Nyt mietintäapua liittyen parisuhteeseen
Miehen kanssa keskuteltiin eilen illalla ja hän kertoi, että mieltä vaivaa jokin asia. Kysyin, että mikä, mutta hän sanoi, ettei halua kertoa koska hän pahoittaa mielensä jos kertoo minulle tunteistaan.
Kyselin aikani ja hän kertoi minulle tämän.
Pienessä sekunnissa syntyy teji. Sen vanhemmat, ajatus ja tunne. Siinä on tasapaino niiden kahden välissä. Kuitenkin ajatus on syntynyt ensin. Muistatko, kun puhuimme vanhempien syyttämisestä lapsien huonosta käytöksestä?
Vastasin, että kyllä muistan. Hän jatkoi vielä, että on kertonut kaiken, mitä tarvitsen asian selvittämiseen. Tämän lisäksi hän antoi kysymyksen: "Miten toisen tekoja voi muuttaa? Teoilla tarkoitan myös käytöstä. Minä haluan muuttaa käytöstäni."
Otin asian siten, että hän haluaa erota (siis jättää minut).
Kommentit (7)
Mitä ihmeen arvoituksia se miehesi sinulle lausuu. Oisit sanonut ettet tajunnut mitään ja vaatinut että mies oikeasti sanoo ikä mieltä painaa. En helvetti vieköön kestäisi tuollaista arvoitusmaakaria...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 17:48"]
"Pienessä sekunnissa syntyy teji."
Mikä se on? Voisi ehkä antaa mietintäapua, jos ymmärtäisi tekstiäsi paremmin. :)
[/quote]
Teko
No, mikset kysynyt tarkoittaako tämä sitä että haluat jättää minut. Teidän vuorovaikutus ei tosiaankaan toimi kun mies on noin salaperäinen etkä sinä uskalla kysyä. Miten me voisimme ymmärtää miestäsi paremmin kuin sinä kun emme tunne edes taustoja?
Onko hän joku pöytälaatikkorunoilija?
Ihme vekslausta, mieltä painaa, en voi kertoa koska tulisi itelle pahempi mieli, kerroin kuitenkin etten kerro, no kerron sitten että kerroin jo kaikki mitä tarvitsee, mietipä keskenäsi. Ja lopuksi, miten toisen käytöstä, ei kun tekoja, ei kun omaa käytöstäni, ei kun tekojani, voi muuttaa.
Erikoinen keskustelu :D.
Olit sitten aloittanut kaksi samanlaista ketjua. Siirrän kommenttini tänne toisesta ketjusta.
No höh, ap. Hold your horses. Ihan totta. Mistä sinä eron tähän vedit?
Miehesi haluaa muuttaa käytöstään. Siinä kaikki. Tosin minä olisin kyllä sinuna kysynyt, mitä se tarkoittaa käytännössä enkä ruvennut maalailemaan piruja seinälle.
Siis, kysypä mieheltäsi, mitä hän tuolla tarkoitti. Millä tavalla hän haluaa muuttaa käytöstään? Sillä tavalla pääsisit eteenpäin.
"Pienessä sekunnissa syntyy teji."
Mikä se on? Voisi ehkä antaa mietintäapua, jos ymmärtäisi tekstiäsi paremmin. :)