Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätteletkö ihmisiä?

Vierailija
02.08.2020 |

Kätteletkö itse ihimisä tai kätteletkö jos sinulle ojennetaan käsi kättelemiseksi? Tarkoitan koronan tässä ”vaiheessa”.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäällä kyynärpäähän on hauska vaihtoehto.

Vierailija
2/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kättele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kätellyt vuosiin, joten tuskin tulen tekemään sitä jatkossakaan

Vierailija
4/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin åandemia jällää, en kättele, vaikka joku kättä ojentaisikin. Tarjoan kyynärpäätä tai sitten painan oikean käteni rinnalleni ja ehkä kumarran kevyesti. En muuten ole mikään halailija, vaan normaalioloissa kättelen mieluiten.

Vierailija
5/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen korjaa: pandemia jyllää

Vierailija
6/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kätellyt maaliskuun jälkeen. Enkä ole kaivannut kättelemistä enkä kyynärpäidenkään kolauttelua. Nyökkäys ja "hei" puolentoista metrin päästä on hyvä.

Vierailija
7/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa tässä kättelin. Vastapuoli oli ihan ihmeissään. Näin se korona meitä muuttaa.

Vierailija
8/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen osapuoli tekee aloitteen, niin sitten kyllä. Itse en tee aloitetta, mutta toisaalta en tehnyt niin ennen koronaakaan, vaan odotin aina että toinen ojentaa ensin kätensä.

Vierailija
9/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ojentaa kätensä minulle kätelläkseen, katson pöyristyneesti, huudahdan: "Kuinka kehtaat?!" ja läpsäytän avarilla naamaan.

Vierailija
10/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kättele. Vaikka toinen unohtaisikin, ettei se ole nyt ok. Sanoisin positiivisella tyylillä, että nyt korona-aikana en kättele vielä, pahoittelut!

Vierailija
11/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdesti kättelin vanhempaa (riskirajan alla) ihmistä, joka ojensi käden. Hänestä olisi tarttunut muutenkin, koska teimme muutaman tunnin töitä yhdessä. Muutoin olen muistuttanut koronasta jos joku on odottanut kättelyä.

Vierailija
12/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kättely ei ole sopivaa niin olen ruvennyt käyttämään tätä poskisuudelmaa tervehdyksenä.

Kokeilin myös huulisuudelmaa a’la Breznev ja Honecker, mutta tästä tuli sanomista töissä.