeneistä?
Tietenkin ja aina niilläkin on osuutensa. Sen verran osasin kuitenkin katsoa ettei sellainen kroppa pelkillä geeneillä ollut syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mun mies ainakaan käy. Sen sijaan käy uimassa ja lenkillä useamman kerran viikossa ja talvella vielä hiihtääkin.
Oikein on kiva kroppa <3
Sama täällä. Itse olen salitreenaaja ja mallia fitness mutta miestäni en sinne mukaan saa, vihaa salia. Juoksee, ui, pyöräilee, talvisin hiihtää. Jäntevä hoikka kroppa pitkässä varressa, on kyllä mun makuun :)
Lukekaa nainen-suomi-nainen sanakirjasta. Sopivasti lihaksikas takoittaa hoikkaa miestä. Ei tarvitse salia tai muutakaan liikuntaa. Kunhan ei ole liikaa läskiä.