Curly girl, onko kiharat/ laineet jo alusta asti sellaiset kuin niistä tuleekin?
Itselläni voimakkaasti vaalennetut hiukset ja tuntuu ettei jaksa kihartua tarpeeksi. Kauankohan menee että kihara loistossaan? Hiukset näyttävät näin epäsiisteiltä. Tosin suoranainen oli epäsiisti kun epätasaiset latvat. Hiukset olkapäille.
Kommentit (4)
Meni kolme kuukautta ja vaati usemman tuotteen kokeilun. Nyt on käytössä Cutrinin hoitoaine shampoo. Mitä huonommassa kunnossa hius on sitä pidempään kiharoiden tulo kestää.
Ystävälle ei tullut laineita, mutta hiusten kunto ja laatu parani. Ei palaa enää sulfaattishampooseen.
Mä olen ollut cg:llä jo 1,5v ja tuntuu että edelleen kehittyy. Aloittaessani mulla ei ollut edes väri-lämpökäsittelyjä taustalla. Eli varaudu rutkalla kärsivällisyydellä.
Kannattaisko käydä kampaajalla leikkauttamassa huonokuntoisin hius pois?
Vierailija kirjoitti:
Meni kolme kuukautta ja vaati usemman tuotteen kokeilun. Nyt on käytössä Cutrinin hoitoaine shampoo. Mitä huonommassa kunnossa hius on sitä pidempään kiharoiden tulo kestää.
Ystävälle ei tullut laineita, mutta hiusten kunto ja laatu parani. Ei palaa enää sulfaattishampooseen.
Sama juttu. Ei tullut lopulta kunmoisiakaan kiharoita, kun en halua laittaa sitä geeliä, joka tahmaa hiukset. Mutta jäin täysin näiden hellävaraisempien, kosteittaviesn, ei-kuivattavien hiustuotteiden (sampoo, hoitis) käyttäjäksi. Luomu/biotuotteet, ei silikoneja, ei parabeneja, ei sulfaatteja, ei mineraaliöljyjä jne. Tukka kiittää!
Minusta tuntuu, että se muuttuu jatkuvasti. Ensimmäisen kuukauden se oli epätoivoista tarpomista.
Nyt kesällä olen vain ollut mökillä ja kosteuttanut tukkaa runsaasti. En ole rasittanut hiuksia mitenkään. Kaivovesi suoristaa hiukseni niin, että hiukset vain roikkuvat.
Eilen tulin mökiltä, ja tein kiharat puristelemalla, föönaamalla ja laitoin geeliä. Nyt aamulla minulla on isompi pöheikkö kuin koskaan. Nekin alahiukset, jotka eivät ennen ole jaksaneet kihartua, ovat kiharalla.
Aloitin metodin viime lokakuussa. Käytän sopivia tuotteita, mutta en noudata metodia orjallisesti. Minullakin on vaalennetuthiukset.
Suosittelen liitymistä curly girl facebook -ryhmään.