Se on sunnuntai. Mitäs kivaa teette tänään?
Minä pakkaan kohta eväät koriin ja lähden sienimetsään.
Kommentit (52)
Heräsin klo 5.00, join kupposen kahvia ja söin leipää. Lähdin klo 6.45 pyöräretkelle 3,5 km päässä olevalle kivalle lammelle jota kiertää lenkkipolku. istuskelin siellä penkeillä ja kiersin samalla koko lammen, kävellen menee noin 30 min :) Pari tuntia tuli oltua ja nyt kotona keittelen kahvia ja vaan oleskelen :)
No et varmana lähe! Kunhan jaarittelet.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Töitä 😍
Onks muka oikeasti noin kivaa olla huvipuistossa töissä?
Pikkuinen rapula, eli varmaan vaan oleilen kotona ja katson Netflixiä sekä palstailen.
Yritän saada aikaseksi jotain hyödyllistä kuten opiskella tms. Mutta luultavasti päädyn vaan vetelehtimään täällä palstalla ja katsomaan jotain turhia ohjelmia kuten 90 päivää morsiamena..
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Töitä 😍
Onks muka oikeasti noin kivaa olla huvipuistossa töissä?
Kyllä 🤩
Paistin laitoin uuniin muhimaan ja lähden vähäksi aikaa ongelle.
Illemmalla kunhan mies joutaa kaveriksi, niin kantarellejä ja rouskuja etsimään.
Juon muutaman krapulaoluen ja mietiskelen itsaria taas vaihteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huominen työpäivä meinaa jo kummitella, mutta yritän olla miettimättä sitä.
Lähden varmaan käymään äidin luona kahvilla. Saa tuoretta pullaa ja mustikkapiirakkaa 😋
Toinen lomaviikko alkaa huomenna (kaksi vielä sen jälkeenkin 🤸♂️). Iäkkään äitini luo meinaan myös minä mennä, erilaisia kalaherkkuja maistelemaan. Kivaa päivää sinulle äitisi kanssa 🤙
Kuin myös sinulle ja vähän oon kade sun lomasta, mutta ihanaa lomailua sinulle 😎🌞
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 5.00, join kupposen kahvia ja söin leipää. Lähdin klo 6.45 pyöräretkelle 3,5 km päässä olevalle kivalle lammelle jota kiertää lenkkipolku. istuskelin siellä penkeillä ja kiersin samalla koko lammen, kävellen menee noin 30 min :) Pari tuntia tuli oltua ja nyt kotona keittelen kahvia ja vaan oleskelen :)
Olen kateellinen energisyydestäsi. Aamu on päivän paras aika.
Monta tuntia autossa, kun ajelemme mökiltä kotiin. 😥
Pientä päänsärkyä hoidellen. Odottelen miehen heräämistä jos vaikka saisi krapulaseksiä. Henkistä valmistautumista työviikkoon kun pitäisi töitä tehdä 3 ihmisen edestä.
Kävin jo seitsemältä uimassa ja olen juonut 2x aamukahvit terassilla.
Tunti puolitoista mennyt pihahommissa, niin terapeuttista. Nyt voisi kerätä vähän marjoja ja kuunnella äänikirjaa
Puutarha-/remppahommia. Jos saan kotona asuvan jälkikasvun houkuteltua mukaan, voitais lähteä ulos syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo seitsemältä uimassa ja olen juonut 2x aamukahvit terassilla.
Tunti puolitoista mennyt pihahommissa, niin terapeuttista. Nyt voisi kerätä vähän marjoja ja kuunnella äänikirjaa
Kuulosta ihanan rentouttavalta. Kesäisin kaipaan omaa pihaa nyt kun asumme keskustan liepeillä krstalossa.
Itse teen lähtöä iltavuoroon. Kävin ulkona kävelemessä ja sitä ennen join aamukahvini parvekkeella. Mies tekee kohta ruokaa ja aion syödä parvekkeella jossa lämmin tuuli käy. Ihanaa sunnuntaita kaikille!
Heräsin puol viis, puol kuudeks suoriuduin töihin. Kymmeneltä tulin kotiin, söin aamupalaa ja laitoin hernarin ainekset haudutuspataan tekeytymään. Nyt ei mitään jaksa tehdä. Kissat pitäis harjata ja koiran kynnet leikata, pyykätä, tiskata. Puol neljäksi takas töihin, kotiin seitsemän jälkeen. Sitten suihkuun, iltapalaa, telkkua, nukkumaan. Huomenna vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Nostan tuplapalkkaa 10,5h pyhävuorosta.
Yksin työpaikalla ku asiakkaat veke.
Aattelin syödä ja ottaa nokoset.
Ammatinvalintakysymys!
Masentua istuen yksin kotona kuten jokainen muukin päivä.. ei oo rahaa eikä kavereita. N24
Töitä 😍