-Elämä on- ja muut Facebookin aivopieruyhteisöt, mä en kestä!!!
Miten saa piilotettua nuo järjettömät tyhjänpäiväisyydet omat uutisvirrasta? Onko ainoa vaihtoehto piilottaa koko urvelo, joka näitä postailee eteenpäin?
Kommentit (14)
Enpä vois olla enempää samaa mieltä, kaikista ärsyttävintä on eräs vanha kollega joka jakaa n. 5 kuvaa päivässä jonka sanoma on tyyliin; "Mua ei kiinnosta mitä muuta ihmiset minusta ajattelee kun elän omaa elämääni ja teen itse päätökseni." No jos sua ei kiinnosta niin miten sä jaksat vaahdota siitä kokoajan?! :D No, poistin kys. henkilön juuri tämän takia :)
Pohtinut ihan samaa, ja pari kaveria olen piilottanut ko syystä. Samoin olen piilottanut koiralliset ystäväni, jotka jakavat joka helvatun" karannut/ löytynyt" koira ilmoituksen.
Samoin harmittaa nää toisten sivujen päivitysten lakajat mm xxx gm, taran yms. Haluan kulla fb kavariden itsenä asioita. Ja silloin kun on aikaa enemmän surffaila, käyn katsomassa yhteisöjen juttuja. Jokainen kyllä löytää ko sivutoille itse jos tahtoo.
OMG, lisätään listaan -LiibaLaaba- o_O
"Elämään eksyneet" -järkytys on kai jo vaiennut...
AP, jos et osaa noita piilottaa etkä mitä ilmeisemmin lukea FB:n ohjeita ja käyttövinkkejä niin siinähän kärsit. Jos sulla on aikaa surffata av:lla niin varmaan ehdit siellä facebookissakin ohjeet lukaista - ellet ole laiska?
Älä muuta viserrä, mistä näitä yksinkertaisia ihmisiä tulee..? että ensinnäkin tekevät näitä "mietelause"kuvia, ja sitten ne, jotka ajattelevat (?) että "ei vitsi tää on hyvä juttu!! tää on niin mua!! hehhehehehheee"
Tässä parin päivän sisällä nähtyjä filosofisia pohdintoja:
"Jopa kaikista mukavimmilla ihmisillä on rajansa." - kätevä mykkäkoulun väline on jakaa tämä jos on riidoissa jonkun kanssa.
"Jos kannat vanhan suhteesi tiilet uuteen suhteeseen, rakennat samaa taloa." - ???
"Älä ota elämää liian vakavasti, et kuitenkaan selviä siitä hengissä." - miksi luin tämän, ampukaa heti
"Yksi parhaista havaintoja elämässä on huomata, että olet täydellisen onnellinen ilman tavaroita joita luulit tarvitsevasi eniten." - suomen kieli?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:41"]
Onko olemassa duunaria joka ei niitä linkittäisi? FB on saanut mut epäilemään että jokaisen matalakoulutetun (ammattikoulu, opistoaste, AMK) työntekijän päästä puuttuu joku iso palikka. Pahin on Hymy Huulet, siis oikeesti, HYMY HUULET!!!! Mun uutisvirrassa niitä lainailee työpaikkani miespuolinen duunari joka muistaa jokaisen "Carpe Diem, Tartu Hetkeen" tyyppisen 'tuoreen' aforismin jälkeen täydentää 'Viisaasti sanottu!' :D
[/quote]
No tässä on yksi matalakoulutettu duunari, joka ei todellakaan linkitä näitä kyseisiä typeriä "mietelauseita".
[/quote]ja täällä yks matalasti koulutettu insinööri, joka ei linkittele tuollaisia. Enpä juuri linkittele yhtään mitään, vaan kirjoitan itse asiani ja otan julkaisemat kuvani itse.
Lopetin koko facebookin käytön. Eipähän tarvi nähdä noita urveloja tai sitä, kuinka ihanaa muiden elämä on (olevinaan).
Hymy Huulet on oikeesti pelottava o_O
Onko olemassa duunaria joka ei niitä linkittäisi? FB on saanut mut epäilemään että jokaisen matalakoulutetun (ammattikoulu, opistoaste, AMK) työntekijän päästä puuttuu joku iso palikka. Pahin on Hymy Huulet, siis oikeesti, HYMY HUULET!!!! Mun uutisvirrassa niitä lainailee työpaikkani miespuolinen duunari joka muistaa jokaisen "Carpe Diem, Tartu Hetkeen" tyyppisen 'tuoreen' aforismin jälkeen täydentää 'Viisaasti sanottu!' :D
[/quote]
No tässä on yksi matalakoulutettu duunari, joka ei todellakaan linkitä näitä kyseisiä typeriä "mietelauseita".
Jes! Nyt oli tullut FB:ssä sellainen nappula, mistä nuo saa piilotettua ja jopa luokiteltua "ei toivotuksi materiaaliksi" :D
liiba laapa piristää mukavasti tyä miehen arkea että periantaina jaksaa juada periantai kaliaa! mumskis namskis kjeh kjeh
[/quote]
AMK on kuitenkin korkeakoulu?
Piilotin koko urvelon...