Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihooko Adele vielä takaisin?

Vierailija
02.08.2020 |

Mitäpä luulette? Nyt on kovasti laihtunut ja se on hieno juttu, mutta tuleeko kilot vielä takaisin "korkojen kera" kuten sanotaan? Itse veikkaan, että 3 vuoden sisällä on lihonut kaiken takaisin..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatpa sinä mukavalta. 

Vierailija
2/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta hän oli hyvännäköinen lihavaksi, mutta laihana tavis. Kasvojen ylväät ja hyvät piirteet näkyivät, kun oli täyteläinen, mutta ymmärrän toki että halusi keventää muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kolmea vuotta. Jokainen (99,5%) kerran lihavaksi itsensä päästänyt, lihoo kerta toisensa jälkeen ja usein vielä korkojen kera kuten totesitkin. Äärimmäisen ikävä asia.

Vierailija
4/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän oli lihavana kauniimpi kasvoiltaan.

Vierailija
5/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi enemmän tietää/kuulla, onko tuo laihtuminen on vaikuttanut jotenkin hänen lauluääneensä. Koko tukilihaksisto ja sen käyttö on varmasti mennyt laihtumisen myötä ihan uusiksi, eli väkisin myös laulaminen ainakin tuntuu hänelle erilaiselta.

Vierailija
6/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta hän on laihana paremman näköinen, että toivottavasti ei liho. Vaikka lihoohan se.

Vierailija
7/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melkein tunnistamaton laihtuneena. Näyttää hyvältä nyt ja ennen. Paino on hänen oma asiansa, useimmat ihmiset lihoo ja laihtuu elämänsä aikana.

Vierailija
8/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut kolme kertaa 40 kiloa ja aina tulee takaisin. Pisimmillään paino pysyi alhaalla 2 vuotta, mutta sitten lipsuminen alkoi ja paino nousi takaisin. Sama juttu joka kerta. Niin kävi minulle, niin kävi esim Rakel Lignelille ja niin käy Adelellekin.

Vierailija
9/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele näyttää nyt jotenkin tosi halvalta, voisi olla suoraan jostain brittirealitystä, Love Islandista tms. Lihavana siinä oli jotain tyylikkyyttä, klassisuutta. Kaunis, tavallinen, mutta kaunis. Ja olihan se kauneusleikkauksessakin käynyt, sekin osaltaan halventaa jos leikkauksen näkee suoraan kasvoilta.

Vierailija
10/10 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän lihava ollut alunperinkään.

Mitä kasvoihin tulee, niin oli hirmu kaunis, ylväspiirteinen, aiemmin. Nyt kun laihtunut noin niin ei enää lainkaan yhtä sävähdyttävä.

Tulee mieleen ex-työkaveri joka laihdutti ja on kuin kuivan kesän orava, toki hän on Adelea 20+v vanhempikin niin rypyt tekee osansa, mutta silti.